Gå til innhold

Hvem vil du møte på dol?


Lionn

Anbefalte innlegg

Female, birdie, Lionn, Edvarda, Joppe, livato, Melaisa, Zirine, flisa, Chloe, nemi, Unni, Raglan, retvizan, naiv, Spirea, Solsikke, tonie, punkyB, nanna, molli, gyrken, tina t, shandy og Geir. Jeg har sikkert glemt noen i farta.

For å prate eller feste eller noe i den duren! :-)

Nå har jeg ikke nevnt de jeg har truffet fra før.

Det var litt mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 383
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    106

  • libra

    33

  • Melaisa

    23

  • shandy

    16

Mest aktive i denne tråden

Ja, maks 3.

Female for å dra på telt og sykkeltur.

Geir for han har lovt å grille pølser til meg når jeg kommer på besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Female for å dra på telt og sykkeltur.

Geir for han har lovt å grille pølser til meg når jeg kommer på besøk.

Det var bare to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdie....hun skulle tatt meg med på tupperwareparty.

Lion.....hjemme hos henne, for jeg har lyst til å se torturkammeret hennes. Etterpå skulle vi gått på stranda, toppløse og i stringbikini.

Conan og cona....også hjemme hos dem, for jeg har lyst til se palasset de bor i.

Sør....han kunne tatt meg med til Afrika, og lært meg alt om negre....*host host*...afrikanere, mente jeg selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Birdie....hun skulle tatt meg med på tupperwareparty.

Lion.....hjemme hos henne, for jeg har lyst til å se torturkammeret hennes. Etterpå skulle vi gått på stranda, toppløse og i stringbikini.

Conan og cona....også hjemme hos dem, for jeg har lyst til se palasset de bor i.

Sør....han kunne tatt meg med til Afrika, og lært meg alt om negre....*host host*...afrikanere, mente jeg selvfølgelig.

Sorry, her er det maks 3 sier Lionn, det burde hun ha nevnt i hovedinnlegget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdie....hun skulle tatt meg med på tupperwareparty.

Lion.....hjemme hos henne, for jeg har lyst til å se torturkammeret hennes. Etterpå skulle vi gått på stranda, toppløse og i stringbikini.

Conan og cona....også hjemme hos dem, for jeg har lyst til se palasset de bor i.

Sør....han kunne tatt meg med til Afrika, og lært meg alt om negre....*host host*...afrikanere, mente jeg selvfølgelig.

Tupperware? Man kan saktens lure på hva som feiler deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, her er det maks 3 sier Lionn, det burde hun ha nevnt i hovedinnlegget!

Å filler'n.....jaja.....jeg er jo ikke _nødt_ til å se det torturkammeret til Lion da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tupperware? Man kan saktens lure på hva som feiler deg.

Men jeg har jo aldri vært på det før, Lion! Man må få med seg det meste her i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, her er det maks 3 sier Lionn, det burde hun ha nevnt i hovedinnlegget!

Jeg trodde dere så at jeg kun hadde nevnt 3 og fulgte mitt eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å filler'n.....jaja.....jeg er jo ikke _nødt_ til å se det torturkammeret til Lion da.

Du har likevel en for mye. Såvidt jeg kan erindre er ikke conan og cona en person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har jo aldri vært på det før, Lion! Man må få med seg det meste her i livet.

Du har ikke gått glipp av noe. Har jeg hørt rykter om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Pøh, det er ikke farlig.

Og jeg sverger, Lion var rimelig nervøs første gangen livato og meg traff henne ;-)

Hun fant raskt ut at det ikke var så ille.

Jasså? Hvor gamle er dere da? Jeg vil jo ikke føle meg liten heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan snakke samme dialekt som Andor altså, bare så det er sagt...

Jeg skal møte Cmoo, Ingera og Dewey, selvom Ingera ikke vil møte meg *snufs*.

Så kunne jeg tenke meg en fest med noen bergensere Lion og Melaisa, og Gyrken kunne jeg tatt en fest med.. og Sør, og Conan selvfølgelig, siden jeg smugleser Conan.

Sier Du Det og Jacob.. også sikkert noen fler som jeg ikke kommer på.. Jo Tie og sikkert enda noen fler.

Selvfølgelig vil jeg møte deg!!! Var bare litt trett i natt ser du;-) Og så Dewey selvfølgelig!

Så det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...