Gå til innhold

Døh webbis


Zirine

Anbefalte innlegg

"Du virker så brysk, så brå, kald og bråkete!"

*knegg*

Nei og nei for en morsom tråd, du :)

Men, men ... Kjerringer vøtt - ikke no å bry seg med.

Retz er selvsagt bare stolt.

Det er det nettstedets lengste tråd.

Man spekulerer bl.a. i om Retz er mann (med det språket måå man jo være det!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Retz

    14

  • Zirine

    11

  • Ulv I Faarikaal

    11

  • kie

    5

Mest aktive i denne tråden

Da tar du feil, jeg tror du er den som pulte korgutter, fråtsa i sositetsfruers betroelser, utpressa ektemennene og stakk pokkerivoll hit.

*kniser ærbart*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Retz er selvsagt bare stolt.

Det er det nettstedets lengste tråd.

Man spekulerer bl.a. i om Retz er mann (med det språket måå man jo være det!).

Mann og bryggesjauer.

*ser for seg militærstøvler, olabukse med brett og lommeboka i baklomma med kjetting på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Blå med Tour de France logo s'klart.

Ække det harry ?

Nå vet jeg ikke kriteriene for å være harry, men har ikke annet ord for hva jeg ikke ville gått med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ække det harry ?

Nå vet jeg ikke kriteriene for å være harry, men har ikke annet ord for hva jeg ikke ville gått med.

Du har helt rett; Det er vanvittig harry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du har helt rett; Det er vanvittig harry.

Jeg har spurt mange hva kriteriene er for å være harry, men ingen vet, Hvordan kan man da vite hva som er harry ?

Gammel har med alder å gjøre, tjukk har med vekt å gjøre, høy har med lengde på kroppen å gjøre, neger har med fargen på huden å gjøre, kinesisk har med språk å gjøre

men hva er harry ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spurt mange hva kriteriene er for å være harry, men ingen vet, Hvordan kan man da vite hva som er harry ?

Gammel har med alder å gjøre, tjukk har med vekt å gjøre, høy har med lengde på kroppen å gjøre, neger har med fargen på huden å gjøre, kinesisk har med språk å gjøre

men hva er harry ?

Det var en tråd her inne en gang om akkurat det der, men husker ikke helt hva som ble konklusjonen. Ble sikkert ingen konklusjon i det hele tatt, man er da på dol, he he.

Caps er vissnok harry. Det samme gjelder grilldress, slippers, hvite tennissokker og furukjøkken. (krysser av på alt)

Det som likevel er mest harry av alt, er å være fryktelig harry samtidig som man svever i den villfarelsen at man er veldig hip og trendy. See?

:harry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det var en tråd her inne en gang om akkurat det der, men husker ikke helt hva som ble konklusjonen. Ble sikkert ingen konklusjon i det hele tatt, man er da på dol, he he.

Caps er vissnok harry. Det samme gjelder grilldress, slippers, hvite tennissokker og furukjøkken. (krysser av på alt)

Det som likevel er mest harry av alt, er å være fryktelig harry samtidig som man svever i den villfarelsen at man er veldig hip og trendy. See?

:harry:

Ikke klokere, men dette er kanskje en del av det udefinerbare omtrent som andre følelser.

Når noen sier at noe er harry, så er det ca 20% sjanse for at det stemmer på meg, og omtrent like stor sjangs at det stemmer på en helt annen.

F eks fikk jeg beskjed at å kjøre en potetsekk i barnevogn var MEGET harry. Jeg kan ikke noe for at et par gamle kjerringer skulle hilse på potetsekken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke klokere, men dette er kanskje en del av det udefinerbare omtrent som andre følelser.

Når noen sier at noe er harry, så er det ca 20% sjanse for at det stemmer på meg, og omtrent like stor sjangs at det stemmer på en helt annen.

F eks fikk jeg beskjed at å kjøre en potetsekk i barnevogn var MEGET harry. Jeg kan ikke noe for at et par gamle kjerringer skulle hilse på potetsekken :)

Fant noe: ;-)

http://www.stud.ntnu.no/studorg/zenter/restored_files/Arkiv1999/okt99g/kulturstoff/Kalv%F8.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er magen i ulage eller føler du deg t-t-t-t-truffet ?

Øhh..feiltruffet. Asosial, eller rettere sagt usosial, kan jeg gå med på. En smule primitiv..tja,..under tvil. Dum? Pøhh!

Jeg er glup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en sånn rødvinflaske av Doktor Online her om dagen.

Dette var noe redaksjonen gjorde på pur faenskap, da de helt sikkert har lest her på dol at jeg kan dø av seriøse leverskader dersom jeg drikker alkohol. Rødvinen jeg fikk går selvsagt ut på dato i morgen, og de ba nærmest på sine knær om at jeg skulle drikke den.

Så den ordnet redaksjonen bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en sånn rødvinflaske av Doktor Online her om dagen.

Dette var noe redaksjonen gjorde på pur faenskap, da de helt sikkert har lest her på dol at jeg kan dø av seriøse leverskader dersom jeg drikker alkohol. Rødvinen jeg fikk går selvsagt ut på dato i morgen, og de ba nærmest på sine knær om at jeg skulle drikke den.

Så den ordnet redaksjonen bra!

De har helt sikkert feilsendt den. Jeg føler meg overbevist om at jeg er den riktige mottakeren her - både med hensyn til holdbarhetsdatoen, men også det faktum at jeg er endel mer sympatisk enn deg.

Så, bare videresend den du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...