Gå til innhold

2 BLÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"SSSSSSSSSSSS"


Gjest TK

Anbefalte innlegg

UTROLIG, ENDELIG, JEG ER GRAVID.

^På det 7`ende fosøket har vi klart det.

2 knallblå streker i går og i dag om med masse symtomer på graviditet er det vel ingen tvil.

Jeg tror jeg svimer av her.En sånn vanvittig lykke og samtidig redsel for og miste igjen.

Nei,det må bare gå bra nå. Kan ikke ha sånn uflaks heller.

Nei jenter,det nytter, Gi ALDRI OPP.

Det går bra til slutt. Det er enkelte(som meg) at vi trenger flere forsøk. Men da blir jo gleden enda større"SSSSSS"

LYKKE LYKKE TIL.

Hilsen en lykkelig og kjempeglad TK.

JIPPI"SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååååå, snakk om pang-åpning på uka da!

La meg være den første her inne som kommer med en kjempestor GRATULERER da!!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G*R*A*T*U*L*E*R*E*R :o))

Så fantastisk TK og så veldig velfortjent. Dette må bare gå helt bra. Jeg er helt sikker på det.

For en kjekk nyhet å få når en logger seg på nettet om morgenen. Det er jo bare til å bli i godt humør av. :o)

Gratulasjonsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk! Jeg _tror_ jeg kan forestille meg hvor fantastisk dette føles for deg, og bare tanken på det får meg til å smile fra øre til øre.

Gratulerer igjen, en hel masse, ta godt vare på deg selv, og gled deg - du har gullalderen foran deg...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei TK!

*G*A*T*U*L*E*R*E*R*!!!!!!!!!!!!!!

Dette var virkelig kjempe koselig! Og så veldig, veldig fortjent!!

Lykke til i den spennende tiden fremover!!

*Stor klem fra Clive og meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Gratulerer så mye. Det er så morsomt å se at det er flere av oss som får to blå om dagen.

Skal xxxxxxxxxxxxxxxx fingrene for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja, jeg holder alltid hva jeg lover, og dette har jeg lovet deg i et par år, og nå er løfte infridd :-)) JEG VISSTE DET !!!!

G R A T U L E R E R så masse så masse, dette er jo helt utrolig fantastisk. Vi skylder deg en stor takk for at du viser at det nytter og at det er håp selv om man har prøvd endel ganger!!!!

Hold oss for all del oppdatert!! Hva slags symptomer har du?? Jeg har kun LITT ømme bryster og pms....

når skal du på UL??

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei )))

Takk for ett herlig innlegg"SSS" Ja det er så herlig. Ekstra stas også tror jeg det blir etter så mte strevelser.

GRATULERER til deg også.Vi må jo være temmelig likt og du MÅ love meg at vi 2 skal følge være fra nå!!!!!!!!

Når skal du på UL? Jeg skal 27 juni.

Symtomer og symtomer. Litt iallefall"SSS"

Ganske ømme bryster,oppblåst og en det stikkinger osv i underlivet. Kjenner at det jobber" nedi der hvis du skjønner.

pms smerter i det siste men i dag er det tålig greit.

Jeg er så bare vanbittig lykkelig og enormt lettet. Kjenner at jeg er psykisk sliten.

" vi snakkes"""""SSSSSSSSSSSSSSSS"

Lykke til du og videre klem TK."SSSSSS"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!:-)

Man kan formelig kjenne "champagne-boblene" som bruser i hjertet ditt, når man leser innlegget ditt!

Kos deg med den voksende magen!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...