Gå til innhold

Nyrebekkenbetennelse

Anbefalte innlegg

Gjest årsak?
Skrevet

Min mor har sannsynligvis fått nyrebekkenbetennelse for andre gang dette halvåret. Jeg stusser litt over at hun har fått det igjen, trodde ikke nyrebekkenbetennelse for så veldig vanlig å få. Hva kan være årsaken?

Fortsetter under...

Skrevet

Nyrebekkenbetennelse kan oppstå av urinveisinfeksjoner som ikke blir behandlet. Kanskje er det årsaken? Det finnes sånne urinstix som du kan sjekke selv om du har urinveisinfeksjon. Vet ikke hvor det er å få kjøpt, og min egen erfaring er at de ikke alltid gir utslag selv om dyrkning viser infeksjon. Men mange har god nytte av stixene, så kanskje er det en idè?

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...