Gå til innhold

Forlenge tiden til utløsning?


putte11365380469

Anbefalte innlegg

putte11365380469

Jeg har det kjente problemet med at jeg får utløsning så alt for tidlig. Jeg mener selv at jeg har litt trang forhud og vurderer å få fjernet denne. Har lest at de som har fått fjernet forhuden er i stand til å holde ut litt lenger. Ønsker å høre om det er noen her som har noen erfaringer. Vil gjerne ha argumenter både for og i mot. Hvor lang tid etter et slik inngrep må man vente med sex o.s.v..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 270
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    78

  • neuni

    60

  • tigertrollet

    50

  • Ulv I Faarikaal

    24

Hvis du bruker søkefunksjonen oppe til høyre i skjermbildet finner du mange tidligere innlegg om for trang forhud, tøyeøvelser og omskjæring.

Det er mange med samme problem som deg hvis det kan være til trøst:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

typen min hadde det samme problemet før. men han løste det ved å "øve seg" når han runket. dvs at når han kjente at han kom til å komme snart,så sluttet han og ventet litt før han begynnte igjen.. vet ikke om dette funker jeg,men d er kanskje verdt et forsøk? hva med penisring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert samme inngrep selv og lest mye informasjon ang. omskjæring, samt vært på konsultasjon hos urolog.

Som regel er de som er omskjært mer utholdende (finnes selvfølgelig unntak her også). Penishodet blir litt mer herdet når ikke forhuden ligger rundt. Personlig synes jeg det ser penere ut samt at det blir "lettere" å holde skikkelig rent.

Hvis du søker på "Male circumcision" på yahoo/google så finner du endel info. Vær oppmerksom på at mange som skriver enten er svært for eller svært imot inngrepet. Ellers er det noe info på www.circlist.com (såkalt "pro-circ" site). Har snakket med noen som ble omskjært i voksen alder og de var iallefall svært fornøyd (samt damene deres).

Ligger jo noen fagartikler her på doktoronline om temaet skrevet av Dr. B.Grunfeldt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert samme inngrep selv og lest mye informasjon ang. omskjæring, samt vært på konsultasjon hos urolog.

Som regel er de som er omskjært mer utholdende (finnes selvfølgelig unntak her også). Penishodet blir litt mer herdet når ikke forhuden ligger rundt. Personlig synes jeg det ser penere ut samt at det blir "lettere" å holde skikkelig rent.

Hvis du søker på "Male circumcision" på yahoo/google så finner du endel info. Vær oppmerksom på at mange som skriver enten er svært for eller svært imot inngrepet. Ellers er det noe info på www.circlist.com (såkalt "pro-circ" site). Har snakket med noen som ble omskjært i voksen alder og de var iallefall svært fornøyd (samt damene deres).

Ligger jo noen fagartikler her på doktoronline om temaet skrevet av Dr. B.Grunfeldt

Godt skrevet.

Det ironiske er at de som ofte er "veldig i mot", og skriver på de siden du viser til (samt ofte her på dol) er folk som ikke er omskjærte, og som ikke aner hva de snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke for alt i verden klare å gi deg ett eneste godt argument for hvorfor du skulle la være... hopp i det, du blir som en ny mann... personlig tror jeg kanskje at det er en liten myte at du blir så mye mer utholden når du er omskjært, men det er en annen diskusjon... det viktigste er at du selv føler deg fin og at du ikke plages av "lua"...

dessuten er det estetiske rundt en omskjært pikk så mye bedre... den ser "finere" ut, sier damene da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kan ikke for alt i verden klare å gi deg ett eneste godt argument for hvorfor du skulle la være... hopp i det, du blir som en ny mann... personlig tror jeg kanskje at det er en liten myte at du blir så mye mer utholden når du er omskjært, men det er en annen diskusjon... det viktigste er at du selv føler deg fin og at du ikke plages av "lua"...

dessuten er det estetiske rundt en omskjært pikk så mye bedre... den ser "finere" ut, sier damene da:-)

Det er penere, ja:-)

Men kan du svare meg på følgende: hvordan kan mannfolk med forhud ta sånn piercing som er som en stang gjennom pikken. Blir ikke forhuden i veien da? Bare kom på det sånn plutselig....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er penere, ja:-)

Men kan du svare meg på følgende: hvordan kan mannfolk med forhud ta sånn piercing som er som en stang gjennom pikken. Blir ikke forhuden i veien da? Bare kom på det sånn plutselig....:)

faen da, koffor må du komme med sånne spørsmål??? no kjem eg også til å sitte og lure på det heile kvelden.........

;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen da, koffor må du komme med sånne spørsmål??? no kjem eg også til å sitte og lure på det heile kvelden.........

;D

Hehe, du også.. :o)

Men ser du det ikke for deg: Forhuden er krøllet som en rullegardin bak de to kulene på hver ende av stanga..eller...forhuden er skviset over slik at det er en pukkel ut på hver side..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du også.. :o)

Men ser du det ikke for deg: Forhuden er krøllet som en rullegardin bak de to kulene på hver ende av stanga..eller...forhuden er skviset over slik at det er en pukkel ut på hver side..

Jeg ser det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du også.. :o)

Men ser du det ikke for deg: Forhuden er krøllet som en rullegardin bak de to kulene på hver ende av stanga..eller...forhuden er skviset over slik at det er en pukkel ut på hver side..

hehe ja, eg sitter med eit par sånne bilder på netthinna no. *riste på hodet for å få det vekk....næh..*

*flire* eg må få prozak til å skifte ut ringen med stang så eg får klarhet i detta ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja, eg sitter med eit par sånne bilder på netthinna no. *riste på hodet for å få det vekk....næh..*

*flire* eg må få prozak til å skifte ut ringen med stang så eg får klarhet i detta ;D

Ja, gjør det. Nå. For ringen kan jo bare dingle ut i hullet, DET skjønner jeg.

Det kan jo ikke være sånn at hvis man vil ha stang så må man omskjæres i samme slengen..*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser du noen løsning da?

Lage knappehull på hver side kanskje? :-)

Ja, det må være den eneste løsningen.

Æsj - jeg kniper beina i sammen bare ved tanken :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjør det. Nå. For ringen kan jo bare dingle ut i hullet, DET skjønner jeg.

Det kan jo ikke være sånn at hvis man vil ha stang så må man omskjæres i samme slengen..*s*

ehhhh heh...nå?? jammen...ikkje er han heime, og sånne sjapper er stengt no, må du skjønne, lille troll!

hmm...kanskje eg kan mekke noko i leire?

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja, eg sitter med eit par sånne bilder på netthinna no. *riste på hodet for å få det vekk....næh..*

*flire* eg må få prozak til å skifte ut ringen med stang så eg får klarhet i detta ;D

Neuni og trollet, dere ser jo ut til å ha erfaringer med makabre piercinger der nede: Hva syntes dere om en ring med to kuler?

En sånn en:

http://www.steelnavel.com/product.asp?ID=466

Eller

http://www.steelnavel.com/product.asp?ID=466

Jeg synes disse ser jævla kule ut, og vurderer veldig sterkt å gå for en sånn en :)

Neuni: Kan du ikke få kjæresten til å prøve en sånn, og så kan du gi en tilbakemeldinger her på om jeg bør skifte eller ikke?

Neida, det er ikke noe mas å prøve selv, men jeg er alltid så jævla redd for å få bennern når jeg drar til studioet og disse smekre jentene der klår meg på pikken, og jeg tør ikke å skifte selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neuni og trollet, dere ser jo ut til å ha erfaringer med makabre piercinger der nede: Hva syntes dere om en ring med to kuler?

En sånn en:

http://www.steelnavel.com/product.asp?ID=466

Eller

http://www.steelnavel.com/product.asp?ID=466

Jeg synes disse ser jævla kule ut, og vurderer veldig sterkt å gå for en sånn en :)

Neuni: Kan du ikke få kjæresten til å prøve en sånn, og så kan du gi en tilbakemeldinger her på om jeg bør skifte eller ikke?

Neida, det er ikke noe mas å prøve selv, men jeg er alltid så jævla redd for å få bennern når jeg drar til studioet og disse smekre jentene der klår meg på pikken, og jeg tør ikke å skifte selv...

http://www.pierceit.co.uk/pictures/your-pictures/yp-gal-pa-and.php3

En sånn en, skulle det være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...