Gå til innhold

2 BLÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"SSSSSSSSSSSS"


Gjest TK

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For en kjempeglad nyhet! Gratulerer så mye!! Ekstra hyggelig når gamle travere lykkes til slutt! Jeg tror sannelig kombinasjonen Hanne og IVF er en gull-kombinasjon! Kos deg!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer SÅ mye, kjære TK! Husker deg fra tiden min her inne. Nå er jeg lykkelig (men utålmodig) ventende inne på adopsjonsforumet. Så gøy at dere endelig lyktes! Dette går nok bra, skal du se ;-)))))

Gratulasjonsklem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg TK!

Så utrolig godt å høre fra deg, har faktisk vært litt bekymret siden jeg ikke har "sett" noe til deg her inne i det siste. Gratulerer så masse, det er så fortjent så fortjent. Nå må du bare sende noen gode "vibber" vestover, og krysse fingrene for at medisinene dine virker like godt på meg. Er forresten i gang med spray, dag nr. 3 i dag.

Igjen - kos deg med 2 blå og deilig sommervarme.

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aagot

Kjære TK,

For en fantastisk melding å få! Jeg følger litt med fra sidelinjen her inne, men stort sett bare helt passivt. Men dette kan jeg ikke la gå upåtalt hen! Tenk du endelig har lykkes! Det er nesten ikke til å tro. Jeg er så glad på dine vegne, kos deg og nyt tilstanden!!!!

Kan jeg spørre deg hvor du har tatt forsøket hen? Har du gått til noen spesiell behandling denne gangen?

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye, kjære TK :o))))

Dette var en fantastisk nyhet å få på en mandag - rett og slett en BLÅmandag ! ! ! :o)

Endelig får dere lønn for strevet. Tenk at dere skulle klare det på 7'ende forsøket! Ja, det lønner seg ikke å gi opp, det er du et levende bevis på!! Samtidlig gir du meg, og alle andre her inne, masse inspirasjon til å stå på videre!

Kan tenke meg du er i den 7'ende himmel nå! Nyt den gode følelsen i de kommende 9 mnd.! Denne gangen kommer du i mål med et nydelig lite nurk :o))

Kos deg/dere!!

Stor gratulasjons-klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TK.

Gratulerer så mye - denne gangen går det bra!!! Dette unner jeg deg av hele mitt hjerte, nå ble jeg ordentlig glad :-))

Kjempeklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo kaste meg inn i bølgen av gratulanter da. Ikke rent få som har fulgt deg her på forumet ser jeg!!! Dette er i aller høyeste grad velfortjent...

Oså er jeg så spent på hvor høy HCG du hadde.... ;-)))

masse klemmer til dere begge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TK!

Fantastisk at du endelig skulle lykkes. Dette har dere virkelig fortjent!! Du har jo et fantastisk pågangsmot som bare måtte føre fram mot blått.

G*R*A*T*U*L*E*R*E*R!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Husk nå på å ta tran slik at ungen din blir intelligent også (hørte det på radioen her om dagen at barn av mødre som har tatt tran blir merkbart mer intelligent enn de som ikke har tatt tran).

Var du hos Hannem i forkant av forsøket??? Gi rapport om hva HCG var på sånn at vi vet om det blir to.

Lykke, Lykke til videre TK. Skal følge med deg.

Mange klemmer fra Ted og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt utrolig TK!!!! Fantastisk flotte nyheter å få nå :o))))

Jeg er overbevist om at uflaksen nå er brukt opp - så dette går bra!!!!!

GRATULERER så mye, og lykke til videre.

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puff og blårøyk

Utrolig! Det er bare å ta av seg hatten og bøye seg i støvet. At Tor Karlsen (det er det jeg tenker når jeg ser TK :)) har fått to blå, må være en av de virkelig gladnyhetene her inne. Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så helt fantastisk - Gratulerer så mye!!!! Har fulgt med deg på sidelinjen det siste 1,5 året, men har ikke turt å skrive noe... Det var utrolig bra at det endelig lykkes for dere også!!!!

:o))))))))

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse TK. Dette har du virkelig fortjent. Jeg er så glad på deres vegne. Har fulgt med på mange av dine forsøk og sett din kamp. Hold oss informert etterhvert om den/de du har i magen da *s*. Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, gratulerer, gratulerer!!!

Følger med deg jeg åsså, vettu ;o))

Krysser fingrene for at det denne gangen holder heeeelt inn til mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å få gå gravid sammen med deg.. :o)

Har akkurat testet positivt etter tre mnd. med Pergotime og inseminasjon.. :o)

Kjempekoselig å høre at du endelig har lykkes!

Klemmer fra nasse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har selv 6.forsøk bak meg og kvir meg til å begynne på`an igjen. Men det er absolutt ett lyspunkt å se at du endelig lykkes!!!! Jeg unner deg virkelig dette :-))))

Kan jeg spørre hvor du har tatt forsøket?

Ha det godt og kos deg myyyyyye i tiden som kommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var stort!! :-)

Gratulerer så masse og nyt følelsen av det at det største i verden skal skje DEG - å bli mamma!!

Du er et knalleksempel på at det nytter å stå på!!

Klem fra "eks" Mathilde nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...