-
Dette snakker vi om nå
Hver gang jeg sitter på venterommet på DPS ser jeg en glad pasient løpe mot behandleren (1)
Glitter ·GlitterHvilke symptomer på autisme har du og hvordan påvirkes hverdagen din av de? (17)
AnonymBruker ·AnonymBruker
Kategorier
-
Temaoversikt
-
- 2,1m
- innlegg
-
- Ville du vært venner med noen som har sittet i fengsel?
- Av AnonymBruker,
-
- 1,5k
- innlegg
-
- Har du et annet ord for å snødøpe noen?
- Av Musikk,
-
- 142,7k
- innlegg
-
- Bilyd på hjertet - kreft?
- Av Lady HM,
-
- 3,1k
- innlegg
-
- Begynne å ta ut privat afp ved 62 år eller vente ?
- Av Nicklusheletida,
-
- 976
- innlegg
-
- Humortråden
- Av AnonymBruker,
-
- 495,3k
- innlegg
-
- Blomster eller gavekort til 7. klassing?
- Av laban,
-
- 149k
- innlegg
-
- Positiv test?
- Av Musikk,
-
- 82,2k
- innlegg
-
- Ukas trening uke 25
- Av Vhanja,
-
- 21k
- innlegg
-
- 794,5k
- innlegg
-
- Hva har behandler gjort ekstra for deg?
- Av AnonymBruker,
-
- 351,2k
- innlegg
-
- En bra mann der ute?? En " rant"
- Av morsan,
-
- 11,3k
- innlegg
-
- Numerologi, tror dere på det?
- Av AnonymBruker,
-
- 8,4k
- innlegg
-
- 77,8k
- innlegg
-
- Emely trådene til Musikk
- Av AnonymBruker,
-
- 32,6k
- innlegg
-
-
Forumstatistikk
462,2k
Totalt antall emner4,3m
Totalt antall innlegg
