Gjest shoa Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Glidelåsen på buksen min er blitt ødelagt. Noen som vet hvor jeg kan få fikset dette? Trenger den innen lørdag for da drar jeg bort! (Jada, vet det er KORT frist, det er derfor jeg ikke leverer den til butikken som reklamasjon..). Bor nær Asker og finner ingen skreddere i Asker på gulesider.no. Alt i Asker, Drammen og Sandvika ville vært bra 0 Siter
Gjest glidelås Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Da kjøper man ny glidelås. Frem med den gamle singeren. 0 Siter
Gemini Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Søk på gulesider.no med systuer som søkefelt. i Asker får du opp 4 stk. Alternativt bruk søm som søkeord. 0 Siter
Gjest kjære vene, sy selv Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Er vi virkelig blitt så hjelpesløse at vi ikke klarer å bytte en GLIDELÅS i en bukse ???!!!!???? 0 Siter
Gjest shoa Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Er vi virkelig blitt så hjelpesløse at vi ikke klarer å bytte en GLIDELÅS i en bukse ???!!!!???? Jeg aner da ikke hvordan jeg syr en glidelås. Er det en selvfølge, lærer man slikt på skolen? Nei! 0 Siter
Gjest shoa Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Da kjøper man ny glidelås. Frem med den gamle singeren. Og når man ikke har symaskin og ikke kan sy må man ha hjelp 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.