Gå til innhold

Dr. Moen, eller noen av dere jenter!! Hjelp!!


Gjest MataHari

Anbefalte innlegg

Gjest MataHari

Hei!

Jeg er 26 år, har regelmessig mens når jeg ikke går på piller og har også regelmessig sex. Jeg har sluttet med mine forrige P-Piller, og har gått over på MicroGynon. Jeg har tatt ni piller, og i dag fikk jeg blødninger. Jeg har også kjent murringer i korsryggen i dag, og jeg fatter ikke bæret av hva som skjer.

Er det noen av dere som har opplevd noe lignende? Feel free to answer. Please??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Svar til MataHari

Blødninger og smerter kan være tegn på infeksjon (ofte vil det også være feber og utflod), evt på graviditet. Jeg synes du skal sjekke deg hos legen litt fort.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest MataHari

Svar til MataHari

Blødninger og smerter kan være tegn på infeksjon (ofte vil det også være feber og utflod), evt på graviditet. Jeg synes du skal sjekke deg hos legen litt fort.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Takk for svar!

Jeg skal til legen 24.7, er det tidsnok det, eller bør jeg få time før det?

Jeg har ikke kjent noe til feberen, men jeg har vært litt slappere de siste dagene.

Jeg har fremdeles blodblandet utflod, og har nå hatt det i tre dager. Dette har forøvrig skjedd kun en gang før, men det var like etter samleie, og det gikk over i løpet av natta.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

Artikler fra forsiden

×
×
  • Opprett ny...