Gå til innhold

Forlenge tiden til utløsning?


putte11365380469

Anbefalte innlegg

Hehe. Nå lo jeg høylytt for første gang i dag.

Godt forsøk for å være "tøff i trynet":-)

Jeg syntes den så ut som et lite dyr med kulene som øyne og sånn da..*flire*

Men hadde jeg dratt ned buksa på en fyr og et dyr av en sådan rase hadde jumpet fram..da hadde jeg nok ikke klart å holdt latterhikstene tilbake :D ..og jeg ler vanligvis ikke av dyr som hopper ut av buksene på folk altså;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 270
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    78

  • neuni

    60

  • tigertrollet

    50

  • Ulv I Faarikaal

    24

her er bilde av 3,2 mm, det ser jo ganske normalt ut, iallfall.

http://www.pierceit.co.uk/pictures/your-pictures/yp-gal-pa-lew.php3

Den ser skremmende ordinær ut på bildet. Jeg er sikker på at min er større enn det der, eller så har jeg rett og slett mindre kølle en fyren på bildet, og det gjør at den ser større ut!

Men som sagt: Jo større (innenfor det normale) jo bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Last ned litt Nick Cave. Det hjelper :)

er du sikker på det? *mistenksom* bæ bæ lille lam er jo veldig bra mot alt, haydn er bra mot klangforgiftning, tricky er for lange netter, og så er altså nick cave bra mot overdose piercing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... *planlegge overtalelsesangrepet på prozak for str 1 cm* ;D

Hehe, problemet er at man må følge løypa. Det blir tross alt noe vondt å skulle gå fra en på f.eks. 2.0 mm til en på 5 mm :)

Det vanlige er visst å kline til med 0.2 mm mer per utskiftning, men jeg hoppet jo fort ca 1,2 mm, så det går nok greit med litt større hopp.

Problemet er at jeg ikke tør å skifte selv, og jeg er alltid skeptisk til å skifte. Spesielt den gangen jeg gjorde det. Da var det en mann som gjorde det, og tenk om jeg DA hadde fått bennern? En jente klarer jeg å ro den i land med, men jeg ville sliti noe mer med en mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iiik! *klemme beina sammen* sånt noko har ingen adgang hos meg, iallfall! kvensomhelst kan jo få nikkelallergi berre av synet av fotoet.

Herregud ja. Den var jo blå! Tenk å fått den tredd opp i ... Nei, fyttirakkern! *brrrrr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er du sikker på det? *mistenksom* bæ bæ lille lam er jo veldig bra mot alt, haydn er bra mot klangforgiftning, tricky er for lange netter, og så er altså nick cave bra mot overdose piercing?

Tja... jeg vet egentlig ikke. Jeg sitter å hører på den geniale artisen nå, og begynte plutselig å tenke mye på å ta meg en tur innover til byen for å skifte piercing snart, så det er kanskje omvendt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, problemet er at man må følge løypa. Det blir tross alt noe vondt å skulle gå fra en på f.eks. 2.0 mm til en på 5 mm :)

Det vanlige er visst å kline til med 0.2 mm mer per utskiftning, men jeg hoppet jo fort ca 1,2 mm, så det går nok greit med litt større hopp.

Problemet er at jeg ikke tør å skifte selv, og jeg er alltid skeptisk til å skifte. Spesielt den gangen jeg gjorde det. Da var det en mann som gjorde det, og tenk om jeg DA hadde fått bennern? En jente klarer jeg å ro den i land med, men jeg ville sliti noe mer med en mann :)

hehe...det er da lett å ro det i land, da. med mindre mannen er homse vil du jo sleppe å sjå fyren meir ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... jeg vet egentlig ikke. Jeg sitter å hører på den geniale artisen nå, og begynte plutselig å tenke mye på å ta meg en tur innover til byen for å skifte piercing snart, så det er kanskje omvendt :)

oi - så hvis eg laster ned litt nick cave, så har eg plutselig ringer i brystvortene, og 347 metallduppeditter hengende mellom låra??

men forresten - åssen får man plass til detta i ei truse???

http://www.pierceit.co.uk/pictures/your-pictures/yp-gal-rich-pa-pad.php3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar - han har tatt på seg rosa nattlue :-)

hehehehehehehe...eg skjønner kva du meiner. dess meir eg glaner på disse bildene, dess meir ser sakene ut som heilt andre slags vesener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...det er da lett å ro det i land, da. med mindre mannen er homse vil du jo sleppe å sjå fyren meir ;)

Tja... Hehe, det ville i hvert fall blitt noe pinlig...

...for ikke å snakke om jævlig stressende å få den ned igjen.

Når jeg tenker etter så hadde det vel egentlig vært verre å få bennern med en jente der, for jeg ville jo blitt flau og når jeg blir flau prøver jeg å ro meg unna med humor, så jeg hadde ratt - i et svakt øyeblikk - bedt henne hjelpe meg med å få den ned igjen :)

Hmmm og da hadde jeg ratt blitt anmeldt for sextrakasering... Kjipt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi - så hvis eg laster ned litt nick cave, så har eg plutselig ringer i brystvortene, og 347 metallduppeditter hengende mellom låra??

men forresten - åssen får man plass til detta i ei truse???

http://www.pierceit.co.uk/pictures/your-pictures/yp-gal-rich-pa-pad.php3

Nja, jeg har jo ikke tatt noen flere piercinger, han funker nok bedre i forhold til å bytte dem ut med større!

Hehe, hvordan man får den der i en truse var ikke spørsmålet jeg stilte meg når jeg se den, men hvordan i helvete han får den inn i ei..................

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja... Hehe, det ville i hvert fall blitt noe pinlig...

...for ikke å snakke om jævlig stressende å få den ned igjen.

Når jeg tenker etter så hadde det vel egentlig vært verre å få bennern med en jente der, for jeg ville jo blitt flau og når jeg blir flau prøver jeg å ro meg unna med humor, så jeg hadde ratt - i et svakt øyeblikk - bedt henne hjelpe meg med å få den ned igjen :)

Hmmm og da hadde jeg ratt blitt anmeldt for sextrakasering... Kjipt...

anmeldt for sextrakassering etter å be henne om å hjelpe deg å få'n ned igjen? neida - ei som jobber med sånt er sikkert erfaren nok, og smokker til'n så'n daler kjapt...;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg har jo ikke tatt noen flere piercinger, han funker nok bedre i forhold til å bytte dem ut med større!

Hehe, hvordan man får den der i en truse var ikke spørsmålet jeg stilte meg når jeg se den, men hvordan i helvete han får den inn i ei..................

:)

hehehe - av ein eller annan grunn slo det meg ikkje å tenke på åssen man får den inn i ei dame. kanskje rett og slett fordi tanken var heilt uaktuell?? hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar - han har tatt på seg rosa nattlue :-)

Hehe, men det er kult med en orginal pikk!

Nå har jeg vendt meg til det, men en gang på treninga, i dusjen, så la jeg merke til en fyr som plutselig satt øynene sine i kølla mi, jeg så ned og så ringen, og forsto at han var noe imponert. Han sa ikke noe, men så noe brydd ut. Så sto vi der, to mannfolk under hver sin dusj, og plutselig klarte han lissom ikke mer. Jeg tror rett og slett ikke han klarte å holde det han ville si inne:

FY FAEN, HUN DAMA SOM FIKK DEG TIL Å GJØRE DET DER MÅ HA VÆRT JÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆVLA FIN...

:)

Jeg ble noe brydd da, men nå er det bare gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, men det er kult med en orginal pikk!

Nå har jeg vendt meg til det, men en gang på treninga, i dusjen, så la jeg merke til en fyr som plutselig satt øynene sine i kølla mi, jeg så ned og så ringen, og forsto at han var noe imponert. Han sa ikke noe, men så noe brydd ut. Så sto vi der, to mannfolk under hver sin dusj, og plutselig klarte han lissom ikke mer. Jeg tror rett og slett ikke han klarte å holde det han ville si inne:

FY FAEN, HUN DAMA SOM FIKK DEG TIL Å GJØRE DET DER MÅ HA VÆRT JÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆVLA FIN...

:)

Jeg ble noe brydd da, men nå er det bare gøy :)

HÆHÆHÆHÆHÆHÆHHÆÆÆÆHÆHÆHÆÆÆhhhhh hhhh hhhhhh *hikste av latter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe - av ein eller annan grunn slo det meg ikkje å tenke på åssen man får den inn i ei dame. kanskje rett og slett fordi tanken var heilt uaktuell?? hehehe

Faktisk så mistenker jeg at den der ikke går inn i en dame, og at fyren er jævla TØFFEL! At han rett og slett har latt dama si sette hengelås på den og beholde nøkkelen selv.

Det er sånn ekstrem sjalusi til slutt vil utvikle seg! :)

Helvete, det argumentet skal jeg bruke neste gang jeg krangler med sjalue kvinnfolk på samlivsforumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...