Gå til innhold

Eg snakket med eksen da eg drakk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei må bare få dette ut et sted. Men eg drakk på lørdag og han ringte meg og eg var litt full og sa at eg savnet han og ville ha han tilbake osv. Bare alle slags følelser kom da, men han ville ikke det. Men etter den samtalen så har noe endret seg til det positive for meg. Det er som at eg ikke føler det slik for han lenger som eg gjorde det da. Noe magisk kanskje. Så nå tenker eg ikke på noe forhold med han igjen. Har og kontakt med andre menn som eg har en fin tone med og vil utforske ting. Han tror sikkert eg bare tenker på han nå men det slapp taket så det har defenitivt endret seg hos meg. Vi ble enige om å møtes og prate sammen, men eg ønsker ikke noe mer med han, eneste er å snakkes iblant kanskje som venner. Så føler det løsnet seg for meg nå. Så er så veldig glad for det. Er 3 måneder siden det ble slutt så endelig er det godt. Noe magisk har skjedd hvertfall. 

Anonymkode: 808c6...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hei jeg tenker det er flott for deg å komme videre fra han, og er du klar for å ha et vennskap med han så er det jo flott. Alt mellom himmel og jord kan jo skje i fremtida. Men herlig å høre at du har det bedre. Følelser er ikke alltid like lett å håndtere. Men godt når dem slipper taket. 

Anonymkode: bdd04...56d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hei jeg tenker det er flott for deg å komme videre fra han, og er du klar for å ha et vennskap med han så er det jo flott. Alt mellom himmel og jord kan jo skje i fremtida. Men herlig å høre at du har det bedre. Følelser er ikke alltid like lett å håndtere. Men godt når dem slipper taket. 

Anonymkode: bdd04...56d

For å være helt ærlig så husker eg ikke alt vi snakket om og hva som ble sagt heller. Men vi får snakkes og se tenker eg.

Anonymkode: 808c6...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...