Gå til innhold

Innenfor å kjøpe et dyr i bursdagsgave?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jøss. Er du bedre som alltid svarer? 

Anonymkode: 194bd...a37

Jeg har i hvert fall et liv som er så rikt at jeg ikke trenger å ty til det nivået du går ned til for å få oppmerksomhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Jeg har i hvert fall et liv som er så rikt at jeg ikke trenger å ty til det nivået du går ned til for å få oppmerksomhet. 

Fint du har et lykkelig liv. Det er jeg glad for å høre :) 

Anonymkode: 194bd...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frosken skrev (23 minutter siden):

Barn tenker som regel slik, dvs. de tenker at det de selv har lyst på er den fineste gaven å gi til en annen. 

Skal du definere hvordan tanker og hva man lurer på etter alder eller diagnose? 

Anonymkode: 194bd...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor er du så sint? 

Anonymkode: 194bd...a37

Jeg er ikke sint. Jeg bare forstår meg ikke på deg. Også har jeg kanskje en litt dårlig dag så da svarer jeg litt mer krasst enn til vanlig og det er egentlig unødvendig av meg. :)

Men jeg blir provosert når det gjelder å gi bort dyr i gave til noen som ikke har bedt om det. Det er levende vesener. Forstår du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (1 minutt siden):

Jeg er ikke sint. Jeg bare forstår meg ikke på deg. Også har jeg kanskje en litt dårlig dag så da svarer jeg litt mer krasst enn til vanlig og det er egentlig unødvendig av meg. :)

Men jeg blir provosert når det gjelder å gi bort dyr i gave til noen som ikke har bedt om det. Det er levende vesener. Forstår du det?

Har jeg bedt om du skal forstå meg? Det var veldig unødvendig av deg og ta det utover meg fordi jeg spurte om et legitimt spørsmål i henhold til en bursdag. Du vet jo ikke hvem som skal få det. 

Anonymkode: 194bd...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har jeg bedt om du skal forstå meg? Det var veldig unødvendig av deg og ta det utover meg fordi jeg spurte om et legitimt spørsmål i henhold til en bursdag. Du vet jo ikke hvem som skal få det. 

Anonymkode: 194bd...a37

Nå overdriver du noe veldig her. Jeg svarte med en LITT krass undertone. 

Tror vi gir oss med videre diskusjon på dette. 

Uansett hvem som skal få det så er et dyr noe man bør være forberedt på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (Akkurat nå):

Nå overdriver du noe veldig her. Jeg svarte med en LITT krass undertone. 

Tror vi gir oss med videre diskusjon på dette. 

Uansett hvem som skal få det så er et dyr noe man bør være forberedt på. 

Nei nå ble jeg faktisk lei meg. Jeg ville bare gi en flott bursdagsgave også angriper dere meg. Jeg er alltid bare snill med alle. 

Anonymkode: 194bd...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei nå ble jeg faktisk lei meg. Jeg ville bare gi en flott bursdagsgave også angriper dere meg. Jeg er alltid bare snill med alle. 

Anonymkode: 194bd...a37

Også kommer offerrollen. 

I'm out of here. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei nå ble jeg faktisk lei meg. Jeg ville bare gi en flott bursdagsgave også angriper dere meg. Jeg er alltid bare snill med alle. 

Anonymkode: 194bd...a37

Denne begynner å bli gammel. Slutt nå. Det er sol og fint vær ute. Ikke kast bort livet ditt på tull som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Denne begynner å bli gammel. Slutt nå. Det er sol og fint vær ute. Ikke kast bort livet ditt på tull som dette.

Slutt å kjeft på meg,! Ja faktisk har jeg en grunn til å være sur jeg og, som deg. Og det skal jeg være i hele dag. 

Anonymkode: 194bd...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Slutt å kjeft på meg,! Ja faktisk har jeg en grunn til å være sur jeg og, som deg. Og det skal jeg være i hele dag. 

Anonymkode: 194bd...a37

Ja, du må bare være sur. Jeg koser meg jeg, og skal gjøre det resten av dagen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (23 minutter siden):

Også kommer offerrollen. 

I'm out of here. 

Du da?

Anonymkode: 194bd...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Vhanja skrev (18 minutter siden):

Ja, du må bare være sur. Jeg koser meg jeg, og skal gjøre det resten av dagen. :) 

Hvorfor er du aldri hyggelig med meg?

Anonymkode: 194bd...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (Akkurat nå):

Hva?

Jeg sa du da, siden du sier jeg er offer. 

Anonymkode: 194bd...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg sa du da, siden du sier jeg er offer. 

Anonymkode: 194bd...a37

Jeg sier ikke du er et offer. Jeg sier du inntar en offerrolle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (1 minutt siden):

Jeg sier ikke du er et offer. Jeg sier du inntar en offerrolle. 

Det betyr det samme. 

Anonymkode: 194bd...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det betyr det samme. 

Anonymkode: 194bd...a37

Nei det gjør faktisk ikke det. Man kan fint innta en offerrolle uten at man er et offer. 

Jeg kunne feks begynt å buhu stakkars meg som har blitt anmeldt og må sone i fengsel. Ikke tatt ansvar for mine handlinger og bare syntes synd i meg selv. Men jeg er faktisk ikke et offer selv om jeg hadde hatt en sånn holdning. Det er jo min egen feil at det ble sånn. 

Derimot er jeg et offer for grov vold. Det er ikke å innta en offerrolle, det er helt reelt og anerkjent av rettsvesenet. Og jeg får erstatning også. Jeg kunne ikke noe for det jeg ble utsatt for. 

Du begynner med sånn stakkars meg opplegg med en gang folk gir deg motstand og skjønner overhodet ikke hvorfor folk reagerer på deg. Du er ikke et offer her på DOL. Det er du selv som framstiller deg sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (4 minutter siden):

Nei det gjør faktisk ikke det. Man kan fint innta en offerrolle uten at man er et offer. 

Jeg kunne feks begynt å buhu stakkars meg som har blitt anmeldt og må sone i fengsel. Ikke tatt ansvar for mine handlinger og bare syntes synd i meg selv. Men jeg er faktisk ikke et offer selv om jeg hadde hatt en sånn holdning. Det er jo min egen feil at det ble sånn. 

Derimot er jeg et offer for grov vold. Det er ikke å innta en offerrolle, det er helt reelt og anerkjent av rettsvesenet. Og jeg får erstatning også. Jeg kunne ikke noe for det jeg ble utsatt for. 

Du begynner med sånn stakkars meg opplegg med en gang folk gir deg motstand og skjønner overhodet ikke hvorfor folk reagerer på deg. Du er ikke et offer her på DOL. Det er du selv som framstiller deg sånn. 

Ja men jeg spurte bare et spørsmål. Faktisk får jeg nesten alltid motstand uansett hva jeg sier eller vil ha svar på. Du har aldri vært sint på meg derfor var det uvant at det kom fra deg, av alle. Jeg synes dagen er kjip, faktisk. Og det har jeg grunn for. 

Anonymkode: 194bd...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja men jeg spurte bare et spørsmål. Faktisk får jeg nesten alltid motstand uansett hva jeg sier eller vil ha svar på. Du har aldri vært sint på meg derfor var det uvant at det kom fra deg, av alle. Jeg synes dagen er kjip, faktisk. Og det har jeg grunn for. 

Anonymkode: 194bd...a37

Kjipt at du har en kjip dag. Jeg innrømmet at jeg kanskje var litt krass, og det bør vel egentlig være mer enn nok. Jeg har ikke halshugget deg akkurat. Men når du responderer med den offerrollen så må jeg innrømme at jeg blir litt irritert. 

Aner ikke hva slags grunn du har for å ha en dårlig dag. Vi har det vel begge to da og jeg tenker vi legger ballen død så er det blanke ark neste gang du lager en tråd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...