Gå til innhold

Hvor lenge er det akseptabelt å blokkere noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det som får deg til å tro at du kan behandle folk sånn som du vil, ignorere og så komme tilbake? Du må ha et ego stor som en elefant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Everybody skrev (Akkurat nå):

Hva er det som får deg til å tro at du kan behandle folk sånn som du vil, ignorere og så komme tilbake? Du må ha et ego stor som en elefant.

Jeg tror ikke det. Det er ikke ment som straff som jeg har skrevet tidligere i tråden, det er ment som hjelp til meg selv. 

Anonymkode: 83398...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (2 minutter siden):

Det å roe ned noen timer etter en krangel kan være sunt, men 5-6 dager? Da er det mer straff.

Kunne vært en uke eller to også. 

Anonymkode: 83398...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du mann eller kvinne? Forskning viser at det er flest menn med dette personlighetstrekket. Hvis du er kvinne må du være av en skjelden sort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Everybody skrev (4 minutter siden):

Er du mann eller kvinne? Forskning viser at det er flest menn med dette personlighetstrekket. Hvis du er kvinne må du være av en skjelden sort.

Jeg er tvekjønnet så jeg har blandene egenskaper fra kvinne mann og så har jeg intelligensen til en hund. En collie. 

Anonymkode: 83398...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (34 minutter siden):

Det å roe ned noen timer etter en krangel kan være sunt, men 5-6 dager? Da er det mer straff.

Det er ikke straff. Hadde vært fint å slippe men når den ikke stopper da må jeg det. 

Anonymkode: 83398...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er ikke straff. Hadde vært fint å slippe men når den ikke stopper da må jeg det. 

Anonymkode: 83398...605

Du har overhodet ikke selvinnsikt. Du burde gå til psykolog og få bearbeidet denne oppførselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (1 minutt siden):

Du har overhodet ikke selvinnsikt. Du burde gå til psykolog og få bearbeidet denne oppførselen.

Jo jeg vet det er feil og ikke fint gjort. 

Anonymkode: 83398...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo jeg vet det er feil og ikke fint gjort. 

Anonymkode: 83398...605

Så hva er det som hindrer deg i å endre på oppførselen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (2 minutter siden):

Så hva er det som hindrer deg i å endre på oppførselen din?

Det er fordi jeg er sint. 

Anonymkode: 83398...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at denne personen du ignorerer er litt dumsnill. En som tilgir lett. Hadde det vært en som du respekterte og som du visste du ikke kunne gjøre hva du ville med hadde du ikke oppført deg slik. Jeg mistenker at personen du ignorerer har latt deg slippe unna med en del ting som har gjort at du har fått selvtilliten til å bedrive slik oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg er tvekjønnet så jeg har blandene egenskaper fra kvinne mann og så har jeg intelligensen til en hund. En collie. 

Anonymkode: 83398...605

 

 

image.jpeg.c386d6e8b09f57d1c9276be0d4fa33bf.jpeg

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

 

 

Anonymkode: 2232a...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (Akkurat nå):

Jeg mistenker at denne personen du ignorerer er litt dumsnill. En som tilgir lett. Hadde det vært en som du respekterte og som du visste du ikke kunne gjøre hva du ville med hadde du ikke oppført deg slik. Jeg mistenker at personen du ignorerer har latt deg slippe unna med en del ting som har gjort at du har fått selvtilliten til å bedrive slik oppførsel.

Hvorfor? 

Anonymkode: 83398...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (1 minutt siden):

Jeg mistenker at denne personen du ignorerer er litt dumsnill. En som tilgir lett. Hadde det vært en som du respekterte og som du visste du ikke kunne gjøre hva du ville med hadde du ikke oppført deg slik. Jeg mistenker at personen du ignorerer har latt deg slippe unna med en del ting som har gjort at du har fått selvtilliten til å bedrive slik oppførsel.

Du kan ha rett i noe av det. 

Anonymkode: 83398...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (2 minutter siden):

Jeg mistenker også at personen du ignorerer er ensom.

Nei det er ikke rett.

Anonymkode: 83398...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at du tror du er bedre enn personen du ignorerer. At personen trenger deg mer enn du trenger hen. Hadde du likt hvis noen hadde ignorert deg i 2 uker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (6 minutter siden):

Jeg mistenker at du tror du er bedre enn personen du ignorerer. At personen trenger deg mer enn du trenger hen. Hadde du likt hvis noen hadde ignorert deg i 2 uker?

Nei det tror jeg ikke og det vet jeg at jeg ikke er. Hadde ikke likt det. 

Anonymkode: 83398...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...