Gå til innhold

Cellulitter...

Anbefalte innlegg

Gjest qxibil
Skrevet

Hei"

Er det noen som har gjort seg erfaringer med ulike metoder for å fjerne kvinnens verste fiende (?), nemlig cellulitten? Jeg begynner å innse at de ikke blir borte av seg selv (nemlig), og skulle virkelig ønske at noen kunne gi meg noen gode tips som ikke er sponset av produsent...

Vil bli svæææært takknemlig! *bukker og takker og gjør kinesisk hilsen*

Gjest tjohooo
Skrevet

En kombinasjon av trening og kremer kan ihvertfall få dem litt mindre synlige.

Gjest qxibil
Skrevet

En kombinasjon av trening og kremer kan ihvertfall få dem litt mindre synlige.

Takk for svra.. men har du noen spesielle kremer å anbefale? Det er jo et særdeles rikholdig utvalg på den slags... Svært forvirrende :-/

Gjest tjohooo
Skrevet

Takk for svra.. men har du noen spesielle kremer å anbefale? Det er jo et særdeles rikholdig utvalg på den slags... Svært forvirrende :-/

Den der norske de reklamerer for på tv-shop skal visst virke. Men den er dyr da. Kanskje prøve masse mosjon i første omgang, omlegging av kosthold og utrensking av kroppen?

Skrevet

TV2 hadde en forbrukertest på cellulitter mener jeg å huske. Tror ikke noen av kremene de testet funket noe særlig. De som er anbefalt er å trene, drikke mye vann og massere dypt f.eks når du dusjer. Mirakelkuren er ennå ikke oppfunnet, da hadde oppfinneren i tilfelle vært utrolig rik, nesten like rik som penisforlengeroppfinneren hadde blitt.

c",)

Gjest qxibil
Skrevet

Kvinnens verste fiende?

Ja, som du ser lot jeg det henge litt i lufta med et spørsmålstegn under - for de er riktignok plagsomme, men jeg er ikke overbevist om at de er min aller verste fiende... Så kan man jo diskutere hva som er verst, da..

skjønne?

Gjest qxibil
Skrevet

Den der norske de reklamerer for på tv-shop skal visst virke. Men den er dyr da. Kanskje prøve masse mosjon i første omgang, omlegging av kosthold og utrensking av kroppen?

Jeg føler at jeg nesten mister håpet. Er det virkelig slik at har de først kommet, får man dem aldri bort?! Hvorfor advarte ingen meg da jeg var 17 og cellulitt-fri?!

*hytter med neven til mamma og andre som burde visst bedre* ;-)

Jeg har også sett reklamene, men jeg greier ikke å tro på det jeg ser og hører der. Derfor etterlyste jeg noen med personlige erfaringer med en bestemt metode... men takk for svar, folkens!

Har hørt at kullsyreholdig drikke øker sjansen for cellulitter? Noen som har en mening om dette?

Gjest etter den søte kløe
Skrevet

Jeg føler at jeg nesten mister håpet. Er det virkelig slik at har de først kommet, får man dem aldri bort?! Hvorfor advarte ingen meg da jeg var 17 og cellulitt-fri?!

Jeg har også sett reklamene, men jeg greier ikke å tro på det jeg ser og hører der. Derfor etterlyste jeg noen med personlige erfaringer med en bestemt metode... men takk for svar, folkens!

Har hørt at kullsyreholdig drikke øker sjansen for cellulitter? Noen som har en mening om dette?

Straffen til colagenerasjonen.

Gjest cellami
Skrevet

Vektnedgang og trening hjelper.

Etter at jeg gikk opp i vekt siste halvåret har jeg fått cellulitter i en alder av 43. Fy så stygt det ser ut!. Det er bare å sette i gang å trene av seg ekstrafettet så fyker cellulittene samme veien.

Skrevet

Det beste våpenet er trening og atter trening. Kremer hjelper lite - det eneste de gjør er å virke vanndrivende, men effekten opphører så snart du slutter å bruke dem. Det blir fort dyrt, m.a.o.! Begynn å sykle f.eks., og spis sunt - det er definitivt det som får deg lengst på vei.

Gjest qxibil
Skrevet

Vektnedgang og trening hjelper.

Etter at jeg gikk opp i vekt siste halvåret har jeg fått cellulitter i en alder av 43. Fy så stygt det ser ut!. Det er bare å sette i gang å trene av seg ekstrafettet så fyker cellulittene samme veien.

Hei & takk for svar!

Øyner håp i den siste setningen din; "så fyker cellulittene samme vei". De kan altså bli borte igjen? Har du lyktes med å få bort noen av dine?

*gnist av håp lyser ut av øynene mine*

Skrevet

For mange, mange år siden, i min fagre ungdom, da jeg gikk på skole i det store ytland, ble jeg venninne med skolens vakreste jente. Hun var slank, langåret og vakker. Og hadde cellulitter. Vi var 15 år...

Fortvilelsen var stor, frøkna aspirerte til modell (skulle forundre meg mye om ikke klarte det).

Kuren?

Cellulittkrem i gode doser, surr lår, hofter og mage meg gladpack, og sykle. I en halvtime. Hver dag. Det gjorde visst underverker i løpet av et par måneder, for frøkna var svært besluttsom.

Den varige effekten vet jeg ingenting om, for jeg flyttet hjem til MorNorge etterpå.

"Kuren" ble anbefalt av familielegen deres.

Og såvidt jeg vet er cellulitter hormonelt, akkurat som strekkmerker. Noen får det, andre får det ikke, slanke eller lubne eller tykke.

Gjest qxibil
Skrevet

For mange, mange år siden, i min fagre ungdom, da jeg gikk på skole i det store ytland, ble jeg venninne med skolens vakreste jente. Hun var slank, langåret og vakker. Og hadde cellulitter. Vi var 15 år...

Fortvilelsen var stor, frøkna aspirerte til modell (skulle forundre meg mye om ikke klarte det).

Kuren?

Cellulittkrem i gode doser, surr lår, hofter og mage meg gladpack, og sykle. I en halvtime. Hver dag. Det gjorde visst underverker i løpet av et par måneder, for frøkna var svært besluttsom.

Den varige effekten vet jeg ingenting om, for jeg flyttet hjem til MorNorge etterpå.

"Kuren" ble anbefalt av familielegen deres.

Og såvidt jeg vet er cellulitter hormonelt, akkurat som strekkmerker. Noen får det, andre får det ikke, slanke eller lubne eller tykke.

Veldig interessant! Hvis dette stemmer, så tror jeg sannelig at motivasjonen min er god og dessuten økende; jeg er villig til å prøve krem og pak og sykling, jeg, hvis det kan gjøre speilbildet mer utholdelig... Er dette mange år siden? Du har ikke navnet på kremen, kanskje? Jeg virker nok noe desperat, og det er sannsynligvis fordi jeg er det :-)

Takk og takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...