Gå til innhold

Når lederpsykologen på ditt polikliniske DPS har vært innom journalen din på helsenorge, er det et dårlig tegn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ser at både min psykolog og sjefspsykologen har vært innom min journal begge 2 på samme dag noen dager etter jeg var på time. 

Anonymkode: c9fd9...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal du være glad for. Lederne av polikliniske team skal gjøre dette som en kvalitetssikring av behandlingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tanker? 

Anonymkode: c9fd9...359

Hvordan skal andre vite det? Snakk med behandler neste time om du er usikker.

Anonymkode: f147f...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Betyr ikke det at de planlegger å avslutte meg? 

Anonymkode: c9fd9...359

Av mer enn 20 mulige årsaker jeg umiddelbart tenker på, kan det være en av mulighetene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvordan skal andre vite det? Snakk med behandler neste time om du er usikker.

Anonymkode: f147f...11d

Fordi andre folk her inne som også går til dps kan ha opplevd det samme og kan skrive om hva de tror er grunnen eller hva som ble sagt neste gangen de kom på timen sin

Anonymkode: c9fd9...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Fordi andre folk her inne som også går til dps kan ha opplevd det samme og kan skrive om hva de tror er grunnen eller hva som ble sagt neste gangen de kom på timen sin

Anonymkode: c9fd9...359

Det er svært mange grunner til at de har sett i journalen din, det er umulig å vite hvorfor uten å spørre dem.

Anonymkode: f147f...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt lederen på DPS innom journalen min mange ganger har ikke blitt avsluttet av den grunn, så det trenger ikke være årsaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
kupton skrev (22 timer siden):

Det skal du være glad for. Lederne av polikliniske team skal gjøre dette som en kvalitetssikring av behandlingen.

Hva menes med kvalitetsikring helt konkret? Gjerne svar noen andre også. 

Anonymkode: c9fd9...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være: Sjekke at det er gjort en god utredning. At pasienten er gjort kjent med funnene, at behandlingen so er satt i gang er fornuftig, at det er gjort gode evalueringer underveis, at naturlige samarbeidspartnere (f.eks fastlegen) er tatt med i planleggingen, at pårørende er tatt med der dette er ønskelig og naturlig, at journalføringen er god osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...