Gjest Potetmos med ost Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Smakt det? Kjøpte to poser potetmos og ante fred og ingen fare, helt til jeg til min store forskrekkelse så at det står 'nyhet - med ost' på posene. Dette høres helt grusomt ut synes jeg, derfor lurer jeg på om det er ok eller om jeg har rett? Skal bare ha det ved siden av middagspølser. 0 Siter
Soria Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Jeg så de posene på butikken da jeg skulle kjøpe mos, men jeg ville ikke ha dem. Du får smake og fortelle her om de var brukbare 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Har kjøpt - og smakt. Syntes det smakte skuffende likt den vanlige, jeg. Men så ønsket jeg jo at den skulle smake annerledes, da.... 0 Siter
amber sun Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Jeg liker ost på det meste, og derfor prøvde jeg en sånn pose en gang. Selv ble jeg noe skuffet, for det smakte nesten akkurat som den vanlige potetmosen. Så vi har bare kjøpt den vanlige etterpå.- Den med ost var kanskje litt mektigere, men noe annet kunne jeg ikke kjenne forskjell på mht. smak. Men ost er jo godt til mye (har akkurat spist popcorn med revet ost...) 0 Siter
Gjest bøffelku Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Den med ost er for dem som trenger å legge på seg litt. Mektig og kaloririk. Ellers er smaken helt den samme ; ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.