Gå til innhold

kjønnshår


celine_79

Anbefalte innlegg

Gjest EnLitenKattepus

"men pytt. De er borte for bestandig"

Det er vel en sannhet med modifikasjoner. Det finnes vel ennå ikke noen behandling hvor man er sikker på at all hårveksten forsvinner helt permanent.

"........................................"

jeg bør vel forresten finne en bra metode til å få barbert HELE kroppen,inkludert hale-eller tror du noen vil ha et slikt "pelsdyr" som meg?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    20

  • celine_79

    5

  • morella

    5

  • ShitDiddelyDo

    4

Gjest EnLitenKattepus

Forandring/variasjon er bra. Tre kvinner samtidig - en helbarbert, en halvbartbert og en ubarbert - er tingen :-)

"........................................."

he,he..:)

i drømmene,kanskje..-du var en opptatt mann sa du;)

måtte bare flire av tittelen på tråden-folk har nå jammen sine problemer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

jeg sliter med ganske mye hår nedentil..det voksr veldig fort ut igjen, og det vokser litt på innsiden av kjønnsleppene også.. jeg har prøvd voksing men det funker mest ved bikinilinjen. Hva synets egeneli gutter om kjønnshår? Når man barberer så blir ofte sår elelr stikkende buster som blir stikkende ut,dette kan jo ikke være særlig delikat? Og hvordan blir det da med slikkng nedentil? Ubehageli? Selv om jeg har barbert meg og stusset, så tør ikke jeg å la noen gå ned dit..

Nybarbert stikkehår er intet problem.

Hår er et problem.

Men jeg er kun en person og kan ikke svare for andre enn meg.

Mitt råd: Få det bort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bør vel forresten finne en bra metode til å få barbert HELE kroppen,inkludert hale-eller tror du noen vil ha et slikt "pelsdyr" som meg?:)

Pelsdyr er ålreite dyr :-)

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he,he..:)

i drømmene,kanskje..-du var en opptatt mann sa du;)

måtte bare flire av tittelen på tråden-folk har nå jammen sine problemer..

At man er "opptatt" er da ikke nødvendigvis et hinder for slikt :-)

"........................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva "vi menn/gutter" synes om det, blir umulig å svare generellt på. Det er ganske vanlig/moderne å være mer eller mindre barnert i dag - dette kommer til å gå i bølger i fremtiden, som tidligere i historien.

Personlig kan jeg ikke tenke meg noe vakrere, deiligere etc. enn området mellom navlen og lårene på en kvinne :-) Jeg har overhodet ingen æsj-følelse for kjønnshår, selv om jeg stort sett forventer at kvinner gjør seg _litt_ flid med hvordan de ser ut der nede. Jeg har en forkjærlighet for hårløst kvinnekjønn, men jeg nøler ikke et millisekund med å dykke ned i en dusk heller.

"......................................."

hehe..høres bra ut.. men jeg syntes det virker som om flere og flere syntes det er ekkelt med kjønnshår..Siden du er gutt osv, gutter som har en ekstra forkærlighetmed å vil ta jenta i rompen, hva betyr dette? kan de være ekstra tvilende når det gjelder seksualiteten deres? heh..latterlig spr kanskje, men hadde en opplevelse i helgen der gutten var helt oppsatt i å ville ta fingeren inn der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest EnLitenKattepus

At man er "opptatt" er da ikke nødvendigvis et hinder for slikt :-)

"........................................"

nei,da så...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..høres bra ut.. men jeg syntes det virker som om flere og flere syntes det er ekkelt med kjønnshår..Siden du er gutt osv, gutter som har en ekstra forkærlighetmed å vil ta jenta i rompen, hva betyr dette? kan de være ekstra tvilende når det gjelder seksualiteten deres? heh..latterlig spr kanskje, men hadde en opplevelse i helgen der gutten var helt oppsatt i å ville ta fingeren inn der..

Jeg vet ikke om jeg vil bruke ordet "gutt" om meg selv, i en alder av 32, men men :-)

Da jeg begynte å nyte kvinne/jente-kroppen, var det ikke vanlig å barbere seg i det hele tatt. Det meste som ble gjort var å ta bikinilinjen. Så dette med barberingsmoten er noe jeg har sett og opplevd fra før den startet, og dermed ikke er noen "slave" av. Yngre gutter vil kanskje være mer påvirket av at dette var normen når de begynte å ha sex?

Når det gjelder rumper, så kan vi diskutere det i evig tid. Jeg synes kvinnerumper er det vakreste som finnes, og detaljmessig er de på like linje med fitter. Fascinasjonen for rumper er nok mye p.g.a at det tross alt er litt "tabu" og "dirty". Det er ikke utelukkende en leting etter det mest mulig tranges stedet å dytte pikken inn, som enkelte ser ut til å tro. Ei heller har det noe å gjøre med griseri (avføring etc.) - ihvertfall ikke for de som ikke har meget spesielle fetisher.

"......................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nybarbert stikkehår er intet problem.

Hår er et problem.

Men jeg er kun en person og kan ikke svare for andre enn meg.

Mitt råd: Få det bort!

jeg greier å holde det i sjakk da takket være voksingen, men det som plager meg mest er hårene ved de mest intime delene..men da må jeg faktisk dra til legen osv el? det føler jeg meg ikke klar til. Se heller ikke for deg den verste hårdusten for jeg klipper jo osv også.. hmm..men med tiden må d jo på et eller annet vis gå bra får jeg håpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

jeg greier å holde det i sjakk da takket være voksingen, men det som plager meg mest er hårene ved de mest intime delene..men da må jeg faktisk dra til legen osv el? det føler jeg meg ikke klar til. Se heller ikke for deg den verste hårdusten for jeg klipper jo osv også.. hmm..men med tiden må d jo på et eller annet vis gå bra får jeg håpe.

Legen? Holder det ikke med voks eller barbering?

Men jeg er ingen ekspert her. Har aldri shava et kvinnfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poseidon 26

Jeg vet ikke om jeg vil bruke ordet "gutt" om meg selv, i en alder av 32, men men :-)

Da jeg begynte å nyte kvinne/jente-kroppen, var det ikke vanlig å barbere seg i det hele tatt. Det meste som ble gjort var å ta bikinilinjen. Så dette med barberingsmoten er noe jeg har sett og opplevd fra før den startet, og dermed ikke er noen "slave" av. Yngre gutter vil kanskje være mer påvirket av at dette var normen når de begynte å ha sex?

Når det gjelder rumper, så kan vi diskutere det i evig tid. Jeg synes kvinnerumper er det vakreste som finnes, og detaljmessig er de på like linje med fitter. Fascinasjonen for rumper er nok mye p.g.a at det tross alt er litt "tabu" og "dirty". Det er ikke utelukkende en leting etter det mest mulig tranges stedet å dytte pikken inn, som enkelte ser ut til å tro. Ei heller har det noe å gjøre med griseri (avføring etc.) - ihvertfall ikke for de som ikke har meget spesielle fetisher.

"......................................."

Gutter med små pikker har det med å like rompa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter med små pikker har det med å like rompa.

Er du der igjen? Blir du ikke lei av å ikke få noen respons på trollingen din?

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Gutter med små pikker har det med å like rompa.

Men jenta over sier at fyren ville fingre henne i rumpa. Ikke bruke pikken.

Er det også vanlig for gutter med små peniser? At de liker å fingre folk i rumpa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen? Holder det ikke med voks eller barbering?

Men jeg er ingen ekspert her. Har aldri shava et kvinnfolk.

"Men jeg er ingen ekspert her. Har aldri shava et kvinnfolk."

Men i alle dager da, mann! Her er jeg, som overhodet ikke er noen fanatiker, men som har barbert en håndfull fitter opp gjennom årene. Skjerp deg!

:-)

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jenta over sier at fyren ville fingre henne i rumpa. Ikke bruke pikken.

Er det også vanlig for gutter med små peniser? At de liker å fingre folk i rumpa?

"Er det også vanlig for gutter med små peniser? At de liker å fingre folk i rumpa?"

Ja, det er en mystisk sammenheng der :-)

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

"Men jeg er ingen ekspert her. Har aldri shava et kvinnfolk."

Men i alle dager da, mann! Her er jeg, som overhodet ikke er noen fanatiker, men som har barbert en håndfull fitter opp gjennom årene. Skjerp deg!

:-)

"........................................."

Jeg tør ikke nærme meg før de er ferdigshava. :)

Nei, det der har faktisk ikke vært noe problem. Jeg har kun møtt en håndfull som ikke har brukt høvelen regelmessig, og siden jeg ikke har vært sammen med noen av dem hadde det ikke tatt seg ut å dra fram høvelen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EnLitenKattepus

"Men jeg er ingen ekspert her. Har aldri shava et kvinnfolk."

Men i alle dager da, mann! Her er jeg, som overhodet ikke er noen fanatiker, men som har barbert en håndfull fitter opp gjennom årene. Skjerp deg!

:-)

"........................................."

:) det skal visst være opphissende å gjøre det til hverandre,har jeg hørt. er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør ikke nærme meg før de er ferdigshava. :)

Nei, det der har faktisk ikke vært noe problem. Jeg har kun møtt en håndfull som ikke har brukt høvelen regelmessig, og siden jeg ikke har vært sammen med noen av dem hadde det ikke tatt seg ut å dra fram høvelen. :)

"og siden jeg ikke har vært sammen med noen av dem hadde det ikke tatt seg ut å dra fram høvelen."

Logisk nok :-)

"......................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) det skal visst være opphissende å gjøre det til hverandre,har jeg hørt. er det?

Smak og behag :-)

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...