Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen her inne kan tipse meg om en gresk øy. Helst med fine strender og bra muligheter for uteliv, snorkling og spreke aktiviteter.

Tenker spesielt på Karpathos, kan det anbefales mon tro?:)

Gjest Morsk
Skrevet

Karpatos er ikke den mest livfulle øya, så det er etpar av punktene dine som ikke oppfylles helt..

Rhodos burde være et mer naturlig valg.

Skrevet

Karpatos er ikke den mest livfulle øya, så det er etpar av punktene dine som ikke oppfylles helt..

Rhodos burde være et mer naturlig valg.

Er ikke så lysten på Rhodos egentlig...har av en eller annen grunn fått et inntrykk av at det er Hellas svar på Gran Canaria? Isåfall blir det litt fort traurig...

Men jeg vil ikke ha masse turist og fjortisfyll som "uteliv", men koselige restauranter/barer, type lokale utesteder.

Gjest Morsk
Skrevet

Er ikke så lysten på Rhodos egentlig...har av en eller annen grunn fått et inntrykk av at det er Hellas svar på Gran Canaria? Isåfall blir det litt fort traurig...

Men jeg vil ikke ha masse turist og fjortisfyll som "uteliv", men koselige restauranter/barer, type lokale utesteder.

Ok. Du kan jo lese litt om karpathos her og vurdere selv. Mange har den som sin absolutte favoritt bland de greske øyer, mens den for andre blir for stille og rolig.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=8114074

Skrevet

Ikke _helt_ Gran Canaria, men en "lettversjon".

"........................................."

Mista nikket
Skrevet

jeg ville ikke anbefale Karpathos til de kriteriene du setter. Utelivet er heller kjedelig.

Skrevet

Chios!

hehe skulle akkurat til og si det:-)

Du har visst frelst meg på det området:-)

Gjest Aina E
Skrevet

Her er jeg år etter år:

http://www.aeginagreece.com/

Hvis du attpåtil bestiller rom på Hotel Delfini i Aghia Marina, kan du få skikkelig god service med personlig atmosfære. Og HVIS du skulle finne på å gjøre det, MÅ du hilse nedover...

Definitivt ikke spesielt overfylt av pakketurister.

Skrevet

hehe skulle akkurat til og si det:-)

Du har visst frelst meg på det området:-)

Hihi, det er bra! :)

Skrevet

Har hørt mye fint om Karpathos, men har ikke vært der selv:)

Men, har andre anbefalinger til deg:

Poros er en flott øy som ligger like utenfor Athen. Veldig "gresk" med fin stemning, trange smug, små hus osv. OK strender, men ikke de fineste:) Utelivet er hyggelig med lokale tavernaer, puber, musikkafeer osv..

Paros er enda mer idyllisk. Flott sentrum i Naoussa, med flott havn, mange hyggelige tavernaer og her er det også trivelig på kvelden med diverse koselige utesteder.

Siste tips: Athytos. Lilleput har reiser dit. Flott sted på fastlandet. I Halkidiki. Sentrum består av steinsatte hus, brosteinsgater, koselige tavernaer, litt butikker osv.

Flotte strender, vidunderlig mat, kjempekoselig sentrum og alt man kan ønske. Deilig sted!

God tur hvor du enn reiser:))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...