Gå til innhold

Cruise klær


Fru2020

Anbefalte innlegg

jessmilligann

Jeg tror ikke du trenger så mange antrekk. Sett sammen en grunnleggende garderobe og ta noen få kjoler. Det er alt du trenger. Og nyt cruiset ditt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

morsan skrev (40 minutter siden):

Kjoler er jo bare helt fantastisk å ha med på reise. Én kjole er ett helt antrekk, og tar som du sier ikke så mye plass i kofferten 

Nettopp. Det er bedre å ha dratt på tre tynne kjoler for mye enn å savne en hjemme. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte om klær i natt. Jeg har en sånn fase hver natt hvor jeg tenker klart, men ikke er våken. Da kommer det ofte åpenbaringer til meg og i natt kom pakkelisten til meg, så nå vet jeg hva jeg skal gjøre👍😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (På 2.5.2023 den 6.16):

Nå leste du ikke hva jeg skrev - jeg skrev da vitterlig at jeg ville pakket ned et par antrekk til kveldsbruk!

Jeg forstår ikke hvorfor du tar dette slik.  Du gir deg ut for å være nøktern i klesstilen og aldri bruke sminke eller andre "ungdomsmidler".  Det er greit, men jeg forstår ikke hvorfor du er så opptatt av at alle skal vite det.

Selv har jeg ikke 7 tynne kjoler til kveldsbruk hengende i skapet så det hadde blitt et problem for meg.  Jeg hadde ikke likt å ha på samme klærne flere kvelder på rad i en slik situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg pakket og fasiten ble tolv overdeler/kjoler. Noen færre tightser. Jeg har fire par sko. To gå sko. Et fint par. Og så et som jeg kan gå rundt bassengdekket med.

Har pakket alt for mye til min sønn. Jeg har lagt opp til at han skifter klær hver dag, mens han helst vil skifte en gang i uken. Settet hans til de formelle kveldene kommer utenom.

Haugevis med klær😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (2 minutter siden):

Nå har jeg pakket og fasiten ble tolv overdeler/kjoler. Noen færre tightser. Jeg har fire par sko. To gå sko. Et fint par. Og så et som jeg kan gå rundt bassengdekket med.

Har pakket alt for mye til min sønn. Jeg har lagt opp til at han skifter klær hver dag, mens han helst vil skifte en gang i uken. Settet hans til de formelle kveldene kommer utenom.

Haugevis med klær😂

Jeg får assosiasjoner til en gang jeg var leder for unger på en idrettsleir. Siste dagen var det en av dem som skadet seg litt, så han skulle ligge på mitt soverom siste natten, slik at jeg kunne følge opp. Da fant vi også en nydelig pakket ryggsekk  med 7 sett med klær, ett til hver dag, som overhodet ikke var åpnet. 10-åringen hadde både sovet og gått i de samme klærne hver dag;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

frosken skrev (17 minutter siden):

Jeg får assosiasjoner til en gang jeg var leder for unger på en idrettsleir. Siste dagen var det en av dem som skadet seg litt, så han skulle ligge på mitt soverom siste natten, slik at jeg kunne følge opp. Da fant vi også en nydelig pakket ryggsekk  med 7 sett med klær, ett til hver dag, som overhodet ikke var åpnet. 10-åringen hadde både sovet og gått i de samme klærne hver dag;-)

😂

Jeg hadde en kamerat som skulle på en måneds utveksling da vi var i barnehagealder. Han hadde med seg tretti av alt fra sokker til bukser. Der var det ingen tiltro til at det fantes vaskemaskin i hjemmet han skulle bo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (2 timer siden):

Jeg får assosiasjoner til en gang jeg var leder for unger på en idrettsleir. Siste dagen var det en av dem som skadet seg litt, så han skulle ligge på mitt soverom siste natten, slik at jeg kunne følge opp. Da fant vi også en nydelig pakket ryggsekk  med 7 sett med klær, ett til hver dag, som overhodet ikke var åpnet. 10-åringen hadde både sovet og gått i de samme klærne hver dag;-)

Ikke fullt like mange sett, men minner meg om da min nevø kom hjem fra leir med en skikkelig møkkete olabukse. Moren hans sa "men jeg la jo oppi en ekstra bukse til deg i sekken!" Da repliserte gutten kjapt: "Og jeg sa at det ikke var nødvendig!" 

Og det hadde han jo på en måte rett i. 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (1 time siden):

😂

Jeg hadde en kamerat som skulle på en måneds utveksling da vi var i barnehagealder. Han hadde med seg tretti av alt fra sokker til bukser. Der var det ingen tiltro til at det fantes vaskemaskin i hjemmet han skulle bo.

Oi! Det var spesielt. Men ENDA mer spesielt er det med én måneds utveksling i barnehagealder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (36 minutter siden):

Oi! Det var spesielt. Men ENDA mer spesielt er det med én måneds utveksling i barnehagealder

Huffda. Det var en skriveleif. Skulle stå barneskolealder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fru2020 skrev (På 1.5.2023 den 20.12):

Jeg lurer på hvor mye jeg skal pakke. Når jeg er ute og reiser så liker jeg å bare bruke klærne en gang. Nå er det cruise så da kler man seg litt opp på kvelden har jeg forstått, og veldig opp på to av kveldene.

Bør jeg da pakke syv antrekk til dag og sju til kveld. Det er jo litt mye. Kanskje jeg kan bruke noen av dagantrekkene flere ganger?

Hva tenker dere?

Et antrekk kan aldri brukes mer enn en dag. 

Anonymkode: dca72...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...