AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 Skrevet 14. mars 2023 Jeg vet ikke helt om det passet best å poste denne på psykiatri eller åpent. Men prøver meg her. Jeg kjenner mye på ensomhet. Jeg jobber to ganger i uka men jobber da for meg selv. Utenom det møter jeg ingen i ukedagene. Drar ofte hjem til mine foreldre i helgene for å slippe å føle på ensomheten da. Jeg føler at denne ensomhetsfølelsen ødelegger mye for meg. Jeg er dårlig på å være alene og det å trives i eget selskap. Blir så urolig når ingenting skjer, fører av og til selvskading. På samme tid er det ikke mye jeg orker å være med andre, er veldig innadvendt. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: d71a7...600 0 Siter
Gjest Vendi Skrevet 15. mars 2023 Skrevet 15. mars 2023 Hei Siden du ikke orker så ofte å være med andre i rl, kunne venner på internett vært noe? Du kan f.eks melde deg inn i grupper på fb som omhandler interessene dine og sånn sett snakke med folk? Det finnes også sider (internett) vet jeg, hvor folk i din situasjon kan finne andre. Du kan kanskje undersøke litt? 0 Siter
Livetsperle Skrevet 15. mars 2023 Skrevet 15. mars 2023 Jeg vil bare gi deg en klemm❤️ er det noen hobbyer du inntresere deg for? Idrett? Noe som du kan møte nye mennesker på? Turdager hvis du liker å gå tur? Her har vi en gruppe hver uke som går på tur så man kan henge seg på. Strikke klubbe osv. 0 Siter
Gjest Hurja Skrevet 16. mars 2023 Skrevet 16. mars 2023 Har du fb? På fb finnes grupper hvor folk søker vennskap 0 Siter
Diis Skrevet 18. mars 2023 Skrevet 18. mars 2023 Jeg er helt alene og ensom selv. Har ingen venner. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 Skrevet 19. mars 2023 Jeg er også helt alene utenom mine foreldre. Har verken venner eller kjæreste. Anonymkode: 80909...3f5 0 Siter
Everybody Skrevet 19. mars 2023 Skrevet 19. mars 2023 Hva kan man gjøre for å få det bra selv om man er ensom? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.