Gå til innhold

Hvem vil du møte på dol?


Lionn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 383
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    106

  • libra

    33

  • Melaisa

    23

  • shandy

    16

Mest aktive i denne tråden

Hehe.. Det hadde jo vært trävligt, da! Men det spørs, med min retningssans, om jeg ikke risikerer å havne på feil side av landet isteden for i Bergen. Jeg har ikke vært på Vestlandet siden 17.-maihelga i '91, og da var det pappa som kjørte til Sauda. Det er "bare" 80 mil...

Er invitert til å komme dit av søskenbarnet mitt, som jeg traff igjen for første gang på sju år i går. Må nesten benytte meg av den muligheten, om ikke noe uforutsett skulle oppstå. Det er vel Ulvik som er "hovedsetet", men med bil var det, såvidt jeg husker etter ølrundene i natt, 2 1/2 times kjøring inn til Regnbyen?

Qué será....

Ulvik er i alle fall ikke så himla langt unna. Og ingera har så og si lovet å ta turen opp i sommer. Litt ekstra press på henne, så har vi henne her. Kanskje vi til og med kan snakke litt med værgudene ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fantastisk å kunne være stille sammen med noen. Men litt kjedelig om man ikke sitter i samme rom.

Når skal vi lage en avtale....?

;-)

Jeg liker nå beste det spontane. Godt planlagte ting blir ofte en nedtur. Å glede seg skikkelig kan være uutholdelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker nå beste det spontane. Godt planlagte ting blir ofte en nedtur. Å glede seg skikkelig kan være uutholdelig...

Her blir du vel tatt imot når du kommer på overraskende besøk! Og gubben er grei han, sånn om du kommer når ungene og meg er på tur.

:-Þ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir du vel tatt imot når du kommer på overraskende besøk! Og gubben er grei han, sånn om du kommer når ungene og meg er på tur.

:-Þ

hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Det er en kjempeomvei! Men det er sikkert verd det!

En bedre deal er at magnus kommer til Bergen, og så treffer dere Lion og livato og meg her :-)

Hva med meg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil selvfølgelig møte deg. Og vi skal drikke øl.

Og så vil jeg møte nanna, hun vil jeg også drikke øl med.

Og birdie, hun kan se på når jeg drikker øl.

Og så vil jeg treffe melis og cmoo og Line en gang til og drikke litt øl med dem også.

Det er sikkert mange andre også jeg kunnet drukket øl med også. Gyrken og jacob og x-ar og livato og sånn.

Så det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil selvfølgelig møte deg. Og vi skal drikke øl.

Og så vil jeg møte nanna, hun vil jeg også drikke øl med.

Og birdie, hun kan se på når jeg drikker øl.

Og så vil jeg treffe melis og cmoo og Line en gang til og drikke litt øl med dem også.

Det er sikkert mange andre også jeg kunnet drukket øl med også. Gyrken og jacob og x-ar og livato og sånn.

Så det så.

Fullstendig enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Jeg har alltids plass til en journalist.

Ji-piiii! Jeg kan gjøre deg til kjendis, vettu! ...men det er du kanskje fra før? Du er uansett mye gøyere enn de kjendisene jeg kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt. Men jeg er innflyttet østlending, da.

Det duger, selvsagt. Kanskje du vil være med oss når vi skal ut nå snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Det duger, selvsagt. Kanskje du vil være med oss når vi skal ut nå snart?

Kanskje jeg ikke tør... neida... hadde vært koselig. Men vet ikke helt om jeg tør....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje jeg ikke tør... neida... hadde vært koselig. Men vet ikke helt om jeg tør....

Pøh, det er ikke farlig.

Og jeg sverger, Lion var rimelig nervøs første gangen livato og meg traff henne ;-)

Hun fant raskt ut at det ikke var så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan snakke samme dialekt som Andor altså, bare så det er sagt...

Jeg skal møte Cmoo, Ingera og Dewey, selvom Ingera ikke vil møte meg *snufs*.

Så kunne jeg tenke meg en fest med noen bergensere Lion og Melaisa, og Gyrken kunne jeg tatt en fest med.. og Sør, og Conan selvfølgelig, siden jeg smugleser Conan.

Sier Du Det og Jacob.. også sikkert noen fler som jeg ikke kommer på.. Jo Tie og sikkert enda noen fler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ji-piiii! Jeg kan gjøre deg til kjendis, vettu! ...men det er du kanskje fra før? Du er uansett mye gøyere enn de kjendisene jeg kjenner.

Ja, men bare d-kjendis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan snakke samme dialekt som Andor altså, bare så det er sagt...

Jeg skal møte Cmoo, Ingera og Dewey, selvom Ingera ikke vil møte meg *snufs*.

Så kunne jeg tenke meg en fest med noen bergensere Lion og Melaisa, og Gyrken kunne jeg tatt en fest med.. og Sør, og Conan selvfølgelig, siden jeg smugleser Conan.

Sier Du Det og Jacob.. også sikkert noen fler som jeg ikke kommer på.. Jo Tie og sikkert enda noen fler.

Kanskje du kan være stand in for andor da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Female, birdie, Lionn, Edvarda, Joppe, livato, Melaisa, Zirine, flisa, Chloe, nemi, Unni, Raglan, retvizan, naiv, Spirea, Solsikke, tonie, punkyB, nanna, molli, gyrken, tina t, shandy og Geir. Jeg har sikkert glemt noen i farta.

For å prate eller feste eller noe i den duren! :-)

Nå har jeg ikke nevnt de jeg har truffet fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...