Gå til innhold

Til dere som kjenner meg/en liten utblåsning


Tinarina

Anbefalte innlegg

Blås i vei du! Vi tåler det :-) Det er litt terapi i det også vettu...

Tusen hjertelig for svar. (-: Godt dere lar meg blåse ut... Det er jaggu godt innimellom det, ja. Også som du sier; det hjelper litt det også! (-:

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest forslag(1)

Tusen hjertelig takk for at du støtter meg. Det betyr utrolig mye. (-:

Men det er kanskje ikke så rart at det er bare du (og foreløpig Bærtha) som forstår, for det er få her som kjenner til hele historien. Men det gjør du. Og jeg setter stor pris på at du "tar igjen" på mine vegne, da jeg faktisk fikk meg en trøkk i trynet av de andre som dømte meg...

Men til dere andres opplysning, så er barnevernet i bildet pga. mors atferd, og har vært det i 2 år. Nå skal vi inn til ny runde med barnevernet igjen, fordi nå har moren begynt å selge dop også... Men jeg synes det er direkte sjofelt av dere å komme med slikt dritt til meg, når dere ikke kjenner til meg i det hele tatt! Dårlige manerer, er det dere har!

Svale, takk igjen. Du er god å ha! (-:

Hilsen

Ingen dømmer deg,iallefall ikke jeg(håper ikke det var meg du siktet til!).Bare en av dem som luftet tankene mine jeg,uten at det av den grunn skulle oppfattes som kritikk.Og som både du og jeg skriver; Vi som ikke har hørt hele historien din kan heller ikke vite hva som er best for deg og dine.Vi kan heller ikke vite at vi har skrevet noe galt da vi uttalte oss kun på grunnlag av hovedinnlegget i denne tråden.Og den ga jo feil inntrykk av deg, ettersom mye av bakgrunnshistorien ikke står der.Jeg visste heller ikke at det var en mer innviklet/utdypende bakgrunnshistorie med barnevern og dop inn i bildet, sorry!Mente iallefall ikke noe galt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen dømmer deg,iallefall ikke jeg(håper ikke det var meg du siktet til!).Bare en av dem som luftet tankene mine jeg,uten at det av den grunn skulle oppfattes som kritikk.Og som både du og jeg skriver; Vi som ikke har hørt hele historien din kan heller ikke vite hva som er best for deg og dine.Vi kan heller ikke vite at vi har skrevet noe galt da vi uttalte oss kun på grunnlag av hovedinnlegget i denne tråden.Og den ga jo feil inntrykk av deg, ettersom mye av bakgrunnshistorien ikke står der.Jeg visste heller ikke at det var en mer innviklet/utdypende bakgrunnshistorie med barnevern og dop inn i bildet, sorry!Mente iallefall ikke noe galt!

Nei, jeg siktet vel egentlig ikke til deg... Men jeg forstår godt at dere hadde lite grunnlag å gå ut ifra. Jeg skrev jo ikke så mye annet enn at jeg var fortvilt. Så det er klart at jeg kan virke gal da. (-: Men så skrev jeg også denne linken til "de som kjenner meg", og de som gjør det, vet at det er dop og barnevern med i bildet.

Takk for at du tok deg tid til å svare igjen. (-: "No hard feelings"!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forslag1

Nei, jeg siktet vel egentlig ikke til deg... Men jeg forstår godt at dere hadde lite grunnlag å gå ut ifra. Jeg skrev jo ikke så mye annet enn at jeg var fortvilt. Så det er klart at jeg kan virke gal da. (-: Men så skrev jeg også denne linken til "de som kjenner meg", og de som gjør det, vet at det er dop og barnevern med i bildet.

Takk for at du tok deg tid til å svare igjen. (-: "No hard feelings"!

Klem

Ok, da burde jeg selvfølgelig ikke svart på innlegget ditt!

Håper ellers alt ordner seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg siktet vel egentlig ikke til deg... Men jeg forstår godt at dere hadde lite grunnlag å gå ut ifra. Jeg skrev jo ikke så mye annet enn at jeg var fortvilt. Så det er klart at jeg kan virke gal da. (-: Men så skrev jeg også denne linken til "de som kjenner meg", og de som gjør det, vet at det er dop og barnevern med i bildet.

Takk for at du tok deg tid til å svare igjen. (-: "No hard feelings"!

Klem

Du nevnte noe om at vi burde fokusere på de 2 som allerede finnes.

Ja, vi gjør det. Her hos oss er det stabilt og trygt. Vi har faste rutiner og ordnede forhold. Så vi er totalt skikket for hvor mange barn som helst! Men det som er, er at moren ødelegger våre rutiner og opplegg, ved å ikke stille opp på avtaler/bryte de.

Så det er klart at kroppen min blir stresset og urolig, så lenge vi aldri vet når hun sender neste "bombe". Og jeg har ikke påstått at hun er årsaken til vår barnløshet, men at hun/hennes uansvarlighet har INNVIRKNING på det. Det er soleklart!

Håper du/dere alle forstå bedre nå.

Vi håper barna kan bo fullt hos oss, slik at vi kan skape faste, trygge rammer rundt barna, og at vi alle kan leve stabilt, - en gang for alle!

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, da burde jeg selvfølgelig ikke svart på innlegget ditt!

Håper ellers alt ordner seg!

Det går helt greit. Du var ikke av så ille du, da.. (-: Det var andre som bjeffet værre.

Kan jeg spørre hvem du er?

Og ja, alt går bra til slutt! Vi gir oss ikke nå!

koz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forslag1

Du nevnte noe om at vi burde fokusere på de 2 som allerede finnes.

Ja, vi gjør det. Her hos oss er det stabilt og trygt. Vi har faste rutiner og ordnede forhold. Så vi er totalt skikket for hvor mange barn som helst! Men det som er, er at moren ødelegger våre rutiner og opplegg, ved å ikke stille opp på avtaler/bryte de.

Så det er klart at kroppen min blir stresset og urolig, så lenge vi aldri vet når hun sender neste "bombe". Og jeg har ikke påstått at hun er årsaken til vår barnløshet, men at hun/hennes uansvarlighet har INNVIRKNING på det. Det er soleklart!

Håper du/dere alle forstå bedre nå.

Vi håper barna kan bo fullt hos oss, slik at vi kan skape faste, trygge rammer rundt barna, og at vi alle kan leve stabilt, - en gang for alle!

Hilsen meg

Ok,forstår mye mere nå etter du har forklart litt mer.Har du mail eller er du aktiv i noen gruppe?Jeg liker ikke og basunere ut her åpent for alle...*kremt*

Jeg tar kvelden nå(eller natten da),men titter innom her i morra!Kansje vi &snakkes& siden : )

Go´natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei tinarina jeg kjenner deg ikke men jeg har dyp medfølelse for deg. alle som har sunn fornuft vet at ytre påvirkninger og psyken har mye å si når det gjelder og klare og lage barn det er ne kjent faktor. derfor syns jeg det er trist at du er havnet i en slik situasjon. for barnløshet er en forferdelig ting, det er også med på å slite på deg din partner. og je det er dritt urettferdig når folk som ikke kan ta vare på barna og som driter i dem får barn, mens sånne som oss som gjør allt for og få barn ønsker oss det sterkere enn noe annet får det ikke. den tanken streifer meg hver eneste dag blir skikelig frustrert av det det er så urettferdig at noen bare spytter ut unger som tygge gummi mens andre må ta hormoner fryse ned egg ta prøverør gå igjennom så sinnsykt mye, og kanskje enda ikke lykkes. fikk ut litt jeg og nå. skal jeg anbefale deg noe er og ta med deg mannen din til maldivene i en tre ukers tid ta med deg pergotime eggløsningstest og litt progesteron og ta en avslapende og velfortjent kjærlihets tur .jeg har vært der og det er en drømm av avlapning bare par egen liten strand. ingen super fine toppløse damer som ligger og gnir seg i sola og håper mannen din ser på henne :-) det er kun fokus på dere to. herlig.

jeg håper av hele mitt hjerte at det blir din tur en gang og at du får en liten.

stooor trøstekos fralille line ps til alle dere bedrewissere ikke svar på innlegg hvis dere ikke kan ha respekt og si noen god ord. det er ingen som er på denne siden som ønsker og bli dømt få pepper vi er her for og få trøst oppbakking og ha noen å sympatisere med hjelpe hverandre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forslag 2

hei tinarina jeg kjenner deg ikke men jeg har dyp medfølelse for deg. alle som har sunn fornuft vet at ytre påvirkninger og psyken har mye å si når det gjelder og klare og lage barn det er ne kjent faktor. derfor syns jeg det er trist at du er havnet i en slik situasjon. for barnløshet er en forferdelig ting, det er også med på å slite på deg din partner. og je det er dritt urettferdig når folk som ikke kan ta vare på barna og som driter i dem får barn, mens sånne som oss som gjør allt for og få barn ønsker oss det sterkere enn noe annet får det ikke. den tanken streifer meg hver eneste dag blir skikelig frustrert av det det er så urettferdig at noen bare spytter ut unger som tygge gummi mens andre må ta hormoner fryse ned egg ta prøverør gå igjennom så sinnsykt mye, og kanskje enda ikke lykkes. fikk ut litt jeg og nå. skal jeg anbefale deg noe er og ta med deg mannen din til maldivene i en tre ukers tid ta med deg pergotime eggløsningstest og litt progesteron og ta en avslapende og velfortjent kjærlihets tur .jeg har vært der og det er en drømm av avlapning bare par egen liten strand. ingen super fine toppløse damer som ligger og gnir seg i sola og håper mannen din ser på henne :-) det er kun fokus på dere to. herlig.

jeg håper av hele mitt hjerte at det blir din tur en gang og at du får en liten.

stooor trøstekos fralille line ps til alle dere bedrewissere ikke svar på innlegg hvis dere ikke kan ha respekt og si noen god ord. det er ingen som er på denne siden som ønsker og bli dømt få pepper vi er her for og få trøst oppbakking og ha noen å sympatisere med hjelpe hverandre.....

Jeg er nok en av de det siktes til som er "ufin" og gir "pepper".

Ikke fordi tinarina og dere andre ikke har min sympati for det har dere (er der jeg og) men det går ikke an å legge skylden for egne problemer på andre mennesker. Det er noe de allerfleste forstår (trodde da jeg)

Jepp psyken har noe å si men slettes ikke alt, og det blir ikke bedre av at man går rundt og tror at dette er andres feil. Da kommer man jo aldri til å ta tak i egne problemer og få orden på eget liv da!

Tror ingen er tjent med å grave seg ned i egen ulykke. Kjempe leit er det når ønskebarnet ikke kommer men det er ingens feil!

Og fremdeles mener jeg at det er galskap av tinarina å skylde på mannens x-kone men ellers har hun min fulle sympati og håp om at hun lykkes snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...