Gå til innhold

Hvem vil du møte på dol?


Lionn

Anbefalte innlegg

Jasså? Hvor gamle er dere da? Jeg vil jo ikke føle meg liten heller...

Vi er selvsagt langt eldre enn deg, men Lion og meg ble altså spurt om legitimasjon på Scotsman her i mai, så vi holder oss himla godt.

Fjortisfjoller kan vi også late som om vi er.

Og Lion er bare 158 cm over havet (når hun står på en strand), så liten bør du neppe trenge å føle deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 383
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    106

  • libra

    33

  • Melaisa

    23

  • shandy

    16

Mest aktive i denne tråden

Og jeg vil ikke møte noen av dere heller.

*fnyse*

Det er`ke så lett avil, når man bare får ramse opp 3 personer. Skal du snart til Bergen forresten? Da har jeg isåfall en hel bataljon som gidder å møte deg. Eller bor du kanskje i Kristiansand? For da kan jeg møte deg fra og med neste lørdag. 4 pils og en pizza?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er selvsagt langt eldre enn deg, men Lion og meg ble altså spurt om legitimasjon på Scotsman her i mai, så vi holder oss himla godt.

Fjortisfjoller kan vi også late som om vi er.

Og Lion er bare 158 cm over havet (når hun står på en strand), så liten bør du neppe trenge å føle deg.

Høyhælte sko er å få kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er`ke så lett avil, når man bare får ramse opp 3 personer. Skal du snart til Bergen forresten? Da har jeg isåfall en hel bataljon som gidder å møte deg. Eller bor du kanskje i Kristiansand? For da kan jeg møte deg fra og med neste lørdag. 4 pils og en pizza?

Jeg bor i strilelandet utenfor Bergen, på et fortvilt tettsted uten annen adspredelse enn internett. Så jeg burde vel strengt tatt spandere på meg en Bergenstur. Men fire pils er ikke helt nok. Dessuten er jeg vegetar (gikk på universitetet i yin-yang-tida).

*litt mindre snurt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er bedre å være liten enn å se ned på tilværelsen.

*NIkker* Hvordan var badeturen? Våt?

Pølsene var svidde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i strilelandet utenfor Bergen, på et fortvilt tettsted uten annen adspredelse enn internett. Så jeg burde vel strengt tatt spandere på meg en Bergenstur. Men fire pils er ikke helt nok. Dessuten er jeg vegetar (gikk på universitetet i yin-yang-tida).

*litt mindre snurt*

Vegetarpizza? Jeg liker vegetarmat. Har en venninne som er veggis og jeezuz hvor god mat hun mekker i stand.

Menne..si litt mer om hvor du bor? Modalen?

Du er vel rimelig klar for å møte meg og mafiaen min snart da, siden du bor så nær oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tre? Hmmm, dette blir ikke lett.....

OK, da, i sånn god dol-ånd, i og med at du skrev innlegget, og jeg er veldig god til å smiske:

Selvfølgelig Lion, for å beundre dukene hennes, og selvfølgelig drikke meg full sammen med henne et annet sted enn på msn.

Amiga, så fikk jeg meg samtidig en Spania-tur.

Gyrken, fordi vi en gang for leeeenge siden, når vi gikk rundt med store mager, avtalte at vi en gang, når disse magene igjen hadde blitt flate, ehhh, flatere, skulle ta oss en fylletur på byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare tre? Hmmm, dette blir ikke lett.....

OK, da, i sånn god dol-ånd, i og med at du skrev innlegget, og jeg er veldig god til å smiske:

Selvfølgelig Lion, for å beundre dukene hennes, og selvfølgelig drikke meg full sammen med henne et annet sted enn på msn.

Amiga, så fikk jeg meg samtidig en Spania-tur.

Gyrken, fordi vi en gang for leeeenge siden, når vi gikk rundt med store mager, avtalte at vi en gang, når disse magene igjen hadde blitt flate, ehhh, flatere, skulle ta oss en fylletur på byen.

Hva om vi alle sammen møtes i Oslo og leker one big, happy family?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegetarpizza? Jeg liker vegetarmat. Har en venninne som er veggis og jeezuz hvor god mat hun mekker i stand.

Menne..si litt mer om hvor du bor? Modalen?

Du er vel rimelig klar for å møte meg og mafiaen min snart da, siden du bor så nær oss?

Tja, må ha klarert en del før jeg kaster meg ut i å møte folk RL. (F.eks. om noen av dere går til behandling på psykiatrisk poliklinikk.....vil ikke møte klientene mine i denne sammenhengen;-))

Dessuten er det vel bare unge, snerte damer, og så kommer jeg til å føle meg som ei gammal ugle på byn.

*uhygge*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*NIkker* Hvordan var badeturen? Våt?

Pølsene var svidde.

Badeturen var fortreffelig. Eva og Erik var ikke med, for Eva er syk. Men vi greide oss bra. Sofie er en tøffing og hopper fra kanten. Lager bare noen grimaser når halve hodet kommer under. Kristoffer surfet i en Ole-Brum-badering.

Vi utsatte st. Hans-feiringen til neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om vi alle sammen møtes i Oslo og leker one big, happy family?

Er både happy og big, jeg, så det skal jeg nok få til. Blir kanskje verre med dere andre? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, må ha klarert en del før jeg kaster meg ut i å møte folk RL. (F.eks. om noen av dere går til behandling på psykiatrisk poliklinikk.....vil ikke møte klientene mine i denne sammenhengen;-))

Dessuten er det vel bare unge, snerte damer, og så kommer jeg til å føle meg som ei gammal ugle på byn.

*uhygge*

Jeg er i alle fall halvgammal, og livato er enda eldre enn meg....

Du kan trygt møte oss, enkelte av oss er vant til taushetsplikt.... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, må ha klarert en del før jeg kaster meg ut i å møte folk RL. (F.eks. om noen av dere går til behandling på psykiatrisk poliklinikk.....vil ikke møte klientene mine i denne sammenhengen;-))

Dessuten er det vel bare unge, snerte damer, og så kommer jeg til å føle meg som ei gammal ugle på byn.

*uhygge*

Jeg tror ikke noen av oss hører til en psykiatrisk poliklinikk. Vi begynner forresten å dra på årene selv, men vi er uhyre lekkre. Hvor gammel er du`a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne faktisk tenke meg å møte flere her nå, sånn etterhvert. :-)

Men deg Lionn og Gyrken skulle jeg likt å ta et par øl med, og jo, Birde også, samt flere andre. Nanna HAR jeg jo møtt mange ganger. Det er så vanskelig å nevne navn, fordi det er alltid noen som blir glemt i farta og dermed fornærmer jeg ufrivillig noen kanskje..? :-)

Jeg tror nok mange hadde blitt overrasket over hvilken liten pingle jeg faktisk ER...fysisk altså ! :-)

I forbindelse med jobben, snakker jeg ofte med folk på andre distriktskontorer i selskapet jeg jobber i. Det har skjedd at flere nærmest har rygget bakover i forbløffelse når de endelig har sett meg i virkeligheta! De tror jeg er et hundrekilos, to meter høyt mannhaftig, rødhåra kvinnfolk med overarmer som spekeskinker, klar til å kakke folk i hue! :-) Helt sant, det var en salgssjef fra Ålesund som sa det til meg en gang, og han sa det "var flere som trodde det".....HMFFFF!!

Stor i kjeften er jeg da......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...