Gå til innhold

Anker, asså, ....faen! Det er det på tide å rødde opp blant webbisene dine!


musikeren

Anbefalte innlegg

Jeg begynner mildt sagt å bli jævlig skeptisk til webmasterne her! Det er veldig varierende praksis ute og går i forhold til hva som får stå og ikke. Jeg veit for eksempel dere sier nei til personfokuserte innlegg, men i forbindelse med at flisa var blitt outa og trua på weben, så skreiv hu et innlegg om akkurat det. Det fikk stå, og for min del er det helt greit. Men da må det selvfølgelig værra lov å svare på det?!! Og særlig når Kahn, Geiger, Flisgubben, hvilket nick han nå enn foretrekker, kommer med en del utsagn som bare ikke kan få stå uimotsagt. Asså, han beskylder andre for å værra skinnhellige, samtidig som han sjøl har prestert noen av dols groveste overtramp opp gjennom dolhistorien. Hverken jeg eller andre skal godta å bli tråkka på!

Jeg sikter selvfølgelig til innlegget mitt, "Apropos skinnhellighet", som akkurat blei sletta. Jeg kan ikke se at det var noe mer personfokusert enn flisas innlegg. For det meste var det utklipp fra et annet forum, som viste ganske godt hva jeg mente. Saka er, når dere godtar det ene, får dere jaggu godta det andre!

Jeg var ikke sikker før, men nå er jeg det: Webmasterne her er gamle kjenninger på dol, kjente nick, og har tydeligvis gode venner blant dolerne som de gjerne sletter litt ekstra for, samtidig som andre ting får stå! Nå skal en jo ikke personfokusere..., men jeg har en ganske god formening om hvem webmasterne er. Enkelte har prata over seg, for å si det sånn.

Det her er en så uredelig og bedriten praksis at jeg regner med at du gjør noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moderator

Ettersom du hentet sitatene fra et annet forum som ikke drives av oss, så får du holde diskusjonen der og ikke her. Det er faktisk Doktor Onlines redaksjon som bestemmer innholdet på denne tjenesten, og liker du det ikke er det ingen som tvinger deg til å være her. Har du noe å klage på, kan du sende en mail til [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom du hentet sitatene fra et annet forum som ikke drives av oss, så får du holde diskusjonen der og ikke her. Det er faktisk Doktor Onlines redaksjon som bestemmer innholdet på denne tjenesten, og liker du det ikke er det ingen som tvinger deg til å være her. Har du noe å klage på, kan du sende en mail til [email protected]

Det var ikke deg innlegget var til. Har null interesse av hva du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom du hentet sitatene fra et annet forum som ikke drives av oss, så får du holde diskusjonen der og ikke her. Det er faktisk Doktor Onlines redaksjon som bestemmer innholdet på denne tjenesten, og liker du det ikke er det ingen som tvinger deg til å være her. Har du noe å klage på, kan du sende en mail til [email protected]

Ville saken stilt seg anderledes om musikereren linket til nettstedet istedenfor å kopiere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moderator

Ville saken stilt seg anderledes om musikereren linket til nettstedet istedenfor å kopiere?

Tror nok det, avhengig av ordlyden ellers og at diskusjonen holdes der den hører hjemme.

Vil også nevne at de av dere som "vet" (eller kanskje rettere sagt tror de vet) hvem våre webmastere er og tenker å gå ut med dette til andre, vil vi minne om at vi er flere om denne jobben og at risikoen for å henge ut en helt uskyldig person er stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det, avhengig av ordlyden ellers og at diskusjonen holdes der den hører hjemme.

Vil også nevne at de av dere som "vet" (eller kanskje rettere sagt tror de vet) hvem våre webmastere er og tenker å gå ut med dette til andre, vil vi minne om at vi er flere om denne jobben og at risikoen for å henge ut en helt uskyldig person er stor.

Jada, jeg vet dere er fler - en av dere, kalt eple for anledningen, har faktisk antydning til humor. Resten av dere er det skralt med. Dere utviser dårligere skjønn enn en fjortis ved sminkebordet og er pinadø mer humørsjuk enn meg.

Nei, menne ... jeg henger ikke ut folk - hvis man ser bort fra enkelte ansatte i NRK samt ledelsen i NSB og telenor. Føkk dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke som den gang Simon var Webbis nei.

Hvorfor ikke ta dere sammen og prat med oss? Det gjorde han - hvorfor ikke dere?

Anker er ok, men langt borte. Webmaster(ene) - ikke som før.

Det er rart igrunn at alt kan tåles på dagtid.

Anker: Vil du ha det som det var, eller er det penger du luker? Ikke bli sint, men svar ordentlig.

Mvh Shandy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke som den gang Simon var Webbis nei.

Hvorfor ikke ta dere sammen og prat med oss? Det gjorde han - hvorfor ikke dere?

Anker er ok, men langt borte. Webmaster(ene) - ikke som før.

Det er rart igrunn at alt kan tåles på dagtid.

Anker: Vil du ha det som det var, eller er det penger du luker? Ikke bli sint, men svar ordentlig.

Mvh Shandy

Der er jeg enig med deg Shandy. Det var tider de Simon var på smårat og sludret og var Webbis du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At webbisa aktivt skriver på dol er en uting, men en kjent ting. For de som klarer å legge sammen 1+1 blir alt så meget mer forståelig.

Hjelp meg å legge sammen en og en. Har ikke den minste peiling på hvem web. kan være.

Skriver'a på DOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der er jeg enig med deg Shandy. Det var tider de Simon var på smårat og sludret og var Webbis du

Dere husker visst ikke så mye som dere tror. Simen var det, ikke Simon! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere husker visst ikke så mye som dere tror. Simen var det, ikke Simon! :-)

Joda gyrken, jeg skrev bare feil. Jeg husker både navnet og advarslene den gangen også, men jeg husker noen koselige mailer i samme slengen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere husker visst ikke så mye som dere tror. Simen var det, ikke Simon! :-)

Simen var det. Enten du tror det eller ei så stusset jeg, men skrev allikevel det samme som Shandy...,. så det så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uppsan! :-)

Dere er nok ikke de beste venner nei...hehe

Om du klippet og limte innlegg fra det stedet som jeg skrev om, så håper jeg du er klar over at en eller flere der inne bruker nicket(-ene) til mr. Kahn, for å få han i et verre lys enn han er (om mulig) Det er en av de tingene vi har tatt opp med den plassen. De har store problemer der inne med en - eller flere, -det er det vi ikke vet,- som har fått han "på hjernen" og beskylder gubben for å være ALLE omtrent, -og krangler med seg selv.

Vi har vært borte i helgene, uten telefon eller internetttilgang og kommet tilbake og lest innlegg som liksom er skrevet av han.

Dette til orientering :-)

Ellers er det VELDIG forståelig at du hisser deg opp på vegne av Tonie (om det var det du gjorde i det innlegget som ble slettet, og jeg bare gjetter) - sånn sett er du og gubben HELT like...riv kjeft, sleng dritt, ja, men rør ikke kjæresten min. :-)

Tonie og jeg kan sikkert slåss sjøl vi! *kremt* har ikke noe å slåss om egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uppsan! :-)

Dere er nok ikke de beste venner nei...hehe

Om du klippet og limte innlegg fra det stedet som jeg skrev om, så håper jeg du er klar over at en eller flere der inne bruker nicket(-ene) til mr. Kahn, for å få han i et verre lys enn han er (om mulig) Det er en av de tingene vi har tatt opp med den plassen. De har store problemer der inne med en - eller flere, -det er det vi ikke vet,- som har fått han "på hjernen" og beskylder gubben for å være ALLE omtrent, -og krangler med seg selv.

Vi har vært borte i helgene, uten telefon eller internetttilgang og kommet tilbake og lest innlegg som liksom er skrevet av han.

Dette til orientering :-)

Ellers er det VELDIG forståelig at du hisser deg opp på vegne av Tonie (om det var det du gjorde i det innlegget som ble slettet, og jeg bare gjetter) - sånn sett er du og gubben HELT like...riv kjeft, sleng dritt, ja, men rør ikke kjæresten min. :-)

Tonie og jeg kan sikkert slåss sjøl vi! *kremt* har ikke noe å slåss om egentlig.

Jeg kan så absolutt slåss og snakke for meg selv, og det gjør jeg hvis jeg må. I dette tilfellet gadd jeg ikke å ta meg bryderiet.

Dette handlet ikke om meg. Jeg bryr meg katta om hva folk kaller meg her inne. Så lenge de ikke oppsøker meg i RL er det helt greit.

Jeg gidder ikke å svare gubben din. Jeg har sagt det jeg ville si. Jeg ville bare at Kahn skulle vite hvordan andre kan oppleve truslene _hans_. Nå vet han det. Jeg er ikke interessert i å sitte og kverulere om hvem som slo hvem i hodet med spaden først. Det får gutta ta selv hvis de føler for det.

Jeg tror ikke musikeren er pissed på mine vegne. Det har han ingen grunn til. Jeg skjønner godt at han reagerte på slettinga i går. Det virket litt merkelig, synes jeg.

Nuvel. Ha en fortsatt god dag, flis :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan så absolutt slåss og snakke for meg selv, og det gjør jeg hvis jeg må. I dette tilfellet gadd jeg ikke å ta meg bryderiet.

Dette handlet ikke om meg. Jeg bryr meg katta om hva folk kaller meg her inne. Så lenge de ikke oppsøker meg i RL er det helt greit.

Jeg gidder ikke å svare gubben din. Jeg har sagt det jeg ville si. Jeg ville bare at Kahn skulle vite hvordan andre kan oppleve truslene _hans_. Nå vet han det. Jeg er ikke interessert i å sitte og kverulere om hvem som slo hvem i hodet med spaden først. Det får gutta ta selv hvis de føler for det.

Jeg tror ikke musikeren er pissed på mine vegne. Det har han ingen grunn til. Jeg skjønner godt at han reagerte på slettinga i går. Det virket litt merkelig, synes jeg.

Nuvel. Ha en fortsatt god dag, flis :-)

Likeså Tonie-mor! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sutrer du! Du var faktisk ikke nevnt, ei heller kjæresten din, før hun selv valgte å gi sitt besyv med i laget.

Vis nå at du har oppnådd modenhet for fem av de trettifem årene du påstår å ha eksistert. =^)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...