Gå til innhold

Forlenge tiden til utløsning?


putte11365380469

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 270
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    78

  • neuni

    60

  • tigertrollet

    50

  • Ulv I Faarikaal

    24

Neuni og trollet, dere ser jo ut til å ha erfaringer med makabre piercinger der nede: Hva syntes dere om en ring med to kuler?

En sånn en:

http://www.steelnavel.com/product.asp?ID=466

Eller

http://www.steelnavel.com/product.asp?ID=466

Jeg synes disse ser jævla kule ut, og vurderer veldig sterkt å gå for en sånn en :)

Neuni: Kan du ikke få kjæresten til å prøve en sånn, og så kan du gi en tilbakemeldinger her på om jeg bør skifte eller ikke?

Neida, det er ikke noe mas å prøve selv, men jeg er alltid så jævla redd for å få bennern når jeg drar til studioet og disse smekre jentene der klår meg på pikken, og jeg tør ikke å skifte selv...

Ja, de der så jeg nettopp når jeg lette etter en sånn Ampallang. Synes den var fin jeg! Og sikkert godt for jenta:-)

Det er altså en bøyd Barbell..*briefer med nyervervet kunnskap*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

njaaaaaaa....litt i største laget for meg, som ikkje er så amerikansk av meg ;)

men her må jo problemet til tigertrollet være illustrert bra:

http://www.pierceit.co.uk/pictures/your-pictures/yp-gal-amp-pa-pn.php3

det ser jo ikkje akkurat ut som om forhuden på denna karen har tenkt å legge seg på utsida av stanga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de der så jeg nettopp når jeg lette etter en sånn Ampallang. Synes den var fin jeg! Og sikkert godt for jenta:-)

Det er altså en bøyd Barbell..*briefer med nyervervet kunnskap*

Jeg er litt usikker på hva den heter, da jeg ikke er helt inne i sjangeren, men det er i hvert fall en litt orginal PA.

Jeg vurderer å bytte til en 4 mm sånn en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

njaaaaaaa....litt i største laget for meg, som ikkje er så amerikansk av meg ;)

men her må jo problemet til tigertrollet være illustrert bra:

http://www.pierceit.co.uk/pictures/your-pictures/yp-gal-amp-pa-pn.php3

det ser jo ikkje akkurat ut som om forhuden på denna karen har tenkt å legge seg på utsida av stanga...

Men jeg tenkte ikke mest på tykkelsen. Enig i at den der var noe "stor".

Det jeg mente var den med to kuler, og man får dem også i alle tykkelser.

Jeg tror ikke at man i Norge får noe særlig større enn 4 mm (i hvert fall har ikke jeg sett sånt på studioene), og noen av disse amerikanske er jo tre ganger så tykke som så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tenkte ikke mest på tykkelsen. Enig i at den der var noe "stor".

Det jeg mente var den med to kuler, og man får dem også i alle tykkelser.

Jeg tror ikke at man i Norge får noe særlig større enn 4 mm (i hvert fall har ikke jeg sett sånt på studioene), og noen av disse amerikanske er jo tre ganger så tykke som så.

ahh. jo, dei er fine, sånne. men eg har da sett eksepsjonelt tjukke tingogtang liggende utstilt i sånnderre sjappe??

no husker eg ikkje åssen str prozak dingler rundt med, men han har også mumla om å skaffe seg ein større. mannfolk, altså - blir aldri fornøyde. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iiik! *klemme beina sammen* sånt noko har ingen adgang hos meg, iallfall! kvensomhelst kan jo få nikkelallergi berre av synet av fotoet.

Å fyttihelvete... jeg så på den likevel, dum som jeg er.

Det så da ut som om fyren har kappet opp med "kniv" for å utvide urinrøret.

Makan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt usikker på hva den heter, da jeg ikke er helt inne i sjangeren, men det er i hvert fall en litt orginal PA.

Jeg vurderer å bytte til en 4 mm sånn en :)

Den så j.... tykk ut den der på bildet (den sølvfargede)..eller er det 4mm?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fyttihelvete... jeg så på den likevel, dum som jeg er.

Det så da ut som om fyren har kappet opp med "kniv" for å utvide urinrøret.

Makan!

eg vil ikkje vite kva han har gjort for å blir sånn, det er like før eg må synge bæ bæ lille lam her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh. jo, dei er fine, sånne. men eg har da sett eksepsjonelt tjukke tingogtang liggende utstilt i sånnderre sjappe??

no husker eg ikkje åssen str prozak dingler rundt med, men han har også mumla om å skaffe seg ein større. mannfolk, altså - blir aldri fornøyde. ;)

Oki, det er mulig jeg tar feil når jeg sier at man ikke får tykkere enn 4 mm i Norge :)

Man blir fornøyd, men du aner ikke hvor deilig det er å få en tykkere en. Jeg har skiftet en gang, da fra den opprinnelige som hos meg var 2.0 mm (litt større enn vanlig), til 3.2 mm.

Du aner ikke hvor digg det er når du reiser deg opp og kjenner tyngden av den! :) Etter hvert vil man nok likevel ha noe større, men det skal ikke du være lei deg for. Det er tross alt de som er litt større som gjør mest for damene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg vil ikkje vite kva han har gjort for å blir sånn, det er like før eg må synge bæ bæ lille lam her.

Last ned litt Nick Cave. Det hjelper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så j.... tykk ut den der på bildet (den sølvfargede)..eller er det 4mm?

:)

Nei, den der er nok ganske ekstremt stor, tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, det er mulig jeg tar feil når jeg sier at man ikke får tykkere enn 4 mm i Norge :)

Man blir fornøyd, men du aner ikke hvor deilig det er å få en tykkere en. Jeg har skiftet en gang, da fra den opprinnelige som hos meg var 2.0 mm (litt større enn vanlig), til 3.2 mm.

Du aner ikke hvor digg det er når du reiser deg opp og kjenner tyngden av den! :) Etter hvert vil man nok likevel ha noe større, men det skal ikke du være lei deg for. Det er tross alt de som er litt større som gjør mest for damene :)

hehe... *planlegge overtalelsesangrepet på prozak for str 1 cm* ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...