Gå til innhold

:::::::::


Gjest retvizan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ingen større planer enn å gå og subbe litt rundt omkring i morgen.

Da tar jeg vel det som en mann? :-)

Ok da !!! :)

Om de er i Bergen du skal subbe rundt så ta å putt en blomst i knapphullet, slik att eg kjenner deg igjen om eg subber forbi deg ! *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da !!! :)

Om de er i Bergen du skal subbe rundt så ta å putt en blomst i knapphullet, slik att eg kjenner deg igjen om eg subber forbi deg ! *ler*

Min gode mann, ta imot et råd fra en *#"""* kvinne. Du er FOR hyggelig. Det er derfor du ikke får deg dame. Skjerp deg!

Hepp. Natta. Peace og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gode mann, ta imot et råd fra en *#"""* kvinne. Du er FOR hyggelig. Det er derfor du ikke får deg dame. Skjerp deg!

Hepp. Natta. Peace og sånn.

Går ut i fra att innlegget ditt var til meg og ikkje til "naiv".

"Du er FOR hyggelig."

Det er noe eg har visst i 41 år !

Det hører eg rett som det er (i RL) kor "hyggelig", "snill", "kjekk og grei" eg er.

Det er som regel veldig ålright å høre, meen det kan også bli ett helvetes problem i enkelte sammenhenger.

Når det gjelder din konklusjon :

"Det er derfor du ikke får deg dame."

Så lurer eg på kor du har henta det i fra, att eg liksom er på leit/jakt etter ei dame/kjæreste, for ett forhold ?

Mener du eg er på leit på DOL med det formål, eller tenker du i RL ???

RL vet du vel ingenting om, når det gjelder meg....???? Om du ikkje har utsendte spioner her vel å merke !? :)

Eg var på DOL "hver dag" i underkant av 2 år frem til tja...ca2000 kanskje, og blei godt kjent med mange hyggelige mennesker (mest kvinner).

Men eg har _aldri_møtt noen av disse i RL, ei heller har eg hatt interesse av å treffe noen hverken på to manns hånd eller på DOL treff (de har eg heller aldri hatt ønske om å delta på).

Siden eg ba min samboer flytte ut høsten -94, så kan eg med hånda på hjerte si att eg _aldri_ har forsøkt å sjekke opp ei dame med tanke på å etablere ett forhold.

For det ser du Frk. Tonie, har eg ingen som helst innteresse av, eg orker ikkje sitte i sofaen å holde i hånda, ei heller patetisk innekos og "småforelska" turer i skog og mark osv.

Det innteresserer meg mitt i rævva !

Ikkje orker eg en masse mas om ,strikkemønster, Hotel Caesar, kjolene til Mette Marit og Mârtha, Ikea, tupperware party, nye gardiner, opppussing av kjøkken, ferieturer til Danmark og masse anna fjas.

Det også innteresserer meg mitt i rævva !

Dessuten er eg _ikkje_ villig til å prioritere tid til noe kjæreste, event. samboer el.l.

Eg er under omskolering til nytt yrke (Fotograf+Kunsthistorie Grunnfag), samt att eg bruker maaaassee tid på fotografering, venner, vin/mat, bøker, filmer, kunst og ikkje minst musikk og pubturer !

Bruker også en stor del av huset til fotostudio, mørkerom, billedarkiv og ett kjøleskap med kun plass til film, øl og en pose med fårepølse.

Kvinner hadde heller ikkje akseptert denslags, derfor er det å få en samboer igjen nå eller de første åra helt _UAKTUELLT_ !!!!!!!!!!!!!!

Men eg kan selvfølgelig ikkje gå i nesten 8 uten ett sexliv, så der må eg innpå med noen stønt av og til slik att det blir litt fitte på meg og.

Stort sett i di tilfellene så er det _eg_ som har blitt sjekka opp, ikkje omvendt.

Nå har eg skrevet ett langt, personlig og ærlig innlegg til deg, men er litt usikker på om _du_ er verdt det....:-)

Ps! Det med "blomst i knapphullet*, var kun ment som en liten spøk, det trodde eg alle ville skjønne !

Er du nok oppdatert no Gamla ?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raglan

*LOL*

Der ser du............ikke mobb meg flere ganger. Nå har jeg noe på deg - og i selskap med svigermor da. Skamme deg skulle du ;-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min gode mann, ta imot et råd fra en *#"""* kvinne. Du er FOR hyggelig. Det er derfor du ikke får deg dame. Skjerp deg!

Hepp. Natta. Peace og sånn.

Har du stumpet røyken? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raglan

Puh, det blir lenge til neste gang.

Trur eg...

;-)

Samme her ..........har ikke hatt en dråpe øl , vin eller noe annet i munnen siden palmelørdag. OG det skal bli enda lengre til - kanskje jeg er kurert for godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ut i fra att innlegget ditt var til meg og ikkje til "naiv".

"Du er FOR hyggelig."

Det er noe eg har visst i 41 år !

Det hører eg rett som det er (i RL) kor "hyggelig", "snill", "kjekk og grei" eg er.

Det er som regel veldig ålright å høre, meen det kan også bli ett helvetes problem i enkelte sammenhenger.

Når det gjelder din konklusjon :

"Det er derfor du ikke får deg dame."

Så lurer eg på kor du har henta det i fra, att eg liksom er på leit/jakt etter ei dame/kjæreste, for ett forhold ?

Mener du eg er på leit på DOL med det formål, eller tenker du i RL ???

RL vet du vel ingenting om, når det gjelder meg....???? Om du ikkje har utsendte spioner her vel å merke !? :)

Eg var på DOL "hver dag" i underkant av 2 år frem til tja...ca2000 kanskje, og blei godt kjent med mange hyggelige mennesker (mest kvinner).

Men eg har _aldri_møtt noen av disse i RL, ei heller har eg hatt interesse av å treffe noen hverken på to manns hånd eller på DOL treff (de har eg heller aldri hatt ønske om å delta på).

Siden eg ba min samboer flytte ut høsten -94, så kan eg med hånda på hjerte si att eg _aldri_ har forsøkt å sjekke opp ei dame med tanke på å etablere ett forhold.

For det ser du Frk. Tonie, har eg ingen som helst innteresse av, eg orker ikkje sitte i sofaen å holde i hånda, ei heller patetisk innekos og "småforelska" turer i skog og mark osv.

Det innteresserer meg mitt i rævva !

Ikkje orker eg en masse mas om ,strikkemønster, Hotel Caesar, kjolene til Mette Marit og Mârtha, Ikea, tupperware party, nye gardiner, opppussing av kjøkken, ferieturer til Danmark og masse anna fjas.

Det også innteresserer meg mitt i rævva !

Dessuten er eg _ikkje_ villig til å prioritere tid til noe kjæreste, event. samboer el.l.

Eg er under omskolering til nytt yrke (Fotograf+Kunsthistorie Grunnfag), samt att eg bruker maaaassee tid på fotografering, venner, vin/mat, bøker, filmer, kunst og ikkje minst musikk og pubturer !

Bruker også en stor del av huset til fotostudio, mørkerom, billedarkiv og ett kjøleskap med kun plass til film, øl og en pose med fårepølse.

Kvinner hadde heller ikkje akseptert denslags, derfor er det å få en samboer igjen nå eller de første åra helt _UAKTUELLT_ !!!!!!!!!!!!!!

Men eg kan selvfølgelig ikkje gå i nesten 8 uten ett sexliv, så der må eg innpå med noen stønt av og til slik att det blir litt fitte på meg og.

Stort sett i di tilfellene så er det _eg_ som har blitt sjekka opp, ikkje omvendt.

Nå har eg skrevet ett langt, personlig og ærlig innlegg til deg, men er litt usikker på om _du_ er verdt det....:-)

Ps! Det med "blomst i knapphullet*, var kun ment som en liten spøk, det trodde eg alle ville skjønne !

Er du nok oppdatert no Gamla ?

Mvh

Det er jeg. Takkar ;-)

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Sschmock!!!!

Du har det bra med andre ord? :-)

Dagen i dag er noen hundre prosent bedre enn gårsdagen. Nå gjelder det bare å få svigermor avgårde. *Stønn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...