Gå til innhold

50 årene og overgangsalderen dere…


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har forståelse for at denne delen av livet er forferdelig tøft for dere. Det er greit å være sint og irritert i blant men på en TIRSDAG?? spar det i det minste til søndagene. Please. 

Anonymkode: 41a84...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg har forståelse for at denne delen av livet er forferdelig tøft for dere. Det er greit å være sint og irritert i blant men på en TIRSDAG?? spar det i det minste til søndagene. Please. 

Anonymkode: 41a84...8d6

🤣 Skal ta det opp med hormonene mine at de må oppføre seg og kun har lov til å være utagerende en liten stund på søndager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har forståelse for at denne delen av livet er forferdelig tøft for dere. Det er greit å være sint og irritert i blant men på en TIRSDAG?? spar det i det minste til søndagene. Please. 

Anonymkode: 41a84...8d6

Så leit at du sliter sånn med hormonubalanse. Har du kommet i en veldig tidlig overgangsalder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (Akkurat nå):

Så leit at du sliter sånn med hormonubalanse. Har du kommet i en veldig tidlig overgangsalder?

Nei det var ikke akkurat meg…

Anonymkode: 41a84...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har forståelse for at denne delen av livet er forferdelig tøft for dere. Det er greit å være sint og irritert i blant men på en TIRSDAG?? spar det i det minste til søndagene. Please. 

Anonymkode: 41a84...8d6

Jeg har ikke fått med meg hva som har skjedd, men siden jeg er i overgangsalder, så kan jeg informere deg ( jeg må snakke for meg selv ) om at sinne, irritasjon, tristet og alle disse svingningene blir borte i overgansalderen, så aner ikke hva du snakker om egentlig. Det var MYE verre med pms.

(Svettinga kunne jeg vært foruten riktignok)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (10 minutter siden):

Jeg har ikke fått med meg hva som har skjedd, men siden jeg er i overgangsalder, så kan jeg informere deg ( jeg må snakke for meg selv ) om at sinne, irritasjon, tristet og alle disse svingningene blir borte i overgansalderen, så aner ikke hva du snakker om egentlig. Det var MYE verre med pms.

(Svettinga kunne jeg vært foruten riktignok)

De er så sure her inne

Anonymkode: 41a84...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

De er så sure her inne

Anonymkode: 41a84...8d6

Så får du finne deg et annet forum da. Sånn du fremstiller deg er du altfor ung til å være her med oss gamliser. Det finnes andre forum hvor du finner jevnaldrende. Og tenk, de har kanskje også mer forståelse for alle problemstillingene dine sånn at du kan få mer gehør der. 

Har egentlig aldri skjønt hva du vil med dol når du vet at mange av oss er så mye eldre enn deg, og du bare klager på "oss". 

Du er velkommen her for min del, men da tror jeg nesten du får begynne å oppføre deg litt mer voksent. 

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei det var ikke akkurat meg…

Anonymkode: 41a84...8d6

Å nei, jeg tenkte at du beskrev deg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...