Gå til innhold

influensa nå?


viz

Anbefalte innlegg

:) Hei!

på lørdag fikk jeg veldig sår hals og sånne vanlgie forkjølelsessymtomer, men da jeg våknet på søndag (i dag) var jeg helt utslått og hadde 39 i feber, kvalm og hodepine. Føles mer som influensa, men kan man ha det om sommeren? Fjerna forøvrig mandlene for noen måneder siden. Kan det gjøre symptomene værre/mer langvarige siden man da har fjerna litt av imunforsvaret?

mvh

Viz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Kjære -viz. Influensa forkommer også på sommeren,men ikke så hyppig som i vinterhalvåret.Symptomene med sår hals kan også representere et annet type virus,eller en bakteriell infeksjon.

Nærmere svar påkrever undersøkelse av halsen,og jeg vil anbefale at du rådfører deg med legen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...