Gå til innhold

Osloturen ble en skuffende opplevelse.....


Gjest SADE

Anbefalte innlegg

Hadde gledet meg lenge til en tur til hovedstaden. Men for en skuffende opplevelse.....Var jeg virkelig i Norge? Så flere utlendinger enn norske. Er det sånn det er på vei til å bli her i landet? Jeg har aldri på noen som helst måte vært rasist, men jeg syntes dette var et trist syn. Hele tiden så jeg folk i store skjorteldrakter, og det myldret av ungdom som snakket gebrokkent norsk (stygt å høre på!) Nei, ikke mye til nasjonal følelse i hovedstaden vår lenger. Byen som en gang var så flott! Bør vi ikke prøve å bevare det norske? Er landegrensene på vei til å bli visket ut? Da veil det vel bli et eneste stort kaos. En ser jo selv hvordan det står til nedover. Bare krangling, krig og elendighet. Er det virkelig slike folk vi vil ha til landet vårt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 355
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    86

  • Cheerleader

    59

  • Bassisten

    23

  • avil

    18

Mest aktive i denne tråden

Gjest malun

Med de holdningene du gulper ut av deg der, håper jeg virkelig du holder deg laaaangt unna hovedstaden. Jeg vil gjerne ha Oslo i fred for sånne sneversynte, intolerante bygdetullinger som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med de holdningene du gulper ut av deg der, håper jeg virkelig du holder deg laaaangt unna hovedstaden. Jeg vil gjerne ha Oslo i fred for sånne sneversynte, intolerante bygdetullinger som deg.

Skriver under på hvert ord fra malun! Heller hele Pakistan til Oslo enn trangsynte bønder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For de av dere som tror det - så er dette ikke noe tulleinnlegg. Jeg står for det jeg sier. Og synes noen her at jeg er en bygdetulling, ja, så er jeg vel kanskje det da! Vi har fått et asylmottak her også, så nå myldrer det vel snart av muslimer her i byen også. De barneklassene på skolen her som har mange innvandrerbarn, har et dårlig miljø. Bør vi ikke snart si stopp til innvandrere/asylsøkere her i landet? Er det bare jeg som synes dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med de holdningene du gulper ut av deg der, håper jeg virkelig du holder deg laaaangt unna hovedstaden. Jeg vil gjerne ha Oslo i fred for sånne sneversynte, intolerante bygdetullinger som deg.

Jeg forstår ikke tankegangen din. Mener du at det er slik det skal være? Synes du Oslo er en trivelig by nå? En må jo til utkantstrøkene for å finne nordmenn snart jo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt forsøk !

Er det fordi jeg tør å skrive det jeg tenker at dette blir oppfattet som et tulleinnlegg? Tror du virkelig at jeg liker at Norge blir invadert av arbeidsledige folk i skjortler som går i flokker på Oslo City dagen lang? Er det virkelig bare jeg som reagerer på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For de av dere som tror det - så er dette ikke noe tulleinnlegg. Jeg står for det jeg sier. Og synes noen her at jeg er en bygdetulling, ja, så er jeg vel kanskje det da! Vi har fått et asylmottak her også, så nå myldrer det vel snart av muslimer her i byen også. De barneklassene på skolen her som har mange innvandrerbarn, har et dårlig miljø. Bør vi ikke snart si stopp til innvandrere/asylsøkere her i landet? Er det bare jeg som synes dette?

....selvfølgelig er du ikke alene, Tore Tvedt mener omtrent som deg

www.vigrid.net

...og etterpå kan du bake marsipankake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....selvfølgelig er du ikke alene, Tore Tvedt mener omtrent som deg

www.vigrid.net

...og etterpå kan du bake marsipankake!

Jeg har ikke fått sett på nevnet link, men skal sjekke ut etterpå. Kjenner ikke til navnet du nevnte. Som jeg sa er jeg ikke rasist, men jeg synes det kan bli litt vel mange innvandrere her i landet. Er man rasist fordi en ønsker å bevare noe av det norske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Er det fordi jeg tør å skrive det jeg tenker at dette blir oppfattet som et tulleinnlegg? Tror du virkelig at jeg liker at Norge blir invadert av arbeidsledige folk i skjortler som går i flokker på Oslo City dagen lang? Er det virkelig bare jeg som reagerer på dette?

Jeg tror det har med vinkling å gjøre.... god natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden er en skjorteldrakt?

Ta deg en tur til hovedstaden så får du se hva jeg mener. Dette er tydeligvis blitt norges nye nasjonaldrakt....Det må tydeligvis være noe galt med meg siden jeg ønsker at sette en stopper for innvandring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hva i all verden er en skjorteldrakt?

Djellaba, kimono, sari eller nattkjole. God nattkjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått sett på nevnet link, men skal sjekke ut etterpå. Kjenner ikke til navnet du nevnte. Som jeg sa er jeg ikke rasist, men jeg synes det kan bli litt vel mange innvandrere her i landet. Er man rasist fordi en ønsker å bevare noe av det norske?

Meningene dine er så til de grader rasistiske at du ved å nekte på noe så åpenbart bare fremstår som enda dummere enn du tilsynelatende har klart å eksponere til nå.

Hvorfor er det så ille å bare innrømme at du er rasist?

Si høyt til deg selv:

JA, jeg er rasist.....og jeg er jaggu pine stolt av det!

Ærlighet SADE, det kan det virke som om dere etniske nordmenn er dårlig på!

...det sies at marsipankaka er god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...