Gå til innhold

Hva tenner dere på hos damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...
Remi_Bærum

Jeg kan ikke si noe fysisk som gjelder alle jenter/damer.  Det varierer veldig.  For å svare på spørsmålet så er det noen som alltid gjelder for meg. Less is more når det kommer til sminke. Vil heller ha små til medium pupper/rumper enn store. Jeg liker at jenter tar vare på seg selv trener for eksempel men det kan bli for mye av det gode. Yoga holder fint det osv  Høyde spiller ikke så mye rolle. Jeg er høy litt over 190. Så mer enn 30 cm mellom oss kan bli upraktisk men ikke noe annet.  

Skikkelige turn off: hvis verden deres digital, Alt for mye bruk av sosiale medier. ikke legger bort tlf når vi prater eller gjør ting sammen. Overfladiske jenter.  Jenter som dummer seg ned. Generelt alt som faller under gjør seg til for mye (Er falsk)

Felles for alle. Som er attraktivt altså. Det selvtillit uten å være ovenfra å ned. At de klarer å snakke med alle uten fordommer eller lite om ikke annet.  At hvis de tør å være unik (for alle er det) Å være inkluderende. Modig iform av at det er bedre å bli såret av noen og få kjærlighet fra desto flere. At man ikke er redd for å vise følelser. Selv om det fint med noen som er glad på en smittsom måte er det også veldig fint når noen tør å være sårbar rundt deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...