Gå til innhold

Presentasjoner!!


Gjest Dipsey

Anbefalte innlegg

Hei ...

synes kanskje at det hadde vært på tide med en ny runde med kort presentasjon i og med at det er så mange nye og gamle som ikke kjenner hverandre.

Gamle travere, dere får jo også lov å presentere dere selv om dere ikke er så aktive :o)

* jente 25 fra Sørlandet, gift i 4 år.

* prøvd i 4 år å få barn

* holder på med 2. forsøk ved RH / icsi

* diagnose: dårlig kvalitet og min pcos

Og en stor kos til dere alle fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

piano1365380386

Hei!

Litt om meg. (Tidligere katrine):

Første forsøk i mai 1999 ved Maigaard i Danmark. Alt gikk kjempebra helt fram til avgjørende øyeblikk, ble ikke gravid. Nytt forsøk august 1999. Samme (dårlige)resultat. Tre frosne egg ble tint opp i november der det ble brukt aha: Endelig gravid. Men mistet desverre i 12 uke. Nytt fryseforsøk i april, ikke gravid. Da var vi nær ved å gi opp men satte inn siste rest fra fryseren i mai 2000. Vår nyyydelige datter ble født i februar 2001.

Og nå er det på´n igjen...

Har kjøpt ny "tre-pakke" hos Maigaard, tar sjuende sprøyte i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vi holder på med vårt første forsøk. Har ei datter fra før på 5 år sammen, som vi fikk til på "normal" måte.

Har nå prøvd i 4 år uten å lykkes med en til. Holder på med spray på 3.dagen, og vi skal ha icsi. Ønsker samtidig alle sammen lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

* Jeg er 32 år - han er 31, vi har vært samboer i 7 år og kjærester i 11 år.

* Har forsøkt å få barn i 3 år. Ble gravid i sommer mens jeg gikk på Synarela - men mistet i uke 6.

* Bor i Telemark.

* Har hatt to forsøk på Rikshospitalet.

* Er i gang med IVF-forsøk nr. 3 - denne gang i Porsgrunn.

* Begynte på spray 11. november. IVF i uke 52.

* Diagnose: endomentriose. Jeg skal forresten punktere/tømme en endomentriosecyste 26.nov.

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min status er som følger:

Er 35 år og bor på vestlandet. Vi har en sønn på snart 9 som kom helt uten hjelp. Siden har vi forsøk å få nr. 2 i snart 4,5 år . Årsaken til vår "sekundære barnløshet" er min manns sædkvalitet. Til tross for dette har jeg blitt gravid to ganger de siste to årene, men spontanabortert i 8. uke hver gang. Jeg blir trist hver gang jeg tenker på det.

Vi starter på ICSI-forsøk, KK, den 15.11 (uæææ det er jo i overmorgen) med spray. Egguttak og sånt i uke 50 - og lykkes det trenger ikke jeg noen flere julegaver !

Jeg skriver ikke så mye her lenger, men følger med nesten daglig og tenker på dere alle.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Speranza

Presenterer meg;

Er 32 år, min mann 33.

Bor på østlandet

Gammel i gamet, har prøvd å lage baby i 10 år. 5 forsøk bak oss, 4 positive tester, men ingen baby :o(

Legene mener vi "bare" har hatt maks uflaks og vi velger derfor å prøve 1 gang til før vi går i tenkeboksen. Men detblir ikke før på sensommeren, tenker jeg.

Diagnose PCOs, ellers alt vel....

God ide med presentasjon, det er jo nesten ingen her fra "gamle dager", noe jo som forsåvidt er positivt:o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt om meg.

** 29 år, bor i buskerud(er fra telemark egentlig)

Jobber som prosessingeniør

** gift i 2år, vært bodd sammen i 6 år før det.

** har jente på 7 1/2 år, hun kom til på naturlig vis.

** prøvd å bli gravid igjen i 2 år.

** har sjelden eggløsning(en avart av PCO)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Litt om meg. (Tidligere katrine):

Første forsøk i mai 1999 ved Maigaard i Danmark. Alt gikk kjempebra helt fram til avgjørende øyeblikk, ble ikke gravid. Nytt forsøk august 1999. Samme (dårlige)resultat. Tre frosne egg ble tint opp i november der det ble brukt aha: Endelig gravid. Men mistet desverre i 12 uke. Nytt fryseforsøk i april, ikke gravid. Da var vi nær ved å gi opp men satte inn siste rest fra fryseren i mai 2000. Vår nyyydelige datter ble født i februar 2001.

Og nå er det på´n igjen...

Har kjøpt ny "tre-pakke" hos Maigaard, tar sjuende sprøyte i dag.

Alder 30 Mannen er 26 bosted Oslo. Har prøvd og få barn i 2 år.

Er i gang med første forsøk, diagnose dærlig sedkvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest veronica74

Det var lurt!

Er som dere nok skjønner født i 1974.

Er fra og bor i Nord -Norge. Sluttet med p-piller aug. 1999.

Er gift, og vi har vært kjærester siden vi begge var 16 år.

Det er ikke funnet noe galt med oss (foreløpig), lap. viste ingenting galt med verken eggledere el. eggstokker.

Regner med å bli henvist til ass. befruktning utpå nyåret.

Håper likevel fortsatt på de to blå og er kjempegla for at så mange her lykkes.

Lykke til videre alle sammen!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36, (gubben er 44), har en ICSI-gutt født i mars 2001 etter 3 forsøk på RK. Er i gang med spray, og starter med sprøyter i morgen i første søskenforsøk på RH. Bor i Ås utenfor Oslo. Mannen har antistoffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 26 år og bor på østlandet.

Skal i gang med ivf,søskenforsøk.Fikk ei lita jente i mars 2001,med inseminasjons metoden.

Starter med spray rundt den 6 desember.Gleder oss til å komme i gang,selv om det blir spraying og stikking i jula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* jeg er 25 år, han er 34 år

* prøvd å få barn i ca 7 år

* har hatt ett mislykka IVF forsøk

* skal snart i gang med det andre forsøket

*diagnose: nesten aldri eggløsning og litt dårlig sædkvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

Jeg er 29 år. Bor på Østlandet, samboer. Barneønske i mange år. UL viste tette eggledere i 1995,påvist endometriose april 2002.Er i gang med første IVF forsøk på Ullevål. Startet med spray 11.november, uttak er planlagt i uke 50. Har gått til homeopat m. akupunktur i 2 måneder i håp om å forberede kroppen til forsøket.

Lykke til alle sammen;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Presentasjon av oss:

Jeg er 26 år og er opprinnelig fra Finnmark,han 33 og vi bor i hans hjemby Stavanger.

Vi har testet i dag etter første forsøk,og det var negativt.Så det blir nytt forsøk i Feb\mars.Vi behandles i Haugesund.

Diagnose:Litt redusert bevegelighet i sæd\pco på meg.

Lykke til til dere alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg med jeg også!!!

Jeg er 28 år og min mann er 34. Vi har prøvd å få barn i 8 år. Hadde første prøverørsforsøk for 3 1/2 år siden. Hadde da tre runder med medisiner, men kun ett fullført forsøk. Det førte ikke til noen ting.

Ble fosterforeldre til to jenter for to år siden. Er nå på 12. dag etter innsetting!!!

Diagnose: pcso

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33 år og samboer`n er 38 år ( men nekter for det!). Vi bor i Oslo, han er fra Jessheim og jeg fra Oslo. Har drevet på med dette lille prosjektet siden 97, men har hvisst at dette kunne bli litt problematisk før vi kjente verandre. Vi har hatt to forsøk på Ullevål, men de ville bare ikke sitte lenge nok. Er snart igang med tredje IVF-forsøk på Rikshospitalet, 18 nov. Feilen ligger i mine håpløse eggledere. Den ene er kuttet av ca. 4 cm pga. graviditet utenom livmor for ca. 7 år siden. Den andre er tett, men ingen kan fortelle oss hvorfor. Vi gleder oss til å komme igang igjen, ingenting skal få stoppet oss denn gangen. Basta!

Hilsen Corsica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt om meg:

- 23 år fra vestlandet, gift og han er 30.

Vi har 2 misslykkede icsi forsøk bak oss. Starter opp igjen nå i desember.

Diagnose: mannlig faktor, nedsatt sædkvalitet. Ingen feil er funnet hos meg.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder 30 Mannen er 26 bosted Oslo. Har prøvd og få barn i 2 år.

Er i gang med første forsøk, diagnose dærlig sedkvalitet.

Jeg er 26 år og han 27.Har vært sammen i 8 år,prøvd å få barn i 3 år.Hadde vårt 1.icsi forsøk i juni i år,men det var negativt resultat.Sprayer i dag på 10.dagen og uttak blir i uke 49.

Diagnose er dårlig sædkvalitet og jeg er behandlet for høyt prolaktininnhold(stresshormoner).Det har gjort at jeg ikke hadde så ofte eggløsning.Men etter en tablettkur så er jeg visst i rute igjen:)

Vi bor i bergen og behandles på kvinneklinikken i bergen.

Ønsker dere alle lykke til!!!

Håper det blir mange blå julegleder i år:)

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

-Jente, 76-modell fra Akershus

-Vi har vært sammen i 11 år, samboere 6 av de (gift i nesten 1)

-Har hatt "ubeskyttet samliv" over lengre tid, men har jobbet besvisst med MÅLET i over 1 år.

-Diagnose:forts.ukjent.

Han har topp kvalitet, jeg har sjeldent og uregelmessig mens.

-Jeg syns det er flott å ha dette forumet, både for å støtte hverandre, men også for at det er deilig å høre om de som får til etter mye jobbing!

Ønsker dere alle lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel blant de eldste her inne nå. Er 38 år og fra Stavanger. Vi er blant de frustrerte uforklarelige, men har vært veldig heldige å få ei lita IVF prinsesse ved 2. forsøk i Bergen. Hun er nå tre år. :o)

Vi har hatt to søskenforsøk som begge har endt med abort. Et fryseforsøk venter på oss om ikke så lenge, men går ikke det heller bra, hopper jeg over til adopsjonsforum.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...