Gå til innhold

300 frp'ere klappa for Søviknes


musikeren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 189
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • musikeren

    36

  • Sør

    35

  • punkyB

    19

  • Goliath

    14

Mest aktive i denne tråden

Helt sikkert. Det gjør dog ikke saken noe bedre. Du kan værra sikker på at jeg kommer til skrive protestinnlegg mot Kristin Halvorsen den dagen det viser seg at hu har hatt sex med ei seksten år gammal jente.

toillkuk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alderen til jenten er relevant nettopp fordi det gjør "makt-forskjellen" (og derfor maktmisbruket) såpass mye større. Hvis han hadde gått til sengs med en annen i ledelsen (Carl I Hagen, for eksempel ;-) ) - var det vel ingen som hadde brukt mye tid på det.

Med vennlig hilsen

Det hadde vært kult! :-) men jeg tror ikke Søviknes faller i smak hos Hagen, han har ikke sånn hår som flyter utover puta! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QuePasta

Syns du tråkker litt på jenter her. Det er ikke alltid bare den enes skyld for alt det dumme man er med på i unge år.

Jeg tror det er farlig å sette "offer-stempel" på unge jenter. De vet GODT hva de gir seg inn på. Det er TØFT å skryte av at man faktisk har fått seg et nyp med en GIFT mann! At man tror man er mer verdt enn kona! WOW! så tøft det er er....og litt farlig....helt til man blir tørrere mellom øra og skjønner at man kun er et leketøy for slike menn. Og man behøver ikke - fordi at man blir eldre, - begynne å kalle en man var med linja ut med for overgriper da.......

jo, kanskje om mamma og pappa får vite det, -da er det best å spille dum og uskyldig.....

SELV om man sneik seg inn på 18-års grense, -drakk alkohol og syns det var herlig å bli flirta med av en kjendis.

*dukker* :-)

Så du mener selv unge jenter (16-18) må ta ansvar for egne handlinger?

Er du helt på styr, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener selv unge jenter (16-18) må ta ansvar for egne handlinger?

Er du helt på styr, eller?

*Så du mener selv unge jenter (16-18) må ta ansvar for egne handlinger?*

16-åringer er strafferettslig ansvarlig i forhold til ALLE norske lover (den kriminelle lavalder). Men du mener altså seriøst at de har null ansvar for hvem de spriker med beina til ?

Jeg tror det er du som er helt på styr her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QuePasta

*Så du mener selv unge jenter (16-18) må ta ansvar for egne handlinger?*

16-åringer er strafferettslig ansvarlig i forhold til ALLE norske lover (den kriminelle lavalder). Men du mener altså seriøst at de har null ansvar for hvem de spriker med beina til ?

Jeg tror det er du som er helt på styr her.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du blander VELDIg kortene her nå.

1) Du liker ikke FrP's partipolitikk, -det får blir EN sak.

2) Du liker ikke folk fra OS, -det sier vel mer om deg...

3) Du liker ikke utroskap

4) Du liker ikke de som gjør en god jobb på jobben, og som blir avslørt som mennesker med feil likevel.

...................

1)

Jeg kan være enig med deg i at FrP's politikk er drøy kost. Men om man leser partiprogrammet og holder det utenom noen av de folkene som FrP har på listene sine, så er det mye glupt. jeg er IKKE enig i deres alkohol- og narkotikapolitikk, -og en del annet - - - men mye av det er bra.

2) Jeg kjenner folk fra OS, de er bare aldeles NYDELIGE mennesker!!!

3) Enig i at det er moralsk forkastelig og er skittent og alt det der, -men det florerer rundt om på seminarer, salgsmøter og firmareiser likevel.! og det er OFTE eldre menn og yngre jenter,,,,,,

4) Hadde ALLE de toppene/lederne/sjefene etc. som du beundrer og respekteres blitt gått etter i sømmene, så hadde du sikkert funnet noe hos de fleste.

**********************

Jeg syns det er merkelig at Søviknes blir frontet slik han blir, men går ut fra at han må være dyktig i det han gjør, -selv om jeg ikke liker fyren. Clinton ble jo også "tilgitt" av massene for sine sprell.

Å kalle han voldtektsmann etc. - det blir for grovt for meg, sånt blir synsing, og synsing har ingenting å gjøre i det offentlig rom.

"Å kalle han voldtektsmann etc. - det blir for grovt for meg, sånt blir synsing, og synsing har ingenting å gjøre i det offentlig rom."

Javel? Hvem sier det? Selvfølgelig er det lov å synse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du tråkker litt på jenter her. Det er ikke alltid bare den enes skyld for alt det dumme man er med på i unge år.

Jeg tror det er farlig å sette "offer-stempel" på unge jenter. De vet GODT hva de gir seg inn på. Det er TØFT å skryte av at man faktisk har fått seg et nyp med en GIFT mann! At man tror man er mer verdt enn kona! WOW! så tøft det er er....og litt farlig....helt til man blir tørrere mellom øra og skjønner at man kun er et leketøy for slike menn. Og man behøver ikke - fordi at man blir eldre, - begynne å kalle en man var med linja ut med for overgriper da.......

jo, kanskje om mamma og pappa får vite det, -da er det best å spille dum og uskyldig.....

SELV om man sneik seg inn på 18-års grense, -drakk alkohol og syns det var herlig å bli flirta med av en kjendis.

*dukker* :-)

Jeg er ikke helt uenig med deg der, jeg mener også at 16-åringer er istand til å ta ansvar. Likavæl snakker vi her om en ganske stor aldersforskjell, og om et menneske som står i en veldig maktposisjon til et annet. Dette i seg sjøl er betenkelig.

Uansett så er det ikke det som er poenget mitt. Poenget er at jeg har vondt for å forstå at folk vil en en sånn fyr inn i styre og stell for en hel kommune, eller kanskje til og med for landet. Han inngir ikke akkurat tillit, for å si det pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt uenig med deg der, jeg mener også at 16-åringer er istand til å ta ansvar. Likavæl snakker vi her om en ganske stor aldersforskjell, og om et menneske som står i en veldig maktposisjon til et annet. Dette i seg sjøl er betenkelig.

Uansett så er det ikke det som er poenget mitt. Poenget er at jeg har vondt for å forstå at folk vil en en sånn fyr inn i styre og stell for en hel kommune, eller kanskje til og med for landet. Han inngir ikke akkurat tillit, for å si det pent.

Det kan SYNES som at jeg mener det samme som deg, -men jeg bor ikke i Os, -og de som bor der - kjenner han tydeligvis fra andre saker enn denne med jentungen :-) Jeg er ikke i tvil om at han gjør en god jobb!

Jeg jobber innimellom med en som er en klyse på fest (klyper bak etc. etc.) men jeg vil APPLAUDERE den joben han gjør - han er utrolig dyktig,- men som sagt, en ekkel, gammel gris - sånn ellers :-) - tror ikke han stemmer FrP heller....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...