Gå til innhold

Hvor lenge er det akseptabelt å blokkere noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Vhanja skrev (3 minutter siden):

Er det din mor du har blokkert igjen?

Nei? 

Anonymkode: 83398...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kommer jo helt ann på grunnen til blokkeringen? Er det en stalker feks er det jo noe helt annet enn bare fordi du er litt irritert på vedkommende o.l.

Anonymkode: 13cb5...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kommer jo helt ann på grunnen til blokkeringen? Er det en stalker feks er det jo noe helt annet enn bare fordi du er litt irritert på vedkommende o.l.

Anonymkode: 13cb5...a16

Det er for irritasjon. 

Anonymkode: 83398...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Vil vedkommende komme til tlf svar? :) 

Anonymkode: 83398...605

Aner ikke, jeg driver ikke og blokkere andre enn telefonselgere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Aner ikke, jeg driver ikke og blokkere andre enn telefonselgere.

Å nei. 

Anonymkode: 83398...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det er for irritasjon. 

Anonymkode: 83398...605

Blokkerer du folk på grunn av irritasjon? 🙂 du bør vite at mennesker som kryper litt under huden din kan være bra for deg. De som irriterer deg kan gi deg mer selvinnsikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Blokkerer du folk på grunn av irritasjon? 🙂 du bør vite at mennesker som kryper litt under huden din kan være bra for deg. De som irriterer deg kan gi deg mer selvinnsikt. 

Nei jeg har selvinnsikt nok. 

Anonymkode: 83398...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei jeg har selvinnsikt nok. 

Anonymkode: 83398...605

Hm. Kan igrunnen ikke få for mye av det da men. Det er ikke så mye annet som gir deg like stor nytte.

Jeg vet ikke om det er greit å blokkere noen med mindre de reelt er skadelige for deg på noen måte. Å ignorere folk er hersketeknikk og det har aldri vært en ok måte å behandle folk på. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Hm. Kan igrunnen ikke få for mye av det da men. Det er ikke så mye annet som gir deg like stor nytte.

Jeg vet ikke om det er greit å blokkere noen med mindre de reelt er skadelige for deg på noen måte. Å ignorere folk er hersketeknikk og det har aldri vært en ok måte å behandle folk på. 

 

Hvorfor er det hersketeknikk? Det er da bedre enn å si ting du ikke mener i sinne. 

Anonymkode: 83398...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor er det hersketeknikk? Det er da bedre enn å si ting du ikke mener i sinne. 

Anonymkode: 83398...605

Hvorfor spør du hvis du ikke er interessert i svarene? Og hvordan tror du at du kan få gode svar med så lite informasjon som du gir?

Det er nesten som om du egentlig er mest interessert i oppmerksomhet enn å faktisk få råd... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor er det hersketeknikk? Det er da bedre enn å si ting du ikke mener i sinne. 

Anonymkode: 83398...605

Jeg vet ikke. Det kommer helt an på hva du sier i sinne det. Det er hersketeknikk fordi du overser hva vedkommende prøver å nå frem med. Det å usynligjøre andre er veldig respektløst og dårlig, det ser du sikkert. Nå er det jo vanskelig å svare mer konkret siden du ikke sier noe om hva det handler om. Er det noen som terroriserer deg med meld på meld, eller plager deg, så må du bare si fra at nå vil du ha en pause. Hvis hen ikke respekterer det så er det nok ok å blokkere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Hvorfor spør du hvis du ikke er interessert i svarene? Og hvordan tror du at du kan få gode svar med så lite informasjon som du gir?

Det er nesten som om du egentlig er mest interessert i oppmerksomhet enn å faktisk få råd... 

fordi du dømmer meg. Har ikke fått svar på det jeg spurte om. 

Anonymkode: 83398...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Jeg vet ikke. Det kommer helt an på hva du sier i sinne det. Det er hersketeknikk fordi du overser hva vedkommende prøver å nå frem med. Det å usynligjøre andre er veldig respektløst og dårlig, det ser du sikkert. Nå er det jo vanskelig å svare mer konkret siden du ikke sier noe om hva det handler om. Er det noen som terroriserer deg med meld på meld, eller plager deg, så må du bare si fra at nå vil du ha en pause. Hvis hen ikke respekterer det så er det nok ok å blokkere. 

Nei det har vært en diskusjon som endte med at jeg ble sur på vedkommende. Er en i familien. Jeg kan bli usaklig og det vil jeg ikke bli. Jeg vet jeg roer meg fortere om jeg får en time out, men dette er en kassettspiller uten stopp - knapp. 

Anonymkode: 83398...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei det har vært en diskusjon som endte med at jeg ble sur på vedkommende. Er en i familien. Jeg kan bli usaklig og det vil jeg ikke bli. Jeg vet jeg roer meg fortere om jeg får en time out, men dette er en kassettspiller uten stopp - knapp. 

Anonymkode: 83398...605

Da må du gi beskjed. Si fra at du setter på pause, så kan du blokkere. Greit å si fra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

fordi du dømmer meg. Har ikke fått svar på det jeg spurte om. 

Anonymkode: 83398...605

Det er vanskelig å gi svar utfra så lite informasjon.

Generelt sett synes jeg det er barnslig å blokkere noen etter en krangel. Det er slikt jeg forbinder med tenåringsdrama og det orker jeg ikke forholde meg til for min del.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Det er vanskelig å gi svar utfra så lite informasjon.

Generelt sett synes jeg det er barnslig å blokkere noen etter en krangel. Det er slikt jeg forbinder med tenåringsdrama og det orker jeg ikke forholde meg til for min del.

 

Jeg har jo sagt informasjon nå. Det er normalt når det blir fort mye, men de hadde kanskje ikke den funksjonen i din tid.

Anonymkode: 83398...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...