Gå til innhold

Mens nr. 2 etter IVF forsøk forsinket?


luske

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg hadde et IVF forsøk like før jul som ikke var velykket (annet enn at det endte opp med 2x3 egg i fryseren) og fikk mensen 25. januar. Denne var sterk og klumpete og varte i 10 dager. Nå ventet jeg mensen igjen den 22. januar, men den har ennå ikke kommet og symtomene kroppen viser likner mer på eggløsning.

Er det andre som ahr erfaring med at mensen har blitt mye forsinket eller at de første syklusene er litt "forvirret".

Hadde jo tenkt å sette inn de frossne eggene ved neste eggløsning, men lurer da fælt på om de ikke er best å vente til neste syklus igjen for at kroppen skal bli helt "normal" igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke for å skape forhåpninger hos deg, men jeg har hørt om flere par som blir gravide på syklusen etter IVF-forsøk. Hva med å ta en test?! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vattull

Ta selvfølgelig en test for sikkerhets skyld som nevnt under, men mange opplever at mens nr 2 er ofte forsinket, gjerne rundt 40 dagers syklus!Normaliserer seg i løpet av de to neste syklusene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å skape forhåpninger hos deg, men jeg har hørt om flere par som blir gravide på syklusen etter IVF-forsøk. Hva med å ta en test?! :o)

Jeg hadde også IVF-forsøk i beg av des uten hell. Fikk mens den 23/12. og venter nå neste mens som er noen dager forsinket....har hørt at det er vanlig at syklusen "settes ut" litt. Tok en grav.test i morges , men den ga ikke noe særlig utslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å skape forhåpninger hos deg, men jeg har hørt om flere par som blir gravide på syklusen etter IVF-forsøk. Hva med å ta en test?! :o)

Har igrunnen ingen forhåpninger om å være gravid. Så jeg tar nok ikke noe test før det er gått svært lang tid over datoen. Men er avhengig av at syklusen min er normal for å sette inn de frossne embryoene - det føles iallefall litt tryggere å sette igang med det hvis jeg vet at syklusen er noenlunde ok.

:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...