Gå til innhold

«Bare ta kontakt om du trenger healing nå. Det koster 666kr»


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Er det VIRKELIG noen som tror på dette? Men Gud så lettjente lenger!!!! Kanskje jeg også skal legge ut på min story: «trenger du healing? Har du vondt noe sted? Eller kanskje du føler på noe som skjer i livet ditt? Jeg kan heale. 666kr for en behandling»

😂😂😂🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

90tallsbarn skrev (1 minutt siden):

Er det VIRKELIG noen som tror på dette? Men Gud så lettjente lenger!!!! Kanskje jeg også skal legge ut på min story: «trenger du healing? Har du vondt noe sted? Eller kanskje du føler på noe som skjer i livet ditt? Jeg kan heale. 666kr for en behandling»

😂😂😂🤣

Folk tror på veldig mye dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde at Lucifer delvis healet meg en gang. Men det var ikke noen mellommann eller penger involvert.

 

Anonymkode: 0bc8e...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
UtakknemligDiva skrev (På 23.2.2023 den 23.02):

«trenger du healing? Har du vondt noe sted? Eller kanskje du føler på noe som skjer i livet ditt? Jeg kan heale. 666kr for en behandling»

Jeg gjør det for 333 kr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.2.2023 den 0.41):

Jeg opplevde at Lucifer delvis healet meg en gang. Men det var ikke noen mellommann eller penger involvert.

 

Anonymkode: 0bc8e...810

Trodde fast takst var 666 kr. 

Anonymkode: 9a774...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjernhealing må være verdens letteste måte å tjene penger på. Man oppretter en Facebook-side og sier "Jeg foretar fjernhealing i morgen kl 20. Betal meg 300 kroner og si hva du trenger hjelp til, så skal jeg sende deg healende energier".

Hadde jeg ikke hatt moralske skrupler så hadde det vært en genial bi-inntekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Vhanja skrev (44 minutter siden):

Fjernhealing må være verdens letteste måte å tjene penger på. Man oppretter en Facebook-side og sier "Jeg foretar fjernhealing i morgen kl 20. Betal meg 300 kroner og si hva du trenger hjelp til, så skal jeg sende deg healende energier".

Hadde jeg ikke hatt moralske skrupler så hadde det vært en genial bi-inntekt.

Jeg tenker mest på at folk kjenner meg. Jeg vil ikke at folk skal tro jeg har vrangforestillinger om at jeg kan gjøre folk friske eller finne problemet med energi/spesielle evner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...