Gå til innhold

Kupton: «Idiosynkratiske fraser»


Gjest Frøya Alilde

Anbefalte innlegg

Gjest Frøya Alilde

@kupton eller andre: Utredningsansvarlig skriver i utredningsnotatet at det at jeg sier at jeg «har mørke, uhelbredelige krefter som går inn og ut av kroppen min» er «idiosynkratiske fraser» heller enn psykotiske vrangforestillinger. Jeg vet at idiosynkratiske fraser er vanlig ved Asperger syndrom (som jeg har), men dette ble sagt i en periode jeg var litt «utforskende» og prøvde å finne ulike forklaringsmodeller på det jeg slet med, og jeg var overbevist om at dette handlet om ondskap, ikke galskap. Jeg tror det heller kan handle om «fluktuerende» sykdomsinnsikt og samtykkekompetanse, heller enn idiosynkrasier. Noen tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har også lest jeg har idiosyknrstidk og jeg har asperger. Men hvordan blir du når de mørke kreftene er inni deg? Og hvor lenge er de der? 

Anonymkode: 57284...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøya Alilde
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har også lest jeg har idiosyknrstidk og jeg har asperger. Men hvordan blir du når de mørke kreftene er inni deg? Og hvor lenge er de der? 

Anonymkode: 57284...855

Jeg har jo ikke «mørke krefter» inni meg, jeg var bare overbevist om at jeg var besatt av eksorsisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...