Gå til innhold

kjønnshår


celine_79

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om jeg vil bruke ordet "gutt" om meg selv, i en alder av 32, men men :-)

Da jeg begynte å nyte kvinne/jente-kroppen, var det ikke vanlig å barbere seg i det hele tatt. Det meste som ble gjort var å ta bikinilinjen. Så dette med barberingsmoten er noe jeg har sett og opplevd fra før den startet, og dermed ikke er noen "slave" av. Yngre gutter vil kanskje være mer påvirket av at dette var normen når de begynte å ha sex?

Når det gjelder rumper, så kan vi diskutere det i evig tid. Jeg synes kvinnerumper er det vakreste som finnes, og detaljmessig er de på like linje med fitter. Fascinasjonen for rumper er nok mye p.g.a at det tross alt er litt "tabu" og "dirty". Det er ikke utelukkende en leting etter det mest mulig tranges stedet å dytte pikken inn, som enkelte ser ut til å tro. Ei heller har det noe å gjøre med griseri (avføring etc.) - ihvertfall ikke for de som ikke har meget spesielle fetisher.

"......................................."

hehe..unnskyld, mann;)

hmm.. d va iallefall pussi.. har sjedd før å men då tenkte æ ik så masse på d.. bære begynte å tenk på koffør. Om han trudde d va ekstra godt før mæ eller nån andre dirtye hemmeliheta;) du som verska så flenk her, ka mein du at en sterk tissetrang ved samleie el fingruing kan bety? å det er ikke sprutorgasme fori jeg føler ingen nytelse ved samleiet.. kun selve forspilllet når ting foregår utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    20

  • celine_79

    5

  • morella

    5

  • ShitDiddelyDo

    4

Legen? Holder det ikke med voks eller barbering?

Men jeg er ingen ekspert her. Har aldri shava et kvinnfolk.

jo, det var det jeg også håpte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..unnskyld, mann;)

hmm.. d va iallefall pussi.. har sjedd før å men då tenkte æ ik så masse på d.. bære begynte å tenk på koffør. Om han trudde d va ekstra godt før mæ eller nån andre dirtye hemmeliheta;) du som verska så flenk her, ka mein du at en sterk tissetrang ved samleie el fingruing kan bety? å det er ikke sprutorgasme fori jeg føler ingen nytelse ved samleiet.. kun selve forspilllet når ting foregår utenfor.

Tja...det kan godt være forstadiet til ejakulasjon, grunnet g-punkt stimulering, selv om det ikke føles spesiellt digg der og da. En del kvinner opplever smerte hvis slik stimulans går over et visst punkt.

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EnLitenKattepus

Tja...det kan godt være forstadiet til ejakulasjon, grunnet g-punkt stimulering, selv om det ikke føles spesiellt digg der og da. En del kvinner opplever smerte hvis slik stimulans går over et visst punkt.

"........................................."

hvor mye du vet om kvinnekroppen!

godt å ha en spesialist her:)

lærer stadig noe nytt,jeg

ha en fortsatt fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye du vet om kvinnekroppen!

godt å ha en spesialist her:)

lærer stadig noe nytt,jeg

ha en fortsatt fin dag:)

"hvor mye du vet om kvinnekroppen!"

En del. Men jeg er sexolog, ikke gynekolog :-)

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poseidon 26

Er du der igjen? Blir du ikke lei av å ikke få noen respons på trollingen din?

"............................................"

Jeg får jo respons jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest EnLitenKattepus

"hvor mye du vet om kvinnekroppen!"

En del. Men jeg er sexolog, ikke gynekolog :-)

"........................................."

er du det av yrke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du det av yrke?

Men kan jeg si at jeg er kjønns-ingeniør? Seksualingeniør? Høres mye morsommere ut enn dataingeniør :-)

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EnLitenKattepus

Men kan jeg si at jeg er kjønns-ingeniør? Seksualingeniør? Høres mye morsommere ut enn dataingeniør :-)

".........................................."

ha,ha:) du sitter på enormt mye kunnskaper om det meste iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EnLitenKattepus

Neida :-)

"......................................"

du har en deilig hobby/interesse da, skjønner jeg som du dyrker lidenskapelig...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har en deilig hobby/interesse da, skjønner jeg som du dyrker lidenskapelig...

:)

Absolutt :-)

"................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EnLitenKattepus

Absolutt :-)

"................................."

kos deg ekstra mye i dag,da, med hobbyen din.for i dag er den store orgasmedagen,leste jeg i sted:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kos deg ekstra mye i dag,da, med hobbyen din.for i dag er den store orgasmedagen,leste jeg i sted:)

Du også :-)

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...