Gå til innhold

Er det bedre at det opprettes mange dumme tulletråder enn at forumet er stille?


AnonymBruker

Er det bedre med mange dumme tulletråder enn et stille forum?   

16 stemmer

  1. 1. Er det bedre med mange dumme tulletråder enn at forumet er stille?

    • Ja
      6
    • Nei
      10


Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Forstår du ikke at alt er trolling (flytte til Dubai, penger til nødvendig ferie fra bestemor, bortleie av bil/bulking av bil/disel på tanken/o osv osv )?

Anonymkode: 84b94...22e

Hvorfor spør du om det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Forstår du ikke at alt er trolling (flytte til Dubai, penger til nødvendig ferie fra bestemor, bortleie av bil/bulking av bil/disel på tanken/o osv osv )?

Anonymkode: 84b94...22e

Kan jeg ikke få lov om å drømme om å flytte til et annet land uten at det skal være trolling? Nei vel. 

Anonymkode: c533f...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (6 minutter siden):

Det er bra at vi kan si unnskyld til hverandre når det noen ganger går litt over stokk og stein for noen og enhver 🙂

Unnskyld jeg mente ikke å såre deg! 

Anonymkode: c533f...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Unnskyld jeg mente ikke å såre deg! 

Anonymkode: c533f...ecc

Jeg er ikke blitt såret på noen måte, og jeg ønsker ikke å såre deg heller ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har ikke tullet! Kan du slutte og beskylde meg for det? Tenk om jeg er 80 år og alltid har hatt problem med relasjonknytting?kom ned fra din høye hest! Du er ikke så perfekt som du tror du er! 

Anonymkode: c533f...ecc

Jeg har aldri sagt at du tuller i betydningen troller. Du har spurt meg om dette mange ganger og jeg har alltid avkreftet. Jeg sier derimot at du ikke gir spesielt seriøse eller gode svar etter trådene har gått en stund, da sporer det bare mer og mer av og glirvoverbi det jeg syns blir tullball.

Du har også flere ganger anklaget meg for å være sint eller sur på deg, og også i denne tråden er du temmelig ufin i din karakteristikk av meg. Jeg ser likevel ingen grunn til å «gi igjen med samme mynt» fordi - nei  jeg tror ikke du er 80 år - men fordi jeg tror du ikke har det så bra i livet akkurat nå. Da hadde du ikke holdt på sånn vettu. Og da snakker jeg ikke om karakteren du viser fram/ spiller ut her på dol, men om personen bak karakteren. Den egentlige deg. Jeg greier liksom ikke se for meg at livet skal bli så kjedelig eller innholdsløst at man finner mening i å bruke så mye av tiden sin sånn.

Men mulig du har rett i at jeg er for gammel til å forstå, selv om jeg ikke er helt der at jeg er i overgangsalderen ennå :) 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (30 minutter siden):

Hvorfor spør du om det? 

Fordi du virker å ha svært dårlig trolling-filter.

Anonymkode: 84b94...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kayia skrev (6 minutter siden):

Jeg har aldri sagt at du tuller i betydningen troller. Du har spurt meg om dette mange ganger og jeg har alltid avkreftet. Jeg sier derimot at du ikke gir spesielt seriøse eller gode svar etter trådene har gått en stund, da sporer det bare mer og mer av og glirvoverbi det jeg syns blir tullball.

Du har også flere ganger anklaget meg for å være sint eller sur på deg, og også i denne tråden er du temmelig ufin i din karakteristikk av meg. Jeg ser likevel ingen grunn til å «gi igjen med samme mynt» fordi - nei  jeg tror ikke du er 80 år - men fordi jeg tror du ikke har det så bra i livet akkurat nå. Da hadde du ikke holdt på sånn vettu. Og da snakker jeg ikke om karakteren du viser fram/ spiller ut her på dol, men om personen bak karakteren. Den egentlige deg. Jeg greier liksom ikke se for meg at livet skal bli så kjedelig eller innholdsløst at man finner mening i å bruke så mye av tiden sin sånn.

Men mulig du har rett i at jeg er for gammel til å forstå, selv om jeg ikke er helt der at jeg er i overgangsalderen ennå :) 

Du har virker sur på meg og jeg har spurt deg om det, ikke ment og anlagte deg fir det. Livet er ganske mengingsløst og det tror jeg ikke jeg er alene om å mene her inen, men jeg ytrer ikke den delen her. Det har ikke vært meningen og være frekk med deg, det ber jeg om unnskyld for. Men du trigger også noe i meg, og jeg vet ikke hva det er. Uansett det har ikke vært meningen å være frekk med deg, og det er jeg lei meg for.  

Anonymkode: c533f...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Fordi du virker å ha svært dårlig trolling-filter.

Anonymkode: 84b94...22e

Har jeg? Hva begrunner du det med? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (16 minutter siden):

Har jeg? Hva begrunner du det med? 

Dine svar, og beskyldninger om mobbing.

Anonymkode: 84b94...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hvis man har behov for å oppkonstruere problemstillinger, er det greit å lage seg en dagbok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Dine svar, og beskyldninger om mobbing.

Anonymkode: 84b94...22e

Er det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

?

Anonymkode: 84b94...22e

Du er ikke særlig konkret. Så jeg vet egentlig ikke hva du mener når du skriver så overfladisk. Hva er det med mine svar du bedømmer utfra? 

Ang mobbing har jeg forklart detaljert og hva er du uenig i? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (7 minutter siden):

Du er ikke særlig konkret. Så jeg vet egentlig ikke hva du mener når du skriver så overfladisk.

Du forstår ikke at du forsvarer et (tidligere utestengt) troll?

Anonymkode: 84b94...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du forstår ikke at du forsvarer et (tidligere utestengt) troll?

Anonymkode: 84b94...22e

Du svarte ikke på det jeg spurte om. Det er utidig å stille nytt spørsmål før du svarer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (14 minutter siden):

Du svarte ikke på det jeg spurte om. Det er utidig å stille nytt spørsmål før du svarer. 

Mener du det burde du nok selv etterfølge den regelen.

Anonymkode: 84b94...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Personlig forstår jeg ikke problemet. Kanskje fordi jeg har vært mor en stund. Oppdratt barn , tenåringer, hatt barn med spesielle behov og umodenhet. Jeg velger mine kamper og vet når det nytter å diskutere og ikke. Det betyr litt hvem kritikken og trollingen kommer fra. En anonym bruker som finner på mye rare innslag gjør meg ikke sint, tenker egentlig mer på hva denne personen har å stri med. 

Anonymkode: b98bc...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Mener du det burde du nok selv etterfølge den regelen.

Anonymkode: 84b94...22e

Jeg gidder ikke noe krangling her. Siste jeg vil. Jeg mener at jeg har svart på det du har spurt om, men jeg kan ikke fortsette å svare uten å få svar på mine spørsmål. Men vi kan godt avslutte her . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (7 timer siden):

Det er fint at du tar litt selvkritikk. Jeg også burde kanskje gjøre det, for nå er jeg litt i tvil igjen på "hvilken type menneske" du er. Er du virkelig en veldig uerfaren person med lite kunnskap om ting, eller er du et troll? Jeg vet ikke, men tror egentlig at du er litt av begge deler. Jeg ber i alle fall om unnskyldning for de gangene jeg har ment at du troller når du virkelig ikke har gjort det. Det er bare så vanskelig for meg å vite forskjellen. Men jeg kan jo bare heretter la være å lese trådene dine, så er jo "problemet" løst for egen del. Lykke til videre her inne! 🙂

Hvilken type person jeg er sjekket jeg ut fra test om personlighet og fikk dette svaret. - hvis de delte ut premier for lojalitet, ville personlighetstypen din vært absolutt vinneren! Testen ble tatt hos https://www.thepersonalitylab.org/home-mb?gclid=EAIaIQobChMIr-bqzrSE_wIVWviyCh1oewNLEAAYASABEgLkOfD_BwE 

Anonymkode: c533f...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Hvis du ønsker å poste her TS kan du ikke poste under Nick,slik at vi som ikke synes det er morsomt med disse tulle trådene slipper å irritere oss? Er du redd for å ikke klare å lure så mange da?

For det er vel motivasjonen din? Ergo ett troll? Motbevis meg med å bruke Nick!

Endret av Worriesome Plenty 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...