Gå til innhold

"eggløsnig" i forbindelse med IVF


Kattepus

Anbefalte innlegg

Hei,mulig dette er et dumt spørsmål, men jeg spør allikevel. Jeg reiser forhåpentligvis i slutten av denne uken til Danmark for egguttak. I dag oppdaget jeg slim som lignet litt på eggløsning, er det mulig? Kan dette resulterer i at det ikke blir uttak?

Jeg ble litt bekymret, og derfor spør jeg dere.

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare ta det rolig, du! Det er Helt normalt med "slim" når man har gått på nedreulering. Bare vær glad for dette, - lykke til!

klem,

"Puster lettet ut" - tusen takk, Demio.

Takk for lykkeønsking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ta det rolig, du! Det er Helt normalt med "slim" når man har gått på nedreulering. Bare vær glad for dette, - lykke til!

klem,

Hei kattepus!

Så lenge du fortsatt tar spray under sprøytene bør du føle deg ganske trygg.

Lykke til i Danmark!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kattepus!

Så lenge du fortsatt tar spray under sprøytene bør du føle deg ganske trygg.

Lykke til i Danmark!!

Hei,

takk til begge to for beroligende tilbakemeldinger!

Lykke til dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg kattepus!

Ville bare si at dette er helt vanlig. Jeg har hørt at dette er et tegn på at eggene var under modning, og det er jo kjempepositivt. Ønsker deg god tur til danmark, sørg for å komme tilbake til gamle landet med lynlim godt klistret på eggene.

Lykke til!

Optimistisk klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg kattepus!

Ville bare si at dette er helt vanlig. Jeg har hørt at dette er et tegn på at eggene var under modning, og det er jo kjempepositivt. Ønsker deg god tur til danmark, sørg for å komme tilbake til gamle landet med lynlim godt klistret på eggene.

Lykke til!

Optimistisk klem fra

Hehe, lynlim var lurt, det har jeg ikke prøvd før. Jeg forsøker det og satser på at jeg lykkes i mitt siste forsøk. Nå er det definitivt siste gang,tror jeg. :-)

Takker for tipset. .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...