Gå til innhold

Kaster du klær som har nupper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eller bruker du de fortsatt? Går du med de ute? 

Anonymkode: 8cd1f...2c5

Jeg bruker stort sett klær i bomull og det nupper ikke. Ulltøyet kan jo nuppe, men det spiller ingen rolle. Klær i kunstfiber bruker jeg så lite av som mulig. Det finnes jo nuppefjernere. Om jeg skulle kastet et plagg hadde det ikke ene og alene vært fordi det hadde nupper, det hadde bare vært den siste, lille tingen som gjorde at jeg ikke brukte det mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter de har hengt lenge i skapet uten å bli brukt. Etter de har vært reserve en lang stund. Eller Det kommer jo an på hvor mye nupper. Legger kanskje i en dunk til folk som trenger klær for å holde varmen. Men jeg får mye klær. Jeg kjøper ikke mye nye klær, så jeg er ikke veldig kjøp og kast for det. 

Anonymkode: f45ae...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Eller bruker du de fortsatt? Går du med de ute? 

Anonymkode: 8cd1f...2c5

Nuppefjerner 💡💡💡💡💡💡💡💡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeanonymnok skrev (På 5.2.2023 den 19.01):

Bruker de klærne jeg har uansett om de har nupper eller hull.

Jeg har to veldig nuppete bukser, men jeg går med de uansett. Før pleide jeg å kaste, og kjøpe nytt men forsøker å gi mer blaffen i hva andre måtte tenke  :)

Anonymkode: 5c41b...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...