Gå til innhold

Osloturen ble en skuffende opplevelse.....


Gjest SADE

Anbefalte innlegg

Gjest malun

På en måte kan en kalle det et folkeslag. Det vet du vel selv? Hvorfor tror du det er så helvetes mye krig på vestbredden hele tiden? Konflikter innenfor religion. De som har samme religion føler en tilhørighet med hverandre. Det er jo slik det alltid har vært.

Hvor er du når du trengs mest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 355
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    86

  • Cheerleader

    59

  • Bassisten

    23

  • avil

    18

Mest aktive i denne tråden

http://rto73.0catch.com/index.htm

du får ta en titt på denne linken.

Noen gamle tapere er livredde for at landet skal bli muslimsk og har opprettet en hjemmeside:

FOMI

forum mot islamisering.

Jeg går utifra at du er enig med meg og mine betraktninger ettersom du sender meg denne linken???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Jeg går utifra at du er enig med meg og mine betraktninger ettersom du sender meg denne linken???

Jada, du kan nok regne med at pamparium alltid kaller heltene sine for "gamle tapere" og denslags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er du når du trengs mest?

.....jeg synes vi klarer oss bra jeg!

Hvis vedkommende ikke bare kødder, men virkelig ER like dum som h*n fremstår..., så hjelper det neppe med Sør;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

.....jeg synes vi klarer oss bra jeg!

Hvis vedkommende ikke bare kødder, men virkelig ER like dum som h*n fremstår..., så hjelper det neppe med Sør;-)

Nei, da hjelper absolutt ingenting - du har rett i det.

Men den følelsen av å snakke til veggen er helt vanvittig. Bare det å insistere på at muslimer er et folkeslag - helt uten noen slags underbygging, men "fordi jeg synes det".

*rister på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok det, men hvor mange vil du egentlig ha? Vil du at det tilslutt ikke skal være nordmenn igjen i Oslo?

Jeg vil gjerne at du definerer følgende for meg:

- hva er et norsk utseende - dvs. hvor mørk kan man være? Hva med øyenfarge?

- hvordan skal man uttale norske ord - skal vi ta hensyn til folks sosiolekt, dialekt eller ingen av delene? Og hvorfor?

- Hvor mange generasjoner bakover må man kunne redgjøre for, dvs. holder det at mine besteforeldre bodde i Norge? Eller må mine tippoldeforeldre også ha bodd her for at jeg skal kunne defineres som norsk?

- Hva med adopterte?

- Hva er norske klær egentlig?

Og så lurer jeg på hvorfor folk ikke selv kan få velge hvem de vil omgås og hvilket språk de skal snakke med vennene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går utifra at du er enig med meg og mine betraktninger ettersom du sender meg denne linken???

Nope.

Men du gå under betegnelsen taper....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da hjelper absolutt ingenting - du har rett i det.

Men den følelsen av å snakke til veggen er helt vanvittig. Bare det å insistere på at muslimer er et folkeslag - helt uten noen slags underbygging, men "fordi jeg synes det".

*rister på hodet*

.....vi kan vel egentlig ikke forlange den helt store begrepsforståelsen av vedkommende....det vil nok være litt i overkant tror jeg!

Men ja, det ER frustrerende å snakke til den berømte veggen, på den andre siden - jo mere h*n sier, jo mere eksponerer h*n jo selv sin egen dumskap og uvitenhet....og da anser jeg stikket som mitt/vårt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Nice try... Dette er sjølvsagt eit tulleinnlegg, men det som er tragisk er at det er haugevis med folk som faktisk meiner akkurat det SADE skriv. Dei er berre ikkje intelligente eller modige nok til å uttala det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kommer som horder om sommer'n til Oslo. Alle vet jo hvordan tyskere elsker Norge. Nei - de kan dra seg hjem med bobilene sine.

Også må vi ikke glemme japanerne. Helt umulig å gå i fred i frognerparken for små fotoapparatbehengte gulinger med firkantbrettede lommetørklær på hodet.

For ikke å snakke om alle amerikanerne på Munch-museet. Usj - ikke snakker de norsk heller.

Nei - sommer i Oslo er traumatisk. Alle gode Osloborgere forsvinner på ferie til varme lange strender og byen blir inntatt av innavla bønder fra Ytre Enfold og brautende turister.

*Sukk !*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kommer som horder om sommer'n til Oslo. Alle vet jo hvordan tyskere elsker Norge. Nei - de kan dra seg hjem med bobilene sine.

Også må vi ikke glemme japanerne. Helt umulig å gå i fred i frognerparken for små fotoapparatbehengte gulinger med firkantbrettede lommetørklær på hodet.

For ikke å snakke om alle amerikanerne på Munch-museet. Usj - ikke snakker de norsk heller.

Nei - sommer i Oslo er traumatisk. Alle gode Osloborgere forsvinner på ferie til varme lange strender og byen blir inntatt av innavla bønder fra Ytre Enfold og brautende turister.

*Sukk !*

Hehehe! Tiltredes! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sympati går vel mest til spanjolene og grekerene som blir innvadert av slike som deg....

Dem er det *VIRKELIG* synd på!

Deg ønsker jeg bare god bedring!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....jeg synes vi klarer oss bra jeg!

Hvis vedkommende ikke bare kødder, men virkelig ER like dum som h*n fremstår..., så hjelper det neppe med Sør;-)

Kom til å tenke på følgende:

"...to argue with a man who has renounced

his reason is like giving medicine to the dead."

[Thomas Paine, "The Crisis", quoted in Ingersoll´s Works, Vol. 1, p.127]

Ønsker deg en god uke!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På en måte kan en kalle det et folkeslag. Det vet du vel selv? Hvorfor tror du det er så helvetes mye krig på vestbredden hele tiden? Konflikter innenfor religion. De som har samme religion føler en tilhørighet med hverandre. Det er jo slik det alltid har vært.

Muslimer er tilhengere av en religion (islam), som er tvillingreligionen til kristendom. (De to tilber jo SAMME gud!)

Akkurat som "kristne" (enten de er kinesere eller fra Nicaragua) åpenbart ikke er et folkeslag, så er ikke "muslimer" (enten de er fra USA eller Indonesia) like åpenbart ikke noe folkeslag.

===

Palestinere (både muslimske og kristne) sloss på Vestbredden fordi staten Israel (som består av jøder, arabere og kristne) har okkupert landområdene deres, på samme måte som nazistene okkuperte Norge (og hjemmevernet sloss mot dem).

===

Du fremstår som ekstremt kunnskaps- og historie-løs!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker ikke at Norge skal bli et muslimsk land. Hvis ikke du vet hva jeg mener med norsk, får du ta frem historiebøkene dine. Selv om du har utenlandske foreldre, har du vel gått på norsk skole? Dessuten er det ikke til å komme fra at noen folkeslag er "vanskeligere" enn andre. Jeg synes dette gjelder spes. muslimer.

Muslimsk land???

Den muslimske del av befolkningen i Norge utgjør 1,3% av den totale befolkningen - ca 60 000 av dem. (Og da har jeg talt med ALLE, inklusive frimenigheter!)

De fleste bryr seg relativt lite om islam, akkurat som de fleste "kristne" bryr seg relativt lite om kristendommen.

Det er laaaangt flere humanister/ateister i Norge enn muslimer.

Jeg vet ikke om det er mest morsomt eller skremmende å lese slike forstokkede meninger som de du fremsetter her....

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sympati går vel mest til spanjolene og grekerene som blir innvadert av slike som deg....

Dem er det *VIRKELIG* synd på!

Deg ønsker jeg bare god bedring!

Med vennlig hilsen

Leste du den artikkelen om hun som følte seg diskriminert i sitt eget land (Alfaz de Pi) eller noe sånnt, kan det ha vært i Dagbladet? Jeg leter men finner den ikke! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djellaba, kimono, sari eller nattkjole. God nattkjole.

Er det kjorteldrakt dere mener? Det er ingenting som heter Skjortel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...