Gå til innhold

Flau etter å ha grått hos psykologen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fordi jeg tenker både at han og at jeg tenkte/tenker at det var lite å gråte over. 

Anonymkode: 9b033...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Altså jeg begynte å hulkegråte og gråt mens jeg fortalte om en hendelse for nesten 20år siden

Anonymkode: 9b033...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Psykologer er nok vant med at folk gråter. Så det trenger du ikke føle deg brydd over .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe å være flau over. Selv om hendelsen hendte for nesten 20 år siden så betyr det jo ikke at følelsene knyttet til den nødvendigvis ikke er der lengre. Helt normalt, så prøv å ikke tenk mer på det 🙂

Endret av lavender
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråter sjelden, men hos psykologen gråt jeg, var eitrende forbanna og fortvilet. Han sa at han satte pris på en frisk diskusjon 🤣 han sa også at han var skuffet over meg. Han sa mye rart og mye bra, og det gjorde vel jeg også. Det var en spesiell tid, og jeg har ikke angret på noe som helst, aller minst at jeg gråt. 

Det skal du ikke være flau over på noen måte syns jeg, uansett hvor bagatellmessig grunn du mente at du hadde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...