Gå til innhold

Hva med å sammenligne ip-adresser?


Zirine

Anbefalte innlegg

Innlegg vurderes og evt. slettes ut i fra dets innhold, men av og til vurderes tråder i sin helhet og ikke bare de enkelte kommentarer separat.

Når det gjelder hvordan få våre brukere til å respektere regelverket og vise andre alminnelig hensyn, så har vi benyttet oss av ulike strategier til ulike tider. En periode var vi ganske raske til å stenge brukernavn ute - men som kjent forhindrer ikke det folk fra å registrere seg med nye brukernavn. Derfor benytter vi pt. utestengelse som virkemiddel i relativt liten grad - vi antar at det muligens er like effektivt å kun slette innlegg. I tillegg medførte utestengelser i visse tilfeller mye "styr" og ekstraarbeid - samt at enkelt utestengte så ut til nærmest å opparbeide seg en slags "heltestatus". Hvilke virkemidler som er mest hensiktsmessige for å oppnå en god tone i forum er stadig oppe til diskusjon.

Vi forsøker selvfølgelig å ikke forskjellsbehandle brukerne mht. grensen for hva vi finner akseptabelt. Siden vurdering av innlegg innebærer bruk av skjønn og vi er flere som foretar disse vurderingene, vil det kunne oppstå forskjeller mht. hvor grensen settes.

Steng meg gjerne ute for denne kommentaren, med alle med litt sans for perspektiv og en edruelig holdning til nettsteder vet at dette cybersanatoriet styres av en gjeng vestrevridde åndssnobber som rir sine pro's and con's som Sir Gallahad rir sin hvite hest.

Hvorfor legger dere ikke like godt ned disse diskusjonsforumene hvis dere ikke klarer og verken administrere eller moderere dem på høvelig vis? Så vidt jeg kan bedømme, så har ikke disse sidene noen misjon, what so ever. Den eneste kanalen hvor det foregikk noe tilnærmet interessant ble lagt ned fordi dere ikke hadde nok shampoo til å holde stressflasset i sjakk.

Dere er bare en gjeng ansiktsløse partiske feiginger som tilfeldigvis har fått jobben å styre en internettside med fancy lay-out, og setter toleransegrensen etter partitilhørighet, dagsform og humør. De som har eller hadde integritet til å skrive under et fast nick, og som aldri fravek dette, ble uglesett og utestengt, mens tullinger som skiftet nick som kameleoner skifter farge bare for å slenge dritt fikk gå uhindret.

Nå sitter det sannsynligvis like mange i adminen til å passe på som det er deltagere igjen på denne siten. Sånn ca et snes gjengangere som har grodd fast i DOL, og som ikke kommer seg videre om sommeren varte året rundt.

Ønsker du et stykke free advice ang. din helse, så ta imot: la DOL seile sin egen sjø, kom dere ut i frisk luft og møt virkelige mennesker. Ikke sitt her inne å krangle med en tulling du ikke engang vet navnet på. Drit i hele DOL!

Works for me!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Solsikke

    12

  • Lionn

    8

  • Zirine

    5

  • flisa

    4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Drittslengende kamelon

Steng meg gjerne ute for denne kommentaren, med alle med litt sans for perspektiv og en edruelig holdning til nettsteder vet at dette cybersanatoriet styres av en gjeng vestrevridde åndssnobber som rir sine pro's and con's som Sir Gallahad rir sin hvite hest.

Hvorfor legger dere ikke like godt ned disse diskusjonsforumene hvis dere ikke klarer og verken administrere eller moderere dem på høvelig vis? Så vidt jeg kan bedømme, så har ikke disse sidene noen misjon, what so ever. Den eneste kanalen hvor det foregikk noe tilnærmet interessant ble lagt ned fordi dere ikke hadde nok shampoo til å holde stressflasset i sjakk.

Dere er bare en gjeng ansiktsløse partiske feiginger som tilfeldigvis har fått jobben å styre en internettside med fancy lay-out, og setter toleransegrensen etter partitilhørighet, dagsform og humør. De som har eller hadde integritet til å skrive under et fast nick, og som aldri fravek dette, ble uglesett og utestengt, mens tullinger som skiftet nick som kameleoner skifter farge bare for å slenge dritt fikk gå uhindret.

Nå sitter det sannsynligvis like mange i adminen til å passe på som det er deltagere igjen på denne siten. Sånn ca et snes gjengangere som har grodd fast i DOL, og som ikke kommer seg videre om sommeren varte året rundt.

Ønsker du et stykke free advice ang. din helse, så ta imot: la DOL seile sin egen sjø, kom dere ut i frisk luft og møt virkelige mennesker. Ikke sitt her inne å krangle med en tulling du ikke engang vet navnet på. Drit i hele DOL!

Works for me!

Neimen, er du her også da, Torbjørn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steng meg gjerne ute for denne kommentaren, med alle med litt sans for perspektiv og en edruelig holdning til nettsteder vet at dette cybersanatoriet styres av en gjeng vestrevridde åndssnobber som rir sine pro's and con's som Sir Gallahad rir sin hvite hest.

Hvorfor legger dere ikke like godt ned disse diskusjonsforumene hvis dere ikke klarer og verken administrere eller moderere dem på høvelig vis? Så vidt jeg kan bedømme, så har ikke disse sidene noen misjon, what so ever. Den eneste kanalen hvor det foregikk noe tilnærmet interessant ble lagt ned fordi dere ikke hadde nok shampoo til å holde stressflasset i sjakk.

Dere er bare en gjeng ansiktsløse partiske feiginger som tilfeldigvis har fått jobben å styre en internettside med fancy lay-out, og setter toleransegrensen etter partitilhørighet, dagsform og humør. De som har eller hadde integritet til å skrive under et fast nick, og som aldri fravek dette, ble uglesett og utestengt, mens tullinger som skiftet nick som kameleoner skifter farge bare for å slenge dritt fikk gå uhindret.

Nå sitter det sannsynligvis like mange i adminen til å passe på som det er deltagere igjen på denne siten. Sånn ca et snes gjengangere som har grodd fast i DOL, og som ikke kommer seg videre om sommeren varte året rundt.

Ønsker du et stykke free advice ang. din helse, så ta imot: la DOL seile sin egen sjø, kom dere ut i frisk luft og møt virkelige mennesker. Ikke sitt her inne å krangle med en tulling du ikke engang vet navnet på. Drit i hele DOL!

Works for me!

DOL passer for meg, som bare vil krangle om hekleoppskrifter og sende meldinger....det er nok ikke stedet for de som kan og vil diskutere SAK, langt i fra. Det er heller sjeldent at noen orker å bruke tid på sånt her inne. Tror nok DOL på mange måter er blitt et "pause-program" - for kjappe replikker etc. DA ser jeg bort fra de "seriøse" forumene om sykdommer, barnløshet etc. - de har alltid hatt og har en god fuksjon for sitt publikum. Men vi andre som svinser innom og vil noe annet, vi har så klart funnet andre steder for våre "særinteresser" - og det er bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torbjørn? hehehe

Ikke noe å bry seg om, bare noen av fænsen fra Fundamental, MIFF eller Dagen. Ikke fortell dem at jeg i virkeligheten er Jarle Synnevåg og Edvin Vik når jeg har perm fra psykiatrisk eller jobber som politisk rådgiver i AP.

*prææææhæhæhæhæhæææææ*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen, er du her også da, Torbjørn?

Og hei på deg Toddy, hvordan er været på Gulskogen i aften? Har Wendy fått rullatoren sin enda? Virket linimentet jeg sendte deg? Nu er det virkelig snart høst du.

*lugger deg i skjegget*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe å bry seg om, bare noen av fænsen fra Fundamental, MIFF eller Dagen. Ikke fortell dem at jeg i virkeligheten er Jarle Synnevåg og Edvin Vik når jeg har perm fra psykiatrisk eller jobber som politisk rådgiver i AP.

*prææææhæhæhæhæhæææææ*

Ja, jeg må si du omgir deg med noen rare "lekekamerater" *s*....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...