Gå til innhold

kløe,og vondt ved urinering


Gjest redd

Anbefalte innlegg

Siden sist jeg og kjæresten min hadde sex, har jeg hatt vondt for å tisse. Jeg klør nedentil, men har ingen tegn på noen som helst kjønnssykdom..kan det være en helt valig urinveisinfeksjon? Jeg bruker p-piller, men føler ikke at de er til å stole på, så vi bruker i tillegg kondom....Først trodde jeg at jeg bare var litt sår i kjeden, men hvorfor skal de da gjøre vondt å gå på fo..jeg klarer ikke å tømme blæra på grunn av smertene,og må derfor gå på do hver time iallefall...irriterende!

hilsen redd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lothlorien

Kom deg til lege, da, vel!!

Det er farlig å gå med urinveisinfeksjon lenge, og det kan bare behandles med antibiotika.

Dersom det _er_ blærebetennelse, skal du drikke mye mye mye mye, og passe på å tømme deg godt hver gang! Hvis smerten er slik at når du er ferdig å tisse, så gjør det så innihel... vondt at du nesten begynner å grine, så SKAL DU GÅ TIL LEGEN!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Svar til redd

Kløen kan tyde på sopp, vannlatningssymptomene på urinveisinfeksjon. Du må til lege med urinprøve til dyrkning og det vil være lurt med undersøkelse samtidig. Du kan evt forsøke canestenkrem for sopp i ventetiden.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar til redd

Kløen kan tyde på sopp, vannlatningssymptomene på urinveisinfeksjon. Du må til lege med urinprøve til dyrkning og det vil være lurt med undersøkelse samtidig. Du kan evt forsøke canestenkrem for sopp i ventetiden.

Vennlig hilsen Mette H Moen

takk for svar

Det som har skjedd nå er en utrolig irriterende kløe, så liksom aldri vil slutte. Dette skjedde dagen etter at jeg og typen min hade hatt sex. når jeg går på do, er det akkuratt som om det renner utflod ut av meg, og i natt hadde jeg feber..Jeg er redd det kan være klamydia..Kan dette stemme..er det nor jeg kan gjøre for å minske kløen...

et lite spørsmål på si:

Jeg tar p-piller, men av og til, så kommer menstruasjonen før den skal.......Jeg har bare fortsatt å bruke pillene som normalt ( ikke begynnt på nytt brett.....Gjør dette at jeg ikke lenger er sikker hvis vi ikke bruker kondom?

Tusen takk .

Hilsen redd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom deg til lege, da, vel!!

Det er farlig å gå med urinveisinfeksjon lenge, og det kan bare behandles med antibiotika.

Dersom det _er_ blærebetennelse, skal du drikke mye mye mye mye, og passe på å tømme deg godt hver gang! Hvis smerten er slik at når du er ferdig å tisse, så gjør det så innihel... vondt at du nesten begynner å grine, så SKAL DU GÅ TIL LEGEN!!!

ER DET VIKTIG Å GÅ TIL LEGE MED EN GANG? LEGEN MIN ER PÅ FERIE, OG KOMMER HJEM 24..... TROR DU DET ER KLAMYDIS? HVA KAN JEG GJØRE I MELLOMTIDEN?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...