AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:12 Skrevet fredag kl 19:12 Bry du deg eller ikke? Og kunne du kuttet ut en venn? Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:16 Skrevet fredag kl 19:16 Jeg har kuttet ut en venn fordi hun var psykopat. Jeg har ikke tatt noe oppgjør med henne, for jeg vil ikke bli en hun sprer løgner om. Hun har løyet på det groveste, om kriminelle ting hun har beskylt folk for. Jeg går ikke i detaljer da hun lett kan kjennes igjen. Men vi snakker ekstreme ting. Anonymkode: a8b5f...e6d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:16 Skrevet fredag kl 19:16 Fikk opp at gode relasjoner lever man lengre av. Og kunne gi et godt liv. Da blir ikke jeg så gammel og får ikke et godt liv! Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:16 Skrevet fredag kl 19:16 Jeg tror det vil være bedre for deg om du slutter å gruble på disse tingene og heller fokuserer på noe annet. Kan du skaffe deg en hobby? Trene? Jobbe frivillig? Bli med i organisert aktivitet? Få mer aktivitet og mening i hverdagen slik at du har det bedre med deg selv og har mindre tid til å gå i ring på disse tankene. Anonymkode: e1f60...2b7 0 Siter
psykedeliker Skrevet fredag kl 20:26 Skrevet fredag kl 20:26 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun har løyet på det groveste, om kriminelle ting hun har beskylt folk for. Blir man beskyldt for kriminalitet svarer man med å spørre om hvorfor det ikke har kommet noen politianmeldelse. Da er det anklageren som må svare for seg isteden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:46 Skrevet fredag kl 20:46 Jeg bryr meg om og tar vare på venn som har det tøft. Fordi jeg vet selv hvordan det er å ha det tøft. Kan kutte ut personer når det er årsaker til det. Anonymkode: a4199...37b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:35 Skrevet fredag kl 21:35 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg bryr meg om og tar vare på venn som har det tøft. Fordi jeg vet selv hvordan det er å ha det tøft. Kan kutte ut personer når det er årsaker til det. Anonymkode: a4199...37b Så fint å høre! Fint med den omtanken. Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:37 Skrevet fredag kl 21:37 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tror det vil være bedre for deg om du slutter å gruble på disse tingene og heller fokuserer på noe annet. Kan du skaffe deg en hobby? Trene? Jobbe frivillig? Bli med i organisert aktivitet? Få mer aktivitet og mening i hverdagen slik at du har det bedre med deg selv og har mindre tid til å gå i ring på disse tankene. Anonymkode: e1f60...2b7 Jeg tenker mye på sånt. Er bare hjemme og kommer meg ikke ut noen plass nå så lite eller ingen aktivitet. Da blir det ekstra hvor urettferdig jeg føler ting er. Men tusen takk for fine tips. Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:38 Skrevet fredag kl 21:38 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har kuttet ut en venn fordi hun var psykopat. Jeg har ikke tatt noe oppgjør med henne, for jeg vil ikke bli en hun sprer løgner om. Hun har løyet på det groveste, om kriminelle ting hun har beskylt folk for. Jeg går ikke i detaljer da hun lett kan kjennes igjen. Men vi snakker ekstreme ting. Anonymkode: a8b5f...e6d Hørtes ikke noe kjekt ut. Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:46 Skrevet fredag kl 21:46 Ønsker å hjelpe en venn som har det vanskelig. Anonymkode: 793d3...3a3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:52 Skrevet fredag kl 21:52 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ønsker å hjelpe en venn som har det vanskelig. Anonymkode: 793d3...3a3 Så fint å høre! Skulle vært flere som tenkte sånn. Feilen er vel at det ikke er venner. Om hadde de gjort det. Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 07:00 Skrevet i går, 07:00 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg tenker mye på sånt. Er bare hjemme og kommer meg ikke ut noen plass nå så lite eller ingen aktivitet. Da blir det ekstra hvor urettferdig jeg føler ting er. Men tusen takk for fine tips. Anonymkode: 155b5...fb7 Hvorfor kommer du deg ikke ut noen plass? Anonymkode: e1f60...2b7 0 Siter
stjernestøv Skrevet i går, 07:11 Skrevet i går, 07:11 Bryr meg om venner som har det tøft, det går mest i meldinger. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 15:23 Skrevet i går, 15:23 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvorfor kommer du deg ikke ut noen plass? Anonymkode: e1f60...2b7 Har så mye smerter og vondt som gjør det vanskelig for tiden. Nok å gå inne i leiligheten. Håper det går seg til. Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 15:23 Skrevet i går, 15:23 stjernestøv skrev (8 timer siden): Bryr meg om venner som har det tøft, det går mest i meldinger. Så fint! Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
stjernestøv Skrevet i går, 15:32 Skrevet i går, 15:32 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så fint! Anonymkode: 155b5...fb7 Ja vi melder ofte med hverandre og hører hvordan det står til og det går begge veier, fint det 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 15:39 Skrevet i går, 15:39 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har så mye smerter og vondt som gjør det vanskelig for tiden. Nok å gå inne i leiligheten. Håper det går seg til. Anonymkode: 155b5...fb7 Får du hjelp av legen med dine smerter? Det er uansett mange ting du kan gjøre i leiligheten for å bedrive tiden. Game, se serier/filmer, pusle, strikke/håndarbeid. skrive, lese... Jeg vil anbefale at du forsøker å finne en interesse du kan bruke tiden din på, mer enn å skrive på nett om ting som bare trekker deg ned. Anonymkode: e1f60...2b7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 15:48 Skrevet i går, 15:48 stjernestøv skrev (15 minutter siden): Ja vi melder ofte med hverandre og hører hvordan det står til og det går begge veier, fint det Ja, viktig at det går begge veier 😊 Det å ha noen. Anonymkode: 155b5...fb7 1 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 15:52 Skrevet i går, 15:52 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Får du hjelp av legen med dine smerter? Det er uansett mange ting du kan gjøre i leiligheten for å bedrive tiden. Game, se serier/filmer, pusle, strikke/håndarbeid. skrive, lese... Jeg vil anbefale at du forsøker å finne en interesse du kan bruke tiden din på, mer enn å skrive på nett om ting som bare trekker deg ned. Anonymkode: e1f60...2b7 Har fått noe smertestillende. Som har sånn passe effekt. Takk for tips. Jeg ser en del tv og serier + hører podkaster. Men blir lange dager her og uten noe særlig menneskelig kontakt. Derfor nettet er fint og høre om tankene mine og hva andre gjør eller tenker. Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 15:54 Skrevet i går, 15:54 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har fått noe smertestillende. Som har sånn passe effekt. Takk for tips. Jeg ser en del tv og serier + hører podkaster. Men blir lange dager her og uten noe særlig menneskelig kontakt. Derfor nettet er fint og høre om tankene mine og hva andre gjør eller tenker. Anonymkode: 155b5...fb7 Men får disse trådene deg egentllig til å føle deg bedre? Sånn egentlig? Det virker jo ikke slik. Du har jo nå spurt de samme spørsmålene i 12 måneder og sitter fast med samme tankesett som du hadde 12 måneder siden. Så det ser jo ikke ut som om dette gir deg noen form for utvikling eller prosessering. Og du brusher raskt over dine fysiske utfordringer. De er jo viktige her. Hva er faktisk dine fysiske utfordinger og er det noe du kan få hjelp til? Anonymkode: e1f60...2b7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.