Gå til innhold

tre testikler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har merket at jeg har noe som likner på en liten testikkel, men jeg vet ikke om den har vært der før, trolig ikke, hva kan det være? jeg har også flyttet, så fastlegen min er ganske langt unna, er det noe annet alternativ? for det er også flere ting jeg lurer på angående kjønssykdommer også...gutt84...

Gjest nicket mitt er opptatt
Skrevet

kan det være en utvekst? en vorte eller liknende?

Skrevet

kan det være en utvekst? en vorte eller liknende?

nei ingen utvekst, den er inni pungen... men jeg får kanskje prøve å få time hos en annen lege, eller bytte fastlege, men hvor finner man de helsestasjonene som man sjekker seg for kjønnssykdommer? er det noe om det på nett?

Skrevet

nei ingen utvekst, den er inni pungen... men jeg får kanskje prøve å få time hos en annen lege, eller bytte fastlege, men hvor finner man de helsestasjonene som man sjekker seg for kjønnssykdommer? er det noe om det på nett?

Ring vanlig lege i første omgang, h*n gir deg da henvisning videre hvis behov.

Skrevet

En bitestikkel?

Jeg leser alltid det som bite-stikkel jeg...

Skrevet

Jeg leser alltid det som bite-stikkel jeg...

*AU*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...