Cumbria Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Det øsregner, og grillpartyet er avlyst. Sitter her med en hel indrefilet av svin, og lurer på hva jeg skal gjøre med den. Har ikke tilberedt en slik innendørs før. Skal jeg marinere den, og hvordan skal jeg steke den? 0 Siter
Freya Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Hvis jeg er i tvil pleier jeg å gå inn på matprat.no, finner som oftest noen oppskrifter der. 0 Siter
avidi Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Hvis jeg er i tvil pleier jeg å gå inn på matprat.no, finner som oftest noen oppskrifter der. Du trenger ikke å marinere den. Smør en ildfast form med olivenolje,salt og pepere hele fileten og legg den i formen. Stekes ved 180 grader i ca. 30 min. Ta ut formen og legg på oppskåret løk, Squash og spekeskinke. Sett formen inni oven igjen i ca. 10 min til skinken er lett sprø og løken er myk. Serveres med fløtegratinerte poteter og mais til. 0 Siter
Freya Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Du trenger ikke å marinere den. Smør en ildfast form med olivenolje,salt og pepere hele fileten og legg den i formen. Stekes ved 180 grader i ca. 30 min. Ta ut formen og legg på oppskåret løk, Squash og spekeskinke. Sett formen inni oven igjen i ca. 10 min til skinken er lett sprø og løken er myk. Serveres med fløtegratinerte poteter og mais til. Fint det, men si det til Cumbria. Jeg har ikke tenkt å spise svinefilet i dag. 0 Siter
flisa Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Jeg hadde delt den halvesi igjennom på langs, og puttet inn noe bacon og litt dijonsennep - pepper, surret den med hyssing - svidd den av i panna og stekt den ferdig i ovnen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.