Gå til innhold

Legge opp gardiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte gardiner som jeg måtte legge opp og sånn fix-teip. Sist jeg brukte slik var det bare å stryke på, så satt det. Nå vil det bare feste seg på den ene siden. Jeg har prøvd å stryke på begge sider, men det fungerer ikke. Hva gjør jeg feil? Bør jeg bare ta tekstillim istedet?

PS Har ikke symaskin, er ikke flink til å sy, har ingen venner i byen som kan sy og har ikke tid til å levere fra meg gardinene.

Fortsetter under...

Skrevet

Sikker på at det ikke er et slags dekkpapir på den siden uten lim da -som du ikke har dratt av?

Skrevet

Sikker på at det ikke er et slags dekkpapir på den siden uten lim da -som du ikke har dratt av?

hm. det er vel kanskje det da. det er jo en sånn tykk teiplignende dings.og når jeg tenker etter så..ja, selvfølgelig.

takk. jeg har visst hodet i et annet univers om dagen ;)

Skrevet

Er gubben i julestemning? Hils han fra meg da. God jul til deg også :-)

(eller er det litt tidlig å si god jul til folk?)

Skrevet

Er gubben i julestemning? Hils han fra meg da. God jul til deg også :-)

(eller er det litt tidlig å si god jul til folk?)

Gubben er aldri i julestemning, Han blir sliten av det jeg gjør han...:)

Men han er en jævel på å få det pent rundt seg. Nå driver vi og rydde ut av kjøkkenet for vi skal male veggen.

Han har forresten hosta på seg six-pack siste uka - skulle jeg si - hehe

Og så skulle jeg hilse God Jul tilbake -. . han svitsjer på tv'en.

Skrevet

Men han er en jævel på å få det pent rundt seg. Nå driver vi og rydde ut av kjøkkenet for vi skal male veggen.

lol...hosta på seg sixpack..ja, kanskje det er veien til en atletisk fremtoning?

Hvor mye må man røke for å få tilstrekkelig hoste?

Annonse

Skrevet

Dessuten kan du si til han at de hvite muslimene har rømt saiten, så han går ikke glipp av noe.

Skrevet

lol...hosta på seg sixpack..ja, kanskje det er veien til en atletisk fremtoning?

Hvor mye må man røke for å få tilstrekkelig hoste?

Aner ikke - han har ikke røkt på 7 år heldigvis - men vi er sjuke alle sammen her i huset om dagen - slitsomt.

Skrevet

Dessuten kan du si til han at de hvite muslimene har rømt saiten, så han går ikke glipp av noe.

Jeg skjønte ikke en dritt av det - men han svarte: "Jeg veit det, - de syns vel ikke lenger det er noe moro å sitte å klappe hverandre på ryggen" :)

Skrevet

Aner ikke - han har ikke røkt på 7 år heldigvis - men vi er sjuke alle sammen her i huset om dagen - slitsomt.

Ok, du må se lyst på det. En tre-dagers kan komme godt med nå i julestria.

Skrevet

Ok, du må se lyst på det. En tre-dagers kan komme godt med nå i julestria.

hadde jeg enda vært i form så jeg fikk gjort noe -. - - men jeg jobber litt hjemmefra da - vi holder på med en reklamefilm om dagen .. .og i morgen MÅ jeg på jobb - for da skal vi kjøre opptak. GÅSJ.

Skrevet

Jeg skjønte ikke en dritt av det - men han svarte: "Jeg veit det, - de syns vel ikke lenger det er noe moro å sitte å klappe hverandre på ryggen" :)

Han skjønner selvsagt. Jeg er bare innom for ikke å bli glemt :-) Har ikke noe fornuftig å komme med.

Skrevet

Han skjønner selvsagt. Jeg er bare innom for ikke å bli glemt :-) Har ikke noe fornuftig å komme med.

En riktig god juleklem fra meg da ! :)

*host, bjeff*

Annonse

Skrevet

hadde jeg enda vært i form så jeg fikk gjort noe -. - - men jeg jobber litt hjemmefra da - vi holder på med en reklamefilm om dagen .. .og i morgen MÅ jeg på jobb - for da skal vi kjøre opptak. GÅSJ.

Huff og huff. Du får ha lykke til da. Høres ikke særlig fristende ut. Men må man, så må man.

Skrevet

En riktig god juleklem fra meg da ! :)

*host, bjeff*

Takk..det samme til deg. Uten hoste da :-)

Skrevet

....du er selvfølgelig innom fordi du er så glad i damene her inne...;)

Skrevet

....du er selvfølgelig innom fordi du er så glad i damene her inne...;)

Pøh, er jegvelikke? Hvordan kan du tro noe sånt? Sannheten er at jeg ligger på et hotellrom og trenger å skrive nok kjedelige innlegg til at jeg sovner :-)

Skrevet

Pøh, er jegvelikke? Hvordan kan du tro noe sånt? Sannheten er at jeg ligger på et hotellrom og trenger å skrive nok kjedelige innlegg til at jeg sovner :-)

HVA F* mente du med det? :=0

Skrevet

HVA F* mente du med det? :=0

Som du ser, står det ikke "lese nok kjedelige innlegg", men "skrive nok kjedelige innlegg".

Jeg greier altså ikke i denne stund å nå opp til min sedvanlige spirituelle standard, og velger derfor å formulere meg slik. Jeg tar det fulle og hele ansvar for at jeg ikke presterer adekvate og fullkvalitets innlegg. Jeg har avnytt et par juleøl nå på aftenen, og søker ro og hvile. Å la ordne surre i vei uten mål og mening, er et probat middel i så måte.

Det var noe slikt jeg mente med det :-)

Skrevet

Som du ser, står det ikke "lese nok kjedelige innlegg", men "skrive nok kjedelige innlegg".

Jeg greier altså ikke i denne stund å nå opp til min sedvanlige spirituelle standard, og velger derfor å formulere meg slik. Jeg tar det fulle og hele ansvar for at jeg ikke presterer adekvate og fullkvalitets innlegg. Jeg har avnytt et par juleøl nå på aftenen, og søker ro og hvile. Å la ordne surre i vei uten mål og mening, er et probat middel i så måte.

Det var noe slikt jeg mente med det :-)

..dog var min julehilsen mm alvorlig ment, og tar som en selvfølge at den stående invitasjon til kaffe, fortsatt gjelder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...