Jump to content
Sign in to follow this  
Guest (ikke undertegnet)

-5 kg på noen mnd??

Recommended Posts

Guest (ikke undertegnet)

Er det mulig å gå ned 5 kg på 2-3 mnd??

Vet man må legge om kostholdet og trene riktig.. men hvis man gjør det slik man skal, er det mulig da?? Vil komme i form til bikini-sesongen!!

Noen tips???

På forhånd takk:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fortsetter under...

tudi

Klart du kan..men husk max 2kg i mnd. Dersom du går ned mer så vil du bare legge på deg igjen..og da som fett..

Beste råd:

Tren ca 1time hver dag..spiller ingen rolle hva du gjør, men helst kondisjon + styrke 2x per uke.

Ikke spis snop..husk det er bare å la være å kjøpe.

Ikke gå i butikken når du er sulten, da er det veldig lett å plukke med seg snop.

Spis ellers normalt, dvs. ikke fastfood etc, og ca 3-4t mellom måltidene.

Frokost: Frokostblanding med feks banan, eller 2 skiver + frukt.

Lunsj: Salat med brød eller 2 skiver + frukt.

Snack: Frukt, yogurt, gullerøtter...etc dersom mer enn 1 time til middag.

Middag: "talriksmodellen" dvs ca 35%kjøtt/fisk, 30%pasta/ris/poteter og 35%grønnsaker

Kveldsmat: Skive, frukt, yogurt, knekkebrød etc...sånn at du blir litt mett.

Men aller viktikst: ikke tenk på at du skal slanke deg, bare at når du skal spise så skal du spise sunt.

lykke til...ps, jeg skal også finne sommerformen..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest (ikke undertegnet)

Klart du kan..men husk max 2kg i mnd. Dersom du går ned mer så vil du bare legge på deg igjen..og da som fett..

Beste råd:

Tren ca 1time hver dag..spiller ingen rolle hva du gjør, men helst kondisjon + styrke 2x per uke.

Ikke spis snop..husk det er bare å la være å kjøpe.

Ikke gå i butikken når du er sulten, da er det veldig lett å plukke med seg snop.

Spis ellers normalt, dvs. ikke fastfood etc, og ca 3-4t mellom måltidene.

Frokost: Frokostblanding med feks banan, eller 2 skiver + frukt.

Lunsj: Salat med brød eller 2 skiver + frukt.

Snack: Frukt, yogurt, gullerøtter...etc dersom mer enn 1 time til middag.

Middag: "talriksmodellen" dvs ca 35%kjøtt/fisk, 30%pasta/ris/poteter og 35%grønnsaker

Kveldsmat: Skive, frukt, yogurt, knekkebrød etc...sånn at du blir litt mett.

Men aller viktikst: ikke tenk på at du skal slanke deg, bare at når du skal spise så skal du spise sunt.

lykke til...ps, jeg skal også finne sommerformen..

Thanx!!

Før prøve dette da, og se om det funker:)

Har liksom prøvd å komme i gang flere ganger, men så går det liksom skeis etter noen uker..dessuten har jeg veldig liten tålmodighet..

Men men, må bare bite tennene sammen:)

Lykke til du å, vi klarer nok dette!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest PecMan

Ja, det er fint mulig! Ein kombinasjon av kosthold og trening (vekter+aerob aktivitet) er mest effektiv, men kosthold er viktigast. Det er ikkje anbefalt å gå ned særlig meir enn ein halv kilo i veka, sidan du elles risikerer å miste musklar (noko du *ikkje* vil sidan musklane held forbrenninga di oppe). Kan vere ein ide å prøve å vege seg kvar dag, helst på omtrent same tidspunkt (f.eks. når du står opp) for å holde litt oversikt, og evt. måle midjen og låra for å sjå etter endringar i fettprosent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Artikler fra forsiden

×
×
  • Create New...