Gjest sol og regn Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Jeg skal kjøpe sofa. Enten paloma chocolate stockholm i hud eller manhattan paloma sort. Er det noen som har disse og kan fortelle meg om de er fornøyd? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Jøss, er ikke Stockholm out of date snart? En venn av meg som jobber på Ekornes fikk en sånn for alvorlig mange år siden. Men altså ... God å sitte i, det er den definitivt. Hans er i stoff, da. Syns skinn er noe kalde greier og jeg ser frem til at jeg kan få byttet ut skinnsofaen min... 0 Siter
....AV Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Jøss, er ikke Stockholm out of date snart? En venn av meg som jobber på Ekornes fikk en sånn for alvorlig mange år siden. Men altså ... God å sitte i, det er den definitivt. Hans er i stoff, da. Syns skinn er noe kalde greier og jeg ser frem til at jeg kan få byttet ut skinnsofaen min... Vi har en Manhattan i grått skinn og bøk og er fornøyd med den. Jeg var egentlig skeptisk til skinn, men det er veldig praktisk med småbarn i huset. Den er god å sitte i og har holdt seg veldig bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.