Gå til innhold

ekornes skinnsofa

Anbefalte innlegg

Gjest sol og regn
Skrevet

Jeg skal kjøpe sofa. Enten paloma chocolate stockholm i hud eller manhattan paloma sort.

Er det noen som har disse og kan fortelle meg om de er fornøyd?

Fortsetter under...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jøss, er ikke Stockholm out of date snart? En venn av meg som jobber på Ekornes fikk en sånn for alvorlig mange år siden. Men altså ... God å sitte i, det er den definitivt. Hans er i stoff, da. Syns skinn er noe kalde greier og jeg ser frem til at jeg kan få byttet ut skinnsofaen min...

Skrevet

Jøss, er ikke Stockholm out of date snart? En venn av meg som jobber på Ekornes fikk en sånn for alvorlig mange år siden. Men altså ... God å sitte i, det er den definitivt. Hans er i stoff, da. Syns skinn er noe kalde greier og jeg ser frem til at jeg kan få byttet ut skinnsofaen min...

Vi har en Manhattan i grått skinn og bøk og er fornøyd med den. Jeg var egentlig skeptisk til skinn, men det er veldig praktisk med småbarn i huset. Den er god å sitte i og har holdt seg veldig bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...